Jump to content

Warlands


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Έχει κανείς άλλος διαβάσει τα Warlands?

Εγώ πήρα τελευταία τα εξής:

 

Warlands: Darklyte

Warlands: Atrelegis

Warlands: The Age of Ice

 

Είναι σε paperback τα τρία πρώτα mini-series του κόσμου που βγήκαν. Έχει καταπληκτικό σχέδιο, φοβερό σενάριο.

 

Απ'ότι είδα στιο site έχουν βγεί και άλλα Mini-series αλλά όχι σε paperback (και όταν έιχαν πρωτοκυκλοφορήσει είχα λίγο σπαστεί με comic λόγω των ηλιθιοτήτων που βγαίναν κάποια εποχή μετά το 1994)

 

To πρώτο σενάριο (Darklyte & Atrelegis) έχει να κάνει με το nation of vampires που επιτίθεται στα υπόλοιπα έθνη και ψάχνει ο αρχηγός των vampires ο Malagen το μυθικό Darklyte Armor, διότι μία προφητεία έλεγε ότι αυτό το armor Θα είναι η καταστροφή του. Το Age of Ice δεν θα το περιγράψω γιατί έχει σχέση με γεγονότα που συνέβησαν στα δύο προηγούμενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έχω διαβάσει και αγοράσει όλα τα paperbacks, και μπορώ να πω ότι η σειρά με έχει εντυπωσιάσει! ¨Εχω ρίξει τρελή πόρωση, και μάλιστα ψάχνω για άλλα κόμικ για τον κόσμο.

Τπάρχει ακόμη ένα, τοποθετημένο στην Ανατολή του Κόσμου, γνωστό ως Shidima, που αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ήδη σε papaerback, σε σχέδια του Pat Lee. Για άλλη μια φορά, η σειρά διαπρέπει, με εντυπωσιακές μάχες και ένα εξειρετικό σενάριο, μπορώ να πω!

Ανάλογα είναι το Dark Tide Rising, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι άλλο. Η ιστορία του Darklyte κλείνει σε ένα τριμερές limited, που ονομάζεται Three Tales, αν και δεν το έχω βρει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Upcoming Events

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..