Jump to content

Go, Panda!


RaspK
 Share

Recommended Posts

Για όσους έχετ' ασχοληθεί έστω και λίγο με τον περίφημο Hayao Miyazaki, τ' όνομα "My Neighbours, the Totoro!" θα πρέπει να σας λέει κάτι... Άλλωστε, τα ίδια τ' αξιαγάπητα Totoro αποτελούν και τη μασκώτ των Studio Ghibli που συνίδρυσε ο εξαίσιος αυτός σκηνοθέτης.

 

Ψάχνοντας στο δίκτυο για συγγενές θέμα, υπέπεσε στην αντίληψή μου ένα έργο που δεν είχα προσέξει μέχρι πρότινος· δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι. ;)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αναφέρθηκες στον Hayao Miyazaki, αναφέρω πως προς μεγάλη μου έκπληξη, χτες που πήγα cinema, είδα στα "προσεχώς" ακόμα μία του ταινία, μετά το Spirited Away! Καλά, χωρίς αμφιβολία θα είχε βγάλει κιάλλη ταινία μετά απ' αυτό, αλλά με χαροποίησε που αποφάσισαν να τη φέρουν και στους κινηματογράφους εδώ. Moving Castle θα λέγεται, νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι πρόκειται για μεταφορά του βιβλίου της γνωστής Αγγλίδας συγγραφέως Diana Wynne Jones, της οποίας αρκετά βιβλία έχουν μεταφραστεί και στα Ελληνικά τα τελευταία χρόνια. H Jones γράφει fantasy κυρίως για παιδιά και εφήβους (αν και έχει γράψει και 3-4 βιβλία για "μεγάλους") αλλά έχει και πολλούς φανατικούς ενήλικες φίλους (όπως τον γράφοντα). Μάλιστα λέγεται πως η Rowling έχει δανειστεί πολλά από την Jones.

Το εν λόγω βιβλίο που ετοιμάζει ο Miyazaki είναι το Howl's Moving Castle (δεν νομίζω πως έχει βγει στα Ελληνικά). Πάντως περισσότερες πληροφορίες για τη συγγραφέα βρίσκονται εδώ:

 

http://www.dianawynnejones.com και εδώ:

http://www.leemac.freeserve.co.uk/ (όπου έχει και Info για την ταινία)

 

ενώ πιο ειδικά για το Howl's Moving Castle (και τη συνέχειά του) εδώ:

 

http://www.leemac.freeserve.co.uk/howl.htm#howl

 

Edit: Κilog, μόλις είδα πως υπάρχει ένα τόπικ για την εν λόγω ταινία στο φόρουμ. Ιδού και το λινκ:

 

http://community.sff.gr/index.php?showtopic=2744

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..