Jump to content

Jessica Galbreth


Nienor
 Share

Recommended Posts

Fantasy art by Jessica Galbreth

 

Η κυρία είναι υπέροχη. Της έχω μεγάλη αδυναμία. Είναι σκοτεινή και μυστηριώδεις, φωτεινή και παραμυθένια, ανάλογα με το θέμα της.

 

Αδυναμίες? Μερικές φορές τα πρόσωπα είναι λίγο παράταιρα με τη μαγεία, είναι πολύ ανθρώπινα δηλαδή, κι άλλες τα μέλη του σώματος είναι παιδικά. Εμένα αυτά μ’ αρέσουν εξίσου.

 

Απόλαυσε την και συζητήστε ελεύθερα.

Link to comment
Share on other sites

Eίναι όντως απόλαυση. Μάλιστα πήρα ένα βιβλίο τις προάλλες που έχει εικόνες της μέσα, και τα έργα της ήταν βασική αιτία που το πήρα. Κάνει απίστευτα κοστούμια και δίνει μια μοναδική παραμυθένια αίσθηση. Πραγματικά δεν χορταίνω να τα κοιτάζω και τώρα σίγουρα θα το "ξεκοκαλίσω" το site της!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πολυ καλες δουλειες καθως εβλεπα την σελιδα βρηκα ακομα μια καλλιτεχνη εν ονοματι Nene Thomas ( http://www.nenethomas.com/index.shtml ) και οι δυο κυριες εχουν παρεμφερες στυλ και μπορω να πω οτι δημιουργουν μια πραγματικα μαγικη εικονα.

Link to comment
Share on other sites

Την ξέρω χρόνια, την ανακάλυψα όταν έψαχνα γενικά μανιωδώς για fantasy artwork. Μου αρέσει η θεματολογία και το παραμυθένιο της, μερικες φορές με χαλάει το εντελώς δισδιάστατό της, αλλά μετά ξανασκέφτομαι και καταλήγω στο ότι είναι ηθελημένο - προσδίδει κάτι από εικονογράφηση μαγικού βιβλίου, κάτι "παλιό".

Link to comment
Share on other sites

Είναι πάρα πολύ ωραία τα έργα της! Ειδικά τα πιο σκοτεινά.

 

Και σένα Nienor σε έχει πετύχει

Link to comment
Share on other sites

Και σένα Nienor σε έχει πετύχει

 

(χεχε, ναι σχεδόν πάντα δικά της άβαταρ βάζω)

 

 

Λοιπόν, χαίρομαι πολύ που σας άρεσε, γιατί όντως είναι απόλαυση κάποια από αυτά που έχει μέσα.

*Δείτε το μικρούλη δράκο του φεγγαριού*

 

Η Νένε επίσης είναι πολύ καλή, αν και μάλλον είναι λίγο μικρότερη, επειδή ακριβώς έχει λιγότερα έργα στο πορτφόλιό της.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..