Jump to content

Robotech


Διγέλαδος
 Share

Recommended Posts

Η σειρά Robotech σε VCD θα διανέμεται από την ερχόμενη Τετάρτη μαζί με το 9 και την Ελευθεροτυπία.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι το αμερικάνικο σφαγείο, no thanks, δεν παίρνει, ποσώς μάλλον σε VCD: το πρωτότυπο είναι κλάσεις ανώτερο (προτιμώ να σκάσω καμιά 100άρα για να το πάρω remade σε DVD με πιστή μεταφορά του πρωτοτύπου, παρά το αμερικάνικο)...

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως παίρνω την Ελευθεροτυπία κάθε μέρα οπότε θα σας πώ εαν είναι το κανονικό ή το πετσοκομμένο.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα αυτά θα ήθελα να το δω για να λυθεί ηα πορία μου. $90 για ένα anime δεν έχω να δώσω, ούτε και σκοπεύω.

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές.

 

Κάπου στο Μοσχάτο, ας πούμε (δείτε στ' αριστερά).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πω, πω το χασα που να πάρει!

 

Άσε nienor ου μπλέξεις με torrent! Γιατί μετά άντε να ξεμπλέξεις... :pirate:

Edited by Canopus
Link to comment
Share on other sites

Αγαπάτε τα torrents. Τα torrents είναι φίλοι μας!

Link to comment
Share on other sites

Αφήνοντας τα torrents για λίγο, δεν είναι λίγοι αυτοί που αγαπούν το Ρόμποτεκ, με το οποίο μεγάλωσαν, σε αντίθεση με το Original Macross.

Εξ άλλου το Ρόμποτεκ είναι 3 σειρές μαζί, και η συνέχειά του δεν ειναι καν Ιαπωνικής παραγωγής.

Link to comment
Share on other sites

Σε βρίσκω λάθος, Διονύση, μια χαρά Ιαπωνικής παραγωγής είναι, κι εγώ επίσης μ΄ αυτό μεγάλωσα (παρεμπιπτόντως, στ' αριστερά εννοώ στα στοιχεία μου)...

 

Για την ακρίβεια, η Harmony Gold, αμερικανική εταιρία, αγοράζει τα δικαιώματα τριών σειρών της ίδιας ιαπωνικής εταιρίας, της Tatsunoko Productions/ARTMIC Studios, των Super Dimentional Fortress Macross, Super Dimentional Cavalry: Southern Cross και Genesis Climber: MOSPEADA, όλες παρεμφερείς σε κάποια σημεία αλλά ασύνδετες εν γένει. Η πρώτη ενωποιεί, λοιπόν, τις τρεις αυτές σειρές και φτιάχνει το Robotech με τους τρεις κύκλους του, πετσοκόβοντας από παντού για να ταιριάξουν τ' αταίριαχτα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Γεια σε όλους :) Η πρώτη μου γνωριμία με το Robotech έγινε με τη σειρά - prequel της Anubis Comics. Μέχρι τότε δεν είχα ποτέ επαφή με τον συγκεκριμένο τίτλο (αν και πολλοί φίλοι μου το γνώριζαν από την τηλεόραση). Η πρωτοβουλία του "9" είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για μένα να γνωρίσω και την τηλεοπτική σειρά :) Μπράβο στα παιδιά! :thmbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..