Βάρδος Posted May 15, 2004 Share Posted May 15, 2004 Ο Ελευθερουδάκης έφερε το Gardens of the Moon του Erikson. Τρέξε να το πάρεις. Εγώ το ξαναπήρα, για να το έχω και στα αγγλικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted May 15, 2004 Share Posted May 15, 2004 Τη μέρα που θα γράψεις σωστά το όνομα μου, θα κάνω πάρτυ.... Τρέχω να το πάρωωωωωωωωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted May 16, 2004 Author Share Posted May 16, 2004 Τη μέρα που θα γράψεις σωστά το όνομα μου, θα κάνω πάρτυ.... Το έκανα edit. Happy now? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondairos Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 tha to parw(mono kai mono epidei akousa oti den einai san tou Tolkien) kai egw tora na dw ti leei... ;) ...elpizw na ajizei... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drunk Elf Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Δυστυχώς το τοπικ είναι παλιό, ο Ρικοσετ δεν πήρε ποτέ το Gardens of the Moon και οι πιθανότητές σου να το βρεις μειώνονται με κάθε μέρα που περνάει (η ημερομηνία που γράφτηκε το μήνυμα φαίνεται πάνω-πάνω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondairos Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 (edited) To book to pira file Drunk Elf ;) ...oreo fenete...kai me thn imeroninia to jerw auto...exw janagrapshei se forums ;) thanks anyway... edit: to ejofilo einai to athliotero pou eiparxei se fantasy book kai miazei me biblio geografias...an den ijera gia to book den prokite na to koitaga kan...aaa re Ellada Edited June 18, 2004 by Ondairos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΤΟ ΨΩΝΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Επόμενοι στόχοι: A Game of Thrones, Geomancer, Amber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drunk Elf Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Καλά πάρε πρώτα όλα τα βιβλία της σειράς και μετά βλέπεις και για Game of Thrones. Θα τελειώσει το Feast for Crows ο Martin, θα έχει πεθάνει ο Έρικσον και μετά θα αξιωθείς να το πάρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subdee Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Σόρρυ για το ξεθάψιμο αλλά γιατί να ανοίγω άλλο; Τώρα άρχισα να διαβάζω τη σειρά Malazan και επειδή έχω ακούσει ότι είναι απότομη, έχετε καμιά συμβουλή με το πως να το προσεγγίσω; Μόλις τελείωσα με το Song of Ice and Fire (όσο έχει γράψει τουλάχιστον) και μου πρότειναν αυτό σαν παραπλήσιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Αν ειναι πρωι προσεγγισε την απο δυτικα,αν ειναι απογευμα απο ανατολικα και σε καθε περιπτωση αντιθετα απο την κατευθυνση του ανεμου! Αν αρχισες θα διαπιστωσες οτι οπως και το Ασμα της φωτιας και του παγου δεν εχει 1 κεντρικο ηρωα,ουτε καν μια παρεα αλλα πολλους χαρακτηρες.επισης ξεκινησε ηδη αποτομα αφου οχι απλα ο πολεμος εχει ξεσπασει αλλα το πρωτο κεφαλαιο ειναι στη μεση μιας πολιορκιας.Βασικα τα βιβλια πανε περιπου εναλλαξ οσον αφορα τις ηπειρους,τα θεατρα επιχειρησεων και ετσι.Επισης πχ σε ενα βιβλιο διηγειται την ιστορια ενος χαρακτηρα που εχεις συνατησει πιο πριν(οποτε σε γυριζει πισω στο χρονο) κτλ. Προσωπικα νομιζω οτι η συγκεκριμενη σειρα θελει να εχεις ενα αρχειο ως μπουσουλα για να μην χανεσαι αν και καθε βιβλιο εχει dramatis personae πως το λενε τελος παντων και ισως μια μικρη συνοψη.Το καλο ειναι οτι το εχει προχωρησει ηδη ο Ερικσον,unlike Martin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoboMagistra Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Βρε παιδια το εψαχνα το βιβλιο, τι κριμας να εχει εξαντληθει και να μη το τυπωνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.