Jump to content

Fantasy novels based on various mythologies


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

To Αnubis Gates του Powers(?)

το φοβερό Lord of Light του Ζελάζνυ (σχετικό με την Ινδική μυθολογία)

κάμποσα σχετικά με την Ιρλανδική Μυθολογία (θα τα βρω μετά να γράψω τίτλους)

και σκέφτομαι να πάρω και το Illium του Dan Simmons, αν και η ιδέα του Δία σαν κυβερνήτη διαστημόπλοιου δε με έλκει ιδιαίτερα.

Link to comment
Share on other sites

Mists of Avalon, Marion Zimmer Bradley(Αρθουριανός Μύθος)

 

Ναντίν Γκαρέλ, στη Χώρα του Μεγάλου Κόνδορα (Φανταστικές ιστορίες βασισμένες σε Νοτιοαμερικάνικες παραδόσεις σχετικές με ζώα) <- Πολύ πολύ καλό :D

 

Επίσης ο Ιππότης του Προκοπίου (τριλογία), Η Τελευταία Μάχη, Το Στέμμα της Μαλδεβασίας, Ο Δράκος της Παγωνιάς (το καλύτερο από όλα κατά τη γνώμη μου) του ίδιου. Βασισμένα σε διάφορες μυθολογίες, όπως Κέλτικη, Ελληνική, Περσική, Σκανδιναυική,Αραβική,Ινδική,Σλαυική.

Edited by The Blackcloak
Link to comment
Share on other sites

Dain, δεν θυμάμαι στο Ilium να παίζει αυτό το σκηνικό με τον Δία. Must-read όμως κ δεν το περίμενα καθόλου τόσο καλό αλλά διάβασα ότι το 'Olympos' δεν είναι στα ίδιο επίπεδο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω διαβάσει ακόμα Canopus, απλά το άκουσα να το λένε κάποιοι πως παίζει τέτοιο "σκηνικό" γενικά, όχι ειδικά το συγκεκριμένο παράδειγμα.

 

Ναι, το Mists of Avalon είναι από τα καλύτερα και πιο ποιοτικά, και τόσο αυθεντικό που αγγίζει σχεδόν τα όρια της ιστορικής φαντασίας.

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που έχω διαβάσει:

War of the Gods του Poul Anderson (Σκανδιναβική μυθολογία) και όλος ο κόσμος του Tolkien (πάρα πολλές επιρόες κυρίως από Σκανδιναβική αλλά και από διάφορες άλλες --κέλτικη, ελληνική [ίσως]κ.α.--)

 

Επίσης να πω πως η μυθολογία ρουλάρει!! :icon_yea:

Edited by King_Volsung
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

American Gods - Neil Gaiman

 

Οι θεοί διαφόρων μυθολογιών παρουσιάζονται μπροστά μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..