Sitronella Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Πριν πολύ πολύ καιρό (όχι σε γαλαξία μακρινό, αλλά μέσα σε αυτό το φόρουμ) κάποιος είχε αναφέρει ως καλό παιδικό βιβλίο το Ο Ινγκο και ο Δράκος. Έψαξα αλλά ίσως κάτι έκανα λάθος και δεν το βρίσκω τώρα. Επίσης έψαξα σε όλα τα online βιβλιοπωλεία που ξέρω (στην ελληνικήν) και δεν βρηκα απολύτως τίποτα. Υπάρχει στα ελληνικά; Θα το βρω πουθενά; Ξέρει κανείς να με βοηθήσει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Sitronella, μηπως εννοεις ενα βιβλιο με γοργονα στην Κορνουαλη? Δε ξερω για δρακο. Κοιτα στο http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...3404025-9311118 Amazon.co.uk: Ingo: Books Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anadeleth Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 (edited) Τώρα που λέμε για παιδικά βιβλία ,ψάχνω και εγώ ένα που ήταν απο τα αγαπημένα μου όταν ήμουν μικρός.Το story του πάει ως εξής:Αδερφή με μικρότερο αδερφό παράλυτο ,πεθαίνουν απο διαροή γκαζιού.Ξυπνώντας είναι σε έναν στερεότυπο epic fantasy κόσμο που όμως είναι πολύ καλός και παραμυθένιος και ότι άλλο είναι καλό για να μην τρομάζουν τα παιδάκια.Εκεί πολεμάνε πολλά κακά πράγματα και στο τέλος πεθαίνουν μαζί απο την ανάσα ενος μεγάλο μαύρου δράκου ,αφού το αγόρι τον σκοτώσει . Αν το θυμάται κανένας του χρωστάω χάρη Edit:Το βιβλίο που ψάχνεις το βγάζει σε ένα site στο google το οποίο δυστηχώς είναι νεκρό ... Edited December 19, 2005 by Anadeleth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sitronella Posted December 20, 2005 Author Share Posted December 20, 2005 Το βιβλίο λέγεται σίγουρα Ingo and Drago, από τη Mira Lobe. Το έχω βρει μόνο στα Ισπανικά και στα Γερμανικά. Ούτε το άμαζον το έχει. Αλλά έτσι κι αλλιώς ενδιαφέρομαι να μαθω αν υπάρχει στα ελληνικά, όχι τόσο σε άλλη γλώσσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blackcloak Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Εγώ το είχα αναφέρει καθότι ήταν από τα αγαπημένα μου παιδικά βιβλία. Εκδόσεις Δ.Σπάθη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sitronella Posted December 20, 2005 Author Share Posted December 20, 2005 Ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να το βρω τώρα που θα είμαι Αθήνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Anadeleth βλάκα το βιβλίο που ψάχνεις το είχες διαβάσει από την βιβλιοθήκη στο Λιτόχωρο...Το θυμάμαι κι εγώ.Όταν ξαναπάς ρίξε μια ματιά,μπορεί να υπάρχει ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anadeleth Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Αγαπητό μου βλαμμένο παιδί ,καστοριά όταν έμενα το διάβαζα καούχι λιτόχωρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.