Jump to content

Ο Ινγκο και ο Δράκος


Sitronella
 Share

Recommended Posts

Πριν πολύ πολύ καιρό (όχι σε γαλαξία μακρινό, αλλά μέσα σε αυτό το φόρουμ)

κάποιος είχε αναφέρει ως καλό παιδικό βιβλίο το Ο Ινγκο και ο Δράκος.

Έψαξα αλλά ίσως κάτι έκανα λάθος και δεν το βρίσκω τώρα.

Επίσης έψαξα σε όλα τα online βιβλιοπωλεία που ξέρω (στην ελληνικήν) και δεν βρηκα απολύτως τίποτα.

Υπάρχει στα ελληνικά; Θα το βρω πουθενά; Ξέρει κανείς να με βοηθήσει;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που λέμε για παιδικά βιβλία ,ψάχνω και εγώ ένα που ήταν απο τα αγαπημένα μου όταν ήμουν μικρός.Το story του πάει ως εξής:Αδερφή με μικρότερο αδερφό παράλυτο ,πεθαίνουν απο διαροή γκαζιού.Ξυπνώντας είναι σε έναν στερεότυπο epic fantasy κόσμο που όμως είναι πολύ καλός και παραμυθένιος και ότι άλλο είναι καλό για να μην τρομάζουν τα παιδάκια.Εκεί πολεμάνε πολλά κακά πράγματα και στο τέλος πεθαίνουν μαζί απο την ανάσα ενος μεγάλο μαύρου δράκου ,αφού το αγόρι τον σκοτώσει .

Αν το θυμάται κανένας του χρωστάω χάρη :)

Edit:Το βιβλίο που ψάχνεις το βγάζει σε ένα site στο google το οποίο δυστηχώς είναι νεκρό ...

Edited by Anadeleth
Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο λέγεται σίγουρα Ingo and Drago, από τη Mira Lobe.

Το έχω βρει μόνο στα Ισπανικά και στα Γερμανικά. Ούτε το άμαζον το έχει.

Αλλά έτσι κι αλλιώς ενδιαφέρομαι να μαθω αν υπάρχει στα ελληνικά, όχι τόσο σε άλλη γλώσσα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το είχα αναφέρει καθότι ήταν από τα αγαπημένα μου παιδικά βιβλία. Εκδόσεις Δ.Σπάθη.

Link to comment
Share on other sites

Anadeleth βλάκα το βιβλίο που ψάχνεις το είχες διαβάσει από την βιβλιοθήκη στο Λιτόχωρο...Το θυμάμαι κι εγώ.Όταν ξαναπάς ρίξε μια ματιά,μπορεί να υπάρχει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..