Pilotos Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Φαντάζομαι όλοι έχετε δει cosplays που γίνονται σε διάφορες χώρες (κυρίως Ιαπωνία -φυσικά- και ΗΠΑ) και κάνουν όλους εμάς να λέμε "wow ωραία έβγαλε αυτός εκείνον". Αφού εδώ και χρόνια γίνονται εκδηλώσεις όπως το games fair, πώς σας φαίνεται η ιδέα να γίνει festival manga-anime cosplay εδώ? Θα πηγαίνατε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Αν έδινες κανά hint παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Εμένα μου αρέσουν. Μ' αρέσουν γενικά οι μεταμφιέσεις, τα κοστούμια, οι περούκες, όλα. Αν γίνει καλή δουλειά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακότατο αισθητικά. Θα πήγαινα άνετα, και θα μεταμφιεζόμουν και άνετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilotos Posted January 28, 2006 Author Share Posted January 28, 2006 Αν έδινες κανά hint παραπάνω... Δλδ?! τι δεν είπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) Μάλλον δεν ξέρει καθόλου τι είναι Cosplay. Cosplay είναι τα events στα οποία ο κόσμος μεταμφιέζεται (με ακρίβεια, και πολλή δουλειά) σε κάποιον anime/manga χαρακτήρα. Π.χ. Μιαμ, ε; Μερικές ακόμη φωτογραφίες για κάθε ενδιαφερόμενο: Μέρος της όλης φάσης του Cosplay είναι το να κατασκευάσεις το κοστούμι from scratch. Edited January 28, 2006 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Πλάκα έχει, έχουν γίνει 1-2 cοsplay σε παρουσιάσεις Ελληνικού κόμικ (τα χρονικά του Δρακοφοίνικα), αλλά τώρα για anime/manga δεν ξέρω αν θα μαζευτούμε αρκετοί για κάτι τέτοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Εντάξει δεν έχω πολλά πράγματα να προσθέσω στο θέμα. http://www.francescadani.com/ Μπορείτε μέχρι και να την κλείσετε. (Για φωτογράφηση. Τουλάχιστον έτσι λέει.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 *sighs* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilotos Posted January 29, 2006 Author Share Posted January 29, 2006 (edited) Α, αρκετά καλά τα cosplays της κοπέλας , αν και δε κοίταζα ακριβώς τις στολές... Αχέμ! Αφού συμβάλουμε, ορίστε και κάτι δικό μου Εγώ πάντως χαλαρά θα πήγαινα σε cosplay εδώ Αθήνα, ξέρω κιόλας τι θα ντυθώ. Αλλά αν περιμένουμε πότε θα γίνει... (χωρίς το Ε=mc^2) Αν είναι, να δούμε πόσα άτομα, ψήνονται, να το διαδόσουν και να κανονίσουμε κάτι μόνοι μας. Χρειαζόμαστε βέβαια και κάποιο καιρό να φτιάξουμε τα κοστούμια.. Edited January 29, 2006 by Pilotos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Εγώ προσωπικά είμαι μέσα, αν και δεν έχω ΙΔΕΑ τι θα ντυνόμουν. Καλά ρε Nienna, τόσες φωτογραφίες έχω από cosplay και είναι όλοι φρικιά! Eσύ που τις βρήκες αυτές τις κοπελιές; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Atre: matrix - http://www.deviantart.com/deviation/15220758/ GitS - http://www.deviantart.com/deviation/27909184/ FF7 - http://www.deviantart.com/deviation/26146734/ (όχι, είναι φωτογραφία αυτό και όχι cg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORIEN Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Ωραία ιδέα. Δεν ήξερα ότι υπάρχει και τέτοιο χάπενινκ... και μάλιστα στην Ελλάδα. Αλλά τα κοστούμια θα πρέπει εμείς να τα ράψουμε; με τα ίδια μας τα χέρια; ή μόνο το σχέδιο και να το δώσουμε σε ράφτη; θα έπερνα μέρος πάντως αν ήταν κάπου εδώ κοντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Τhnx Nienna! Ήδη έγινα φαν της Francesca! Πάντως αν γινόταν τέτοιο event στην Ελλάδα, θα πήγαινα. Χαλαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Atrelegis: Ξέρω να ψάχνω. Γι αυτό εξ' άλλου έχω μια τεράαααααστια συλλογή με φωτογραφίες ωραίων υπάρξεων που πολύ θα ήθελες να αποκτήσεις. Μικ! Βάρδουλα: Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Σου έχω πει πόσο σε συμαθώ, έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandel Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Εγώ μέσα είμαι always! Ειδικά έχοντας φτιάξει καμιά 20ρια κουστούμια για θεατρικό και 3-4 για τον εαυτό μου άλλο που δε θέλω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Και για όσους ενδιαφέρονται, δείτε εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naurgul Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Για να είμαι ειλικρινής... μου τη σπάνε αφάνταστα. Γιατί να ντυθεί κάποιος σαν ένας χαρακτήρας; άντε να πω για την πλάκα αλλά μέχρι εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eroviana Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Εχμ..ξέρεις, κάποιοι πληρώνονται κιόλας για να ντυθούν, για διαφήμιση κάποιου προϊόντος κλπ. Εκτός αυτού, τις απόκριες γιατί ντυνόμαστε δηλαδή; Έχει πλάκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Bingo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
month Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Με την κοψιά που έχω, θα ντυθώ Sakura, απο το Card Captor Sakura!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Για τα μεγάλα σου μάτια; :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
month Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Όχι για το χαριτωμένο μικρό μου σωματάκι!!! :tongue: :tongue: :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.