Jump to content

Ο Κόσμος


Rikochet
 Share

Recommended Posts

Εδω και κάμποσο καιρό έχω αρχίσει τη δημιουργία ενός fantasy κόσμου, προσπαθώντας να αποφύγω όσα κλισέ μπορω, και να τον κάνω όσο το δυνατόν πρωτότυπο. :)

 

Παραθέτω δύο έγγραφα, ένα που περιγράφει περιληπτικά τα γένη μιας εκ τών φυλών του κόσμου, καθώς και ένα που περιγράφει τη διαδικασία μιας τελετής ενός βαρβαρικού γένους.

 

Παρατηρήσεις, διορθώσεις, και κυρίως προτάσεις είναι κάτι παραπάνω απο ευπρόσδεκτες. :book:

Human_Races.rtf

Edited by Rikochet
Link to comment
Share on other sites

Ορίστε και το δεύτερο έγγραφο, μιας και δεν μπορούσα να το βάλω στην προηγούμενη καταχώρηση:

BoFaI.doc

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Τα διάβασα και μου φάνηκαν ωραία. Όμως για να εκφέρει κανείς άποψη πρέπει να έχει ολοκληρωμένη εικόνα ή τουλάχιστον περισσότερα κομμάτια του παζλ.

 

Όταν μαζέψεις υλικό στείλε το, κατά προτίμησης σε ένα αρχείο, και τότε θα σου δώσω περισσότερες πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Συμπαθητικό μού φαίνεται. Αν και ο εγκεφαλός μου είναι πολύ ψημένος τώρα για να κρίνει σωστά, ίσως. Έχω τα εξής να παρατηρήσω, γενικά. Απλές παρατηρήσεις, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

 

1. Μου δόθηκε η εντύπωση ότι όλες οι φυλές πηγαίνουν πολύ στα άκρα. Δηλαδή, τι έγινε ο παλιός καλός χωρικός; Πώς ζούνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι; Με το να είναι μόνο υπεράνθρωποι με ειδικές δυνάμεις;

 

2. Κάπου μου δόθηκε η εντύπωση πως όλο αυτό είναι πολύ αμάλγματα, δηλαδή μια ιδέα απο δώ μια ιδέ απο κεί, χωρίς να υπάρχει κάτι πραγματικά εννιαίο που να τα δένει.

 

 

Τέσ'πα', είπα, είναι ψημμένος ο εγκέφαλος τώρα. Απλά, αυτό που σκέφτηκα με μια πρωτή ανάγνωση των κομματιών.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τις παρατηρήσεις του Βάρδου. Λίγο από όλα σε ένα καζάνι να βράζουν. Είνια καθαρά θέμα πλέον του πόσο καλά θα "δέσεις" τη σούπα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε απλά ελληνικά μεταφράζω : Για να δούμε και μια ιστορία(πρόλογο ή διήγημα) ώστε να δούμε στην πράξη πώς δένουν αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, σκέφτομαι να φτιάξω ένα διήγημα για κάθε γένος, ωστε ο αναγνώστης να κατανοήσει καλύτερα τον τρόπο ζωής, τις νοοτροπίες κλπ.

Edited by Rikochet
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..