Balidor Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 (edited) Δεν πρόκειται για γοτθάδες που έχασαν την έννοια του γότθικου στοιχείου, για ένα από τα φαινόμενα του δυτικού πολιτισμού ( ; ) που είναι σχεδόν άγνωστο σε μας και την ελληνική κοινωνία. Εκεί τα σκίτσα ( comix ) μετατράπηκαν σε ένα νέο ξεχωριστό λογοτεχνικό είδος άξιο αναφοράς. Υπάρχουν πολλά σκίτσα ( comix ) για μεγάλους - όχι λόγω του adult περιεχομένου τους, αλλά λόγω της σοβαρότητας και του απόκοσμου φιλοσοφισμού τους. Βέβαια παράγονται και ένα σωρό άλλα σχέδια που περιέχουν γραφικά το σχετικό γότθικο στυλ και με ποικιλία από gothic-ήρωες. Μερικά από τα πλέον γνωστά είναι τα The Crow, Vampirella, Vampyre Princess Miyu, Sandman, Scary GodMother, Lady Death, Cry for Dawn, Chi-Chian, Oh My Goth, Johnny the Homicidal Maniac κ.α. Πολλά από αυτά είναι γεμάτα μαύρο χιούμορ και άλλά διακωμωδούν την ίδια την γότθικη υποκουλτούρα ( gothic subculture ) ή πιο συγκεκριμένα τα στερεότυπα και τις ομαδικές τάσεις των εκπροσώπων της. Τα περισσότερα από εκείνα δε, είναι απλά ιστορίες για τις φανταστικές περιπέτειες των σκοτεινών πλασμάτων και για την καθημερινή επιβίωση αυτών σε αυτόν τον κόσμο "απόντων". Edited August 20, 2021 by Spark Διαγράφηκαν οι εικόνες και το link της πηγής επειδή δεν λειτουργούσαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLatinum21 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Basika Για να καταλαβω, Γοτθικο εννοεις το απρομαυρο σχεδιο, η αυτο που εχει σκοτεινο περιβαλλον γυρω του, δηλαδη τι απο τα σχεδια που εχω κανει στην Γκαλλερυ μου ειναι Γκοθικ? Θελω να καταλαβω καλυτερα στο τι σημαινει και τι καθοριζεται σαν ενα "Σκοτεινο Σχεδιο"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Κοίτα να σου πώ.. εγώ βασικά ψάχνω για να μαθαίνω, δέν είμαι αυτός που θα μπορούσε να σου δώσει τις απαντήσεις... απλά πόσταρα σαν ένα είδος (που για μένα) είναι κι αυτό ενδιαφέρον και άξιο προσωχής και φυσικά δέν (θυμάμαι) να υπήρχε αναφορά σε τόπικ !!!!! Εάν βρώ και άλλο site ή κάπου αλλού αναφορά θα ποστάρω καθώς και σχολιασμό απο σας... (δέν τα βάζω για μένα) !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Platinum το σκοτεινό σχέδιο έχει να κάνει περισσότερο με το συναίσθημα που αποδίδει παρά με την τεχνοτροπία του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.