Jump to content

Teddy Barton and The Fate of the Unnarrated


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

To βιβλίο του Straub φαίνεται ενδιαφέρον, το ίδιο το άρθρο όμως όχι. Λέει προφανή πράγματα με τρόπο που νομίζεις ότι ανακάλυψαν την Αμερική, αν και θέτει μερικούς ενδιαφέροντες προβληματισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλιο ακουγεται πολυ καλο(τεσσερα επιπεδα πραγματικοτητας!Μαλλον το παρακανε αλλα εχει φαση) ενω και το αρθρο ειναι ενδιαφερον.Τουλαχιστον η κεντρικη του ιδεα,η διαχειριση των ηρωων την ωρα που δεν περιγραφεται τι κανουν δηλαδη!

Βεβαια,σε μεγαλο βαθμο εμπιπτει στην κατηγορια "καταλαβα οτι ειμαι φανταστικος ηρωας" που εχει εμφανιστει σε διαφορες ιστοριες ακομη και σε φιλμ η σειρες της Τιβι.Θυμαμαι ενα επεισοδιο απο το Σταρ Τρεκ η επομενη γενια,οπου ενας ηρωας του ολοκαταστρωματος συνειδητοποιει οτι ειναι απλως ολογραμμα(βασικα πρπει να υπηρχαν 2 τουλαχιστον σχετικα επεισοδια).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βασικά αυτό δεν έκανε, πολύ επιτυχημένα ο Κίνγκ στον ''Σκοτεινό Πύργο''(προς το τέλος ντε)?

Link to comment
Share on other sites

Xμ...Ο Κινγκ δεν κάνει αυτό ακριβως στο Μαύρο Πύργο (και μη σχολιάσεις τι ακριβώς έκανε και σποιλεριάσεις νορθ, θα σε τσακίσω! :p) αλλά αυτό που έκανε είναι όντως πολυεπιπεδο...Περιμένω να το διαβάσετε κι άλλοι για να το σχολιάσουμε το συγκεκριμένο του Κινγκ, έχει ζουμί το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..