Jump to content

Sci-fi/Fantasy Artists. Gerald BROM


Oberon
 Share

Recommended Posts

Dark Sun. Athas. Doom. BROM! Ενας καλλιτέχνης που δημιούργησε ολόκληρους κόσμους και τους κατοίκησε με τρομερά τέρατα, φρικαλέες σκοτεινές μορφές, ηρωικούς άντρες και πανέμορφες γυναίκες, ηρωικές γυναίκες και όμορφους άντρες.

 

 

Συχνά σκοτεινός αλλά πιστός στην τέμπερα και το gouache, o Mπρόμ είναι ένας ζωγράφος που έχει αντισταθεί στη σαγήνη του υπολογιστή. Ενας καλλιτέχνης που βασίζεται στο ταλέντο του χεριού και του νου του και όχι σε ένα Pen pad.

 

Ενα χαρακτηριστικό που τον διακρίνει, μεταξύ άλλων, ανάμεσα σε άλλους καλλιτέχνες είναι η εκπληκτική του ικανότητα να συνδυάζει επιτυχώς την ε.φ. με τη μυθοπλασία, τον τρόμο με το κυβερνοπάνκ. Ετσι οι χαρακτήρες και οι κόσμοι του δεν είναι ξεκάθαρα κανένα από τα παραπάνω αλλά ούτε άλλο ένα υβρίδιο. Είναι κάτι μοναδικό.

 

Να μερικοί ιστοχώροι για να δείτε περισσότερα έργα αυτού του σπουδαίου καλλιτέχνη.

 

http://www.bromart.com/ Μικρή γκαλερί και Online shop

 

http://www.cale.com/brom/main.htm Διάφορα σχέδια έγχρωμα και ασπρόμαυρα

 

http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Galaxy/1574/brom.html Τεράστια γκαλερί και περισσότερα λινκς.

 

Να και μερικά χαμηλής ανάλυσης έργα του Gerald Brom.

 

Dain

 

 

 

lone_wolf_l.jpg

seductress_l.jpglonestalker_l.jpg

strik_l.jpg

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Πωωωωωω, καλά ε, είσαι φοβερός. Είχα κανά-δυο τέτοιες εικόνες, αλλά δεν ήξερα τον καλλιτέχνη. Εις μάτην όργωνα το δίκτυο για να τον βρω. Έχω μερικές εικόνες ακόμα. Αν ασχολείσαι γενικά μ'αυτά, πες μου να τις ποστάρω να μου πεις τον καλλιτέχνη.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Βάρδουλα. Ναι ασχολούμαι μανιωδώς με την τέχνη ε.φ. και μυθοπλασίας.

Αν οι εικόνες που έχεις δεν είναι μεγάλες σε μέγεθος δεν φαντάζομαι να υπάρχει πρόβλημα να τις ποστάρεις και αν ξέρω τον καλλιτέχνη θα σου πω (η αν δεν τον ξέρω θα τον βρω! Εχω τις πηγές μου, που λένε. ;)

 

Βέβαια και "BROM RULES"!! :cool2:

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

Όντως ο Brom είναι ένας καταπληκτικός καλλιτέχνης και προσωπικά θεωρώ την εικονογράφηση του Elric που έχει κάνει από τις καλύτερες δημιουργίες του.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..