Jump to content

C. Vaugn - Kitty and the midnight hour


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Kitty Norville is a midnight-shift DJ for a Denver radio station - and a werewolf in the closet. Sick of lame song requests, she accidentally starts "The Midnight Hour", a late-night advice show for the supernaturally disadvantaged. After desperate vampires, werewolves, and witches across the country begin calling in to share their woes, her new show is a raging success, but it's Kitty who could use some help. With one sexy werewolf-hunter and a few homicidal un-dead on her tail, Kitty may have bitten off more than she can chew...

Δεν ξέρω τι λέτε, εμένα πάντως μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον ως βιβλίο (αν και θυμίζει πάρα πολύ Annita Blake)

Περισσότερα εδώ: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0446616...39&v=glance

 

Έχει βγει και συνέχειά του, το Kitty goes to Washington: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0446616...ce&n=266239

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Αυτό τελικά το διάβασε κανένας? Είναι τόσο γελοίο όσο ακούγεται?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Το βιβλίο το διάβασα πρόσφατα και το διασκέδασα όσο λίγα.

 

Η μεγάλη δύανμη του είναι ότι παίρνει όλα τα κλισέ του Urban Fantasy genre και τα περνάει από ένα tongue in cheek φίλτρο που σπάει κόκαλα. Χωρίς να είναι εντυπωσιακά γραμμένο και μάλλον πολύ σύντομο, είναι εξαιρετικά ψυχαγωγικό και αξίζει για 2-3 μέρες χαλαρής ανάγνωσης.

 

Ψήνομαι να πιάσω και τις συνέχειες.

Link to comment
Share on other sites

Έχει όλα τα κλισέ χωρίς όμως να μένει σε αυτά, ΠΧ, ο άρχων Λυκάνθρωπος της αγέλης δεν είναι το control freak που προστατεύει τους υποτελείς του, αντίθετα, την βρίσκει με το να επιβάλει την γνώμη του...

 

Το μόνο σίγουρο, η ατάκα "How do I make a werewolf attack me?" και η απάντηση που έδωσε η Kitty (Kitty the werewolf :dazzled:) με έκανε να γελάσω μέχρι δακρύων....

 

Αυτό βέββαια δεν σημαίνει οτί δεν είχε και λίγη συγκίνηση.... Αν και, κατάλαβα τον έναν κακό της ιστορίας πριν την πρωταγωνίστρια.... οπότε κανείς μπορεί ν α το θεωρήσει βιβλίο που ειδικεύεται στο γυναικείο κοινό....

 

Εdit : Δεν το λες και Τρόμου....:chinese:

Edited by white_unicorn
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Διάβασα και το δεύτερο της σειράς Kitty goes to Washington, και επίσης το βρήκα διασκεδαστικό. Μου αρέσει που η συγγραφέας γράφει εντελώς tongue in cheek χωρίς όμως να περνάει στιγμή στην παρωδία αλλά και το πως αγνοεί τον κανόνα των τριών αρκ και αντίστοιχα πετάει υποπλοκές οι οποίες λύνονται κατά τη διάρκεια του βιβλίου.

Όχι ότι δε βρίσκω πράγματα που με χαλάνε λίγο ούτε ότι το θεωρώ ένα αριστούργημα του σύγχρονου urban/dark fantasy αλλά είναι ένα ευχάριστο βιβλίο-διαλείμα με το οποίο θα περάσεις καλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..