Nihilio Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Ένα από τα καλύτερα υπερηρωικά κόμικ που έχω διαβάσει, γραμμένο από τον J. Michael Straczynski (ναι, αυτόν του Babylon 5) έχει σαν θέμα του την ζωή των παιδιών μιας μικρής πόλης που, εξαιτίας μιας μυστηριώδους λάμψης όταν ήταν στη μήτρα, απέκτησαν υπερδυνάμεις. Αφού λοιπόν μεγάλωσαν επιβλεπόμενα από την κυβέρνηση, χαράζουν ο καθένας μια ξεχωριστή πορεία, άλλοι ως υπερήρωες, άλλοι ως παράνομοι και άλλοι προσπαθώντας να ζήσουν φυσιολογικές ζωές. Όταν κάποιοι από αυτούς όμως αρχίσουν να δολοφονούνται, δύο από τα μέλη αρχίζουν τις έρευνες. Το Rising stars είναι ένα έπος 24 τευχών με απίστευτο characterisation και πολύ δυνατή γραφή. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το διάβασα σε 2 μέρες και μετά το τέλος απέμεινα να κοιτάζω το κενό. Θυμίζει αρκετά το watchmen στη νοοτροπία του, αλλά με ένα ακόμα πιο επικό feeling και πιο θετικό περιεχόμενο, καθώς και χαρακτήρες που μένουν βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του αναγνώστη. Προσωπική ετοιμηγορία: ρίξτε του όπως και δήποτε μια ματιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.