Jump to content

Rising Stars


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Ένα από τα καλύτερα υπερηρωικά κόμικ που έχω διαβάσει, γραμμένο από τον J. Michael Straczynski (ναι, αυτόν του Babylon 5) έχει σαν θέμα του την ζωή των παιδιών μιας μικρής πόλης που, εξαιτίας μιας μυστηριώδους λάμψης όταν ήταν στη μήτρα, απέκτησαν υπερδυνάμεις.

Αφού λοιπόν μεγάλωσαν επιβλεπόμενα από την κυβέρνηση, χαράζουν ο καθένας μια ξεχωριστή πορεία, άλλοι ως υπερήρωες, άλλοι ως παράνομοι και άλλοι προσπαθώντας να ζήσουν φυσιολογικές ζωές. Όταν κάποιοι από αυτούς όμως αρχίσουν να δολοφονούνται, δύο από τα μέλη αρχίζουν τις έρευνες.

Το Rising stars είναι ένα έπος 24 τευχών με απίστευτο characterisation και πολύ δυνατή γραφή. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το διάβασα σε 2 μέρες και μετά το τέλος απέμεινα να κοιτάζω το κενό. Θυμίζει αρκετά το watchmen στη νοοτροπία του, αλλά με ένα ακόμα πιο επικό feeling και πιο θετικό περιεχόμενο, καθώς και χαρακτήρες που μένουν βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του αναγνώστη.

Προσωπική ετοιμηγορία: ρίξτε του όπως και δήποτε μια ματιά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..