Jump to content

The Complete Peanuts


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

H εκδοτική εταιρεία του Charles Schultz, άρχισε να βγάζει σε τόμους όλα τα κόμικ στρίπ του Σνούπυ που δημιουργήθηκαν από τον Schultz. Ο πρώτος τόμος κυκλοφόρησε εδώ και αρκετό καιρό και περιέχει όλα τα στριπς από το 1950 εως το 1952.

 

Από το Amazon UK:

The Complete Peanuts 1950-1952

 

O δεύτερος τόμος θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο:

The Complete Peanuts 1953-1954

 

Έχω πάρει τον πρώτο τόμο και η δουλειά που έχει γίνει είναι πολύ καλή. Αξίζει για όποιον του αρέσει ο Σνούπυ και η παρέα του να τα πάρει για να δεί και την εξέλιξη του πολύ καλού αυτού κόμικ.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι πολύ καλό, πολύ έξυπνο και πολύ ψαγμένο κόμικ στριπ. Το οποίο μάλιστα κατάφερε να κρατήσει την ποιότητά του (ο/οι δημιουργός/οί του το κατάφεραν δηλαδή) παρά την τεράστια εμπορική επιτυχία και το ανάλογο μάρκετινγκ των Peanuts προιόντων.

 

Μαζί με το Calvin and Hobbes το προτείνω και γω ανεπιφύλακτα.

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

χα! είχα πάρει τα δύο πρώτα. μετά είχαν μεσολαβήσει 12 μήνες που έκανα τουρνέ στην ελλάδα ντυμένος στα χακί (με τα βιβλία στην πλαϊνή τσέπη), και μέχρι να συνέλθω βρέθηκα εκτός ελλάδος για μεταπτυχιακά. τώρα που συνήλθα όμως, σκοπεύω να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο.

 

σημείωση: όποιος θέλει να τα αγοράσει, στο δεύτερο τόμο, σε κάποιες ημερομηνίες ήταν σε άσχημη κατάσταση τα στριπς, επειδή δεν είχαν καταφέρει να βρουν κάποιο καλύτερο και είχαν σημειώσει ότι σε επόμενες εκδόσεις αν είχαν βρει ανατυπώσεις σε καλύτερη κατάσταση θα χρησιμοποιούσαν αυτές. οπότε τσεκάρετε άμα έχουν βγει αυτές...

 

και πόσο έμειναν? άλλα 9,5 χρόνια? τέλεια... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..