Jump to content

Eureka Seven


Naurgul
 Share

Recommended Posts

Πρώτα-πρώτα, να πω ότι έχω δει μόνο τα 20 πρώτα επεισόδια.

 

Αυτό το anime, μου δίνει συνεχώς την αίσθηση ότι δεν έχει ψυχή. Νομίζω πως παρουσιάζει τα πράγματα πολύ στερεότυπα, χωρίς καμία πρωτοτυπία σε κανέναν τομέα, ότι δε έχει ιδιαίτερα καλή ιστορία, και είναι γεμάτο eye-candy για να σε κάνει να πεις "Oh! Cool!!". Επίσης, οι δραματικές σκηνές μου φαίνονται χωρίς ουσία και για αυτό με αφήνουν με μια αίσθηση υποκρισίας από μέρους των χαρακτήρων.

 

Μου φαίνεται ότι είναι σα να βάζουν τα διάφορα συστατικά σε ένα μεγάλο καζάνι αλλά αντί για χημική αντίδραση να είναι απλώς ένα μείγμα... δε νιώθω ότι μου προσφέρει κάτι όταν το βλέπω.

 

Τι έχετε να πείτε εσείς για αυτό το anime; Μήπως τελικά κάνω λάθος και χάνω κάποιο νόημα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω δει ακόμα και άρα αδυνατώ να κρίνω. Μόλις το δω θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τώρα έχουμε δει μέχρι το 44. Μετά το επεισόδιο 20, τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν προς το καλύτερο αλλά από το τριαντα-τόσο και μετά παρατηρούμε άλλη μια κοιλιά. Ειδικά τώρα, που είναι τα τελευταία επεισόδια, εγώ περίμενα κάποια καλύτερη κορύφωση, κάτι που δε βλέπω προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..