Jump to content

Marvel Secret wars


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Αναμφίβολα τα secret wars I & II υπήρξαν μια από τις πιο επιτυχημένες μίνι σειρές της Marvel Comics (και κατά συνέπεια γενικότερα του χώρου των comics) Στο secret wars I, σειρά 12 τευχών του 1984, μερικοί από τους σημαντικότερους υπερήρωες και υπερκακούς τηλεμεταφέρονται σε έναν μακρινό πλανήτη από μια οντότητα από άλλο σύμπαν (που ΕΙΝΑΙ όλο το άλλο σύμπαν), τον Beyonder, και αναγκάζονται να πολεμήσουν από αυτόν. Σύντομα σχηματίζονται παρατάξεις, συμμαχίες, αντιπαλότητες και νίκες από όλες τις πλευρές.

Υπάρχουν συνεχείς ανατροπές και μια πραγματικά επική ιστορία που εκτυλίσεται στα τεύχη αυτά.

 

Το Secret wars ΙΙ είναι ένα ακόμα μεγαλύτερο crossover, με 9 τεύχη δικά του και μια σειρά από τεύχη όλων των υπολοίπων comics της Marvel. Σε αυτό ο Beyonder επισκέπτεται τη γη για να κατανοήσει την ατελή ύπαρξη των ανθρώπων. Εδώ κι αν γίνεται ο χαμός, χωρίς όμως να φτάνει σε ποιότητα την πρώτη σειρά, έχει όμως ένα αρκετά καλό τέλος.

 

Το 2004-2005 κυκλοφόρησε μια ακόμη μίνι σειρά 5 τευχών με τίτλο secret war που δεν έχει καμία σχέση μεν με τις δύο πρώτες αλλά είχε εμπνευστεί από αυτές.

 

Πιο αναλυτικά:

http://en.wikipedia.org/wiki/Marvel_Super_Heroes_Secret_Wars

http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Wars_II

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..