Jump to content

Carl Barks


Bardoulas©
 Share

Recommended Posts

Ξέρω πως δεν περιμένατε εμένα να σας συστήσω το μεγάλο αυτό κομίστα. Όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας τον ενθουσιασμό μου για τις ελαιογραφίες του. Καλλιτέχνης με Κ κεφαλαίο. Ας είναι καλά εκεί που βρίσκεται. Ανοίκει στη μικρή οικογένεια καλλιτεχνών που το έργο τους αναγνωρίστηκε πριν το θάνατό τους.

post-75-1092181244_thumb.jpg

post-75-1092181286_thumb.jpg

post-75-1092181346_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Α! Ο Mέγας Μπάρκς! Οντως τι να πει κανείς? Ατελείωτος και αμίμητος. Αν θυμάμαι καλά πέθανε πέρυσι υπεραιωνόβιος.

 

Πράγματι το ταλέντο του αναγνωρίστηκε πρωτού φύγει από τη ζωή. Αλλά έχει κερδίσει μιά θέση στον ουρανό. Αφού ονομάστηκε ένας αστεροειδής ο "2730 Barks" για εκείνον ύστερα από επιμονή φοιτητών αστρονομίας που ήταν φανς του.

 

Και του άξιζε!

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

Αν έβρισκες και καμιά on line gallery που να αξίζει. Όλες όσες βρήκα ήταν από μέτριες έως άθλιες. Ψάχνω κυρίως για τις non-disney ελαιογραφίες. Όχι πως θα με πείραζε αν έβρισκες και disney ελαιογραφίες. Ίσα ίσα.......

Link to comment
Share on other sites

Πιό παλιά έμπαινα σε ένα site αφιερωμένο στον "Παπιόκοσμο" του Barks, του Rosa και άλλων Disney-ακών. Νομίζω πως είχα δεί κάτι Links για ελαιογραφίες του Barks.

Θα κοιτάξω!

 

Αν και οι γνήσιες ελαιογραφίες είναι πολύυυυυυυ πέρα από τις οικονομικές μου δυνατότητες δεν ξέρω αν έχει βγει κανένα βιβλίο με εικόνες από αυτές. Πολύ θα ήθελα να δω την ελαιογραφία με τη Magica DeSpell, την αγαπημένη μου αντι-ηρωίδα! Οχι, δεν τη βλέπω σαν "κακιά μάγισσα"! :cool2:

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, βρήκα τα εξής σχετικά με τις ελαιογραφίες του Barks. Πιθανόν να τα ξέρεις βέβαια αυτά τα sites.

 

http://home4.swipnet.se/~w-47991/CarlBarks/cb_oils.htm Λίστα με σχεδόν όλες τις ελαιογραφίες από τη δεκαετία του 60 ως το τέλος του '90. Πάρα πολλές εικόνες αλλά δυστυχώς σε μικρό μέγεθος.

 

http://www.dreidreizehn.de Γερμανικό Online βιβλιοπωλείο αφιερωμένο στον Barks. Το όνομα "dreidreizehn" είναι μάλλον από το 3-13 τον αριθμό του αυτοκινήτου του Ντόναλντ. Εχει βιβλία, ημερολόγια και διάφορα άλλα Barks-ακά.

 

http://www.barksbase.de/ Eνα φοβερό site για τον Barks. Κλίκαρε το "English" μετά το "WORKS" και επέλεξε από το μενού τα "paintings". Εχει τα πάντα, με πληροφορίες και cross-referencing. Tα εικονίδια μεγαλώνουν αλλά οι τελικές εικόνες είναι πάλι μικρές.

 

Μια ακόμα λύση είναι να κάνεις search sto http://www.ebay.com με λέξεις-κλειδιά Barks+oil η και Barks+painting. Θα σου βγάλει πολλά αλλά η ποιότητα των εικόνων παίζει ανάλογα την περίπτωση.

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντα το έλεγα ότι μπορεί κάποιος να βασίζεται στο Dain. Εύγε (όχι από την πόρτα)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Είναι όμορφο να έχεις μια θέση στον ουρανό... Να ναι καλά εκεί που είναι, ποιος ξέρει μπορεί να τριγυρνά κοντά στο δικό του κομμάτι διαστήματος! Φυσικά υπέρχος καλλιτέχνης.

Edited by Nienna
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..