Darkchilde Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Λοιπόν, όποιος δεν έχει δεί το Aeon Flux που είχε κάποια στιγμή βγεί στο MTV χάνει. Μία από τις καλύτερες σειρές animation που έχω δεί, ανατρεπτικό, διαφορετικό... Πήρα την έκδοση DVD που βγήκε και κάθισα και είδα τα επεισόδια με την σειρά, και επίσης είναι όλα remastered και μερικά director's cut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 ναι ειναι πολυ καλο θυμαμαι οταν ειμουνα παιδακι που ειχαμε και μτβ τοτε το εβλεπα τα βραδια και νυσταζα απιστευτα την επομενη στο σχολειο....... προσφατα δε βγηκε και η ταινια η οποια αν και δεν ακολουθει αυστηρα το ανιμε ειναι πολυ καλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Εγώ δεν έχω δει το anime, μόνο την ταινία με τη Charlize Theron έχω δει. Ήταν πολύ καλή και η ταινία, και η Charlize. [:tongue:] Όχι, σοβαρά τώρα, είχε ατμόσφαιρα, πολύ καλή εικόνα/κάμερα, ήταν πολύ, πολύ ενδιαφέρουσα visually. Εικάζω πως αρκετή από τη φαντασία που είχε η ταινία είναι παιδάκι των δημιουργών του anime βέβαια, αλλά και οι δημιουργοί της ταινίας έκαναν πολύ καλή δουλειά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Είχα δει μόνο το πρώτο επεισόδιο και είχα εντυπωσιαστεί, αλλά δεν έχω κάτσει να δω ακόμα την υπόλοιπη σειρά. Και από το τρέηλερ της η ταινία μου φάνηκε ψιλοαδύναμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.