Jump to content

Aeon Flux


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Λοιπόν, όποιος δεν έχει δεί το Aeon Flux που είχε κάποια στιγμή βγεί στο MTV χάνει.

Μία από τις καλύτερες σειρές animation που έχω δεί, ανατρεπτικό, διαφορετικό... Πήρα την έκδοση DVD που βγήκε και κάθισα και είδα τα επεισόδια με την σειρά, και επίσης είναι όλα remastered και μερικά director's cut.

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι πολυ καλο :) θυμαμαι οταν ειμουνα παιδακι που ειχαμε και μτβ τοτε το εβλεπα τα βραδια και νυσταζα απιστευτα την επομενη στο σχολειο.......

 

προσφατα δε βγηκε και η ταινια η οποια αν και δεν ακολουθει αυστηρα το ανιμε ειναι πολυ καλη :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω δει το anime, μόνο την ταινία με τη Charlize Theron έχω δει. Ήταν πολύ καλή και η ταινία, και η Charlize. [:tongue:]

Όχι, σοβαρά τώρα, είχε ατμόσφαιρα, πολύ καλή εικόνα/κάμερα, ήταν πολύ, πολύ ενδιαφέρουσα visually. Εικάζω πως αρκετή από τη φαντασία που είχε η ταινία είναι παιδάκι των δημιουργών του anime βέβαια, αλλά και οι δημιουργοί της ταινίας έκαναν πολύ καλή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Είχα δει μόνο το πρώτο επεισόδιο και είχα εντυπωσιαστεί, αλλά δεν έχω κάτσει να δω ακόμα την υπόλοιπη σειρά.

Και από το τρέηλερ της η ταινία μου φάνηκε ψιλοαδύναμη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..