Jump to content

Gantz


Nihilio
 Share

Recommended Posts

The story begins with a pair of high school students who are both run over by a subway train after saving the life of a homeless drunk who had fallen onto the tracks. Following their untimely deaths, they find themselves transported—alive and well—to the interior of an unfurnished Tokyo condominium, from which the Tokyo Tower may be seen, with a number of people who have also just died. At one end of the room is a featureless black sphere we later learn is called "GANTZ". By way of green text that appears on the surface of the sphere, GANTZ informs those present that their lives have ended. The following words appear on the black sphere's surface: "Your lives are ended. What you do with your new lives is entirely up to me. That’s the theory, anyway." The sphere then opens up to reveal suits that amplify strength, speed, and have various powers. Along with the suits are various high-tech weapons with different uses for different situations. Next, instructions to kill target aliens appear on the surface of the sphere.

Από http://en.wikipedia.org/wiki/gantz

 

Κάπως έτσι ξεκινάει ένα από τα καλύτερα manga που έχω διαβάσει. Οι ήρωες μπλέκουν σε ένα βίαιο, θανατηφόρο και εντελώς πραγματικό (όπως φαίνεται τουλάχιστον) παιχνίδι που φαίνεται να ακολουθεί κανόνες βιντεοπαιχνιδιού.

Πολύ βίαιο, άρρωστο (στη λογοκριμένη πρώτη σαιζόν τα επεισόδια είναι 11, δηλαδή οι κομμένες σκηνές γεμίζουν δύο ολόκληρα επεισόδια!!!), αλλά και με απίστευτό characterisation (μόνο το Berserk πρέπει να το ξεπερνάει), δραματική πλοκή με πολλές εναλλαγές (ψοφάει κόσμος) και τρελή δράση.

Προτείνεται σε όλους, αν και να ξανατονίσω ότι είναι αυστηρά για ενήλικες.

Edited by Nihilio
Link to comment
Share on other sites

Όντως, ένα καλό anime στο οποίο επιτέλους ακούγεται η απεγνωσμένη κραυγή faggots απέναντι στα gay ομορφόπαιδα και τους otaku της γειτονιάς ;p j/k

 

Πιο σοβαρά τώρα, ένα από τα λίγα σοβαρά anime που δεν περιέχουν ορδές κομπάρσων χωρίς προσωπικότητα μόνο και μόνο "επειδή θα πεθάνουν στο επομένο επεισόδειο".

Με γραφικά και οπτικές γωνίες που εύστοχα παραπέμπουν σε first person shooter, ζωντανούς (και φυσικούς για τον κάθε χαρακτήρα) διαλόγους, απουσία αθανασίας χαρακτήρων, τραγικότητα που ξεπηδά από την ανθρώπινη αδιαφορία και φόβο, inside jokes για manga/anime/ υποκουλτούρες και την(μάλλον αποτυχημένη) απολογία του otaku εμβόλλιμη σε ορισμένα σημεία, βία και sex σε σωστές δώσεις είναι ένα μικρό διαμάντι με μοναδικό αρνητικό τα πρόχειρα και κάπως ασυνάρτητα τελευταία επισόδεια.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό διαβάζεις το μάνγκα, που εντάξει, αντέχει περισσότερο πριν πάρει την κάτω βόλτα, αλλά εντάξει, κρατάει κάποιο επίπεδο. Μπαίνουν και πολλοί νέοι χαρακτήρες (ανάμεσά τους και η μοντέλα από το εξώφυλλο του περιοδικού στο πρώτο επεισόδιο, αν αυτό σου λέει κάτι BC) και αρχίζει σε ένα σημείο μια αρκετά διαφορετική πλοκή από το "σφάζουμε όλους τους εξωγηίνους σε μια ώρα".

Αυτή τη στιγμή έχει τελειώσει η πρώτη φάση του και από Νοέμβριο αρχίζει να εκδίδεται η δεύτερη.

Edited by Nihilio
Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως αυτό το manga στην αρχή με φρίκαρε αγρίως. Είπα, τι διεστραμένη κουφή ιδέα είναι αυτή; Μα, κι εξωγήινοι ανάμεσα σε όλα τα άλλα άσχετα πράγματα;

Διαβάζοντας το λίγη ώρα αργότερα συνειδητοποίησα ότι το λάτρεψα... χμμ και μου έχουν μείνει αρκετά ακόμα να διαβάσω.... τρέχω τρέχω, μη χάνω χρόνο, πρέπει να δω τη συνέχεια! :thmbup:

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχω διαβάσει και το vol2 (αυτό αντιστοιχεί μς ch22 αν δεν κάνω λάθος;). Μετά από αυτό δε θυμάμαι ακριβώς γιατί το διάβαζα κεφάλαιο κεφάλαιο, όμως δεν έχω προχωρήσει πάρα πολύ... πρέπει να το ξεθάψω από τα βάθυ του σκληρού γιατί όταν το είχα αναλαλύψει ήταν λίγο πριν από τις πανελλήνιες... :(

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου ότι διαβάζω το manga απ'όταν βγήκε, το anime το "μίσησα" :bleh:

Δεν είδα πολλά επεισόδια (νομίζω καμιά δεκαριά) γιατί εκτός απ'το ότι έκοβε πράγματα απ'το manga (όπως συνηθίζεται) μου φάνηκε και πολύ πιο ρηχό στην δράση του (ενώ λογικά θα έπρεπε λόγω της "κίνησης" του anime να ήταν πιο ζωντανό).

Αν και μάλλον αυτο ισχύει πάντα (βλ. μεταφορές βιβλίων στον κινηματογράφο) με μόνη εξαίρεση το Bleach!!! :yessir:

Edited by Αυτή
Link to comment
Share on other sites

Να φανταστώ είδες την κομμένη έκδοση. Αν ναι ήταν ελεινή, όπως το είχαν πετσοκόψει. Και γενικά σε κάθε anime γίνονται λιγότερο θεαματικά οι γωνίες λήψης στις σκηνές δράσης (με εξαίρεση το berserk όπου απλά χρωμάτιζαν ολοσέλιδες εικόνες του manga και το τράβαγαν με την κάμερα) λόγω της περιορισμένης τεχνικής ικανότητας των animators.

Αλλιώς γενικά έχει την ίδια πλοκή με το μάνγκα, με κάτι μικροδιαφορές (πχ η... Lara Croft εμφανίζεται λίγο πιο νωρίς, ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο κυνήγι για μια σκηνή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και μερικά ευχάριστα νέα για αυτό εδώ, αφού ανακοινώθηκε ότι το manga έγινε licenced από την Dark Horse (που βγάζει και Blade of the immortal και Berserk) οπότε θα το δούμε και στο δυτικό κόσμο σε χαρτί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..