Jump to content

Slayers


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Αυτές τις μέρες βλέπω το Slayers. Αυτή την στιγμή είμαι στα πρώτα επεισόδια του Slayers Try (στην τρίτη σαιζόν δηλαδή).

 

Λοιπόν, η σειρά είναι πολύ καλή, με αρκετό χιούμορ, με απίστευτους (με όλη την σημασία της λέξης) χαρακτήρες. Προσωπικά ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ο Zelgadis.

Link to comment
Share on other sites

To Try είναι η πιο σοβαρή σαιζόν, ειδικά προς το τέλος της. Η δεύτςερη ήταν χαλαρά η πιο αστεία πάντως. Και ο Ζelgadis ήταν πράγματι μορφή. Ο μόνος λογικός σε μια ομάδα παραφρόνων.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου αρέσει ο Zelgadis διότι είναι ο πιο σκοτεινός από όλους.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει περισσότερο ο Goury γιατί είναι ο πιο απίστευτα clueless απ' όλους - και ο πιο cluesome ταυτόχρονα, if you catch my drift.

Link to comment
Share on other sites

Μπα. Λατρεύω το Xelos, αν λέω σωστά το όνομά του. Ο τύπος είναι κάφρος!!! Γενικά πάντως είναι μια πάρα πολύ καλή σειρά, με αρκετή τσόπα και σοβαρότητα, με γέλιο σε αφθωνία και με τρομακτικά δεμένο σενάριο, κάτι που λέει πολλά στις μέρες μας.

Link to comment
Share on other sites

Το επεισόδιο με το οποίο ξεράθηκα στα γέλια είναι το επεισόδιο με την Πόλη της Δικαιοσύνης και τους αλά Power Rangers γέρους. Επίσης πολύ γέλιο έχει και το επεισόδιο που θέλουν να φάνε Dragon Cuisine, Και πάνε να ψαρέψουν δράκο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το τελευταίο είναι από τ' αγαπημένα του κολλητού μου και μάγειρα, του - όταν-και-άμα-ξαναπατήσει-πόδι-εδώ-μέσα - Dragon Cook.

Link to comment
Share on other sites

ο φίλτατος μάγειρας είναι φαντάρος, σε κάνα εξάμηνο τελειώνει... Εγώ λάτρεψα το επεισόδιο που σκάει μύτη το χάος!!! Μουχαχαχα! έτσι πρέπει να λειτουργεί το χάος!!!

Link to comment
Share on other sites

(εχμ, σε 3-4 μήνες, για την ακρίβεια, το Φλεβάρη)

 

Εμένα μου άρεσε, επίσης, φοβερά η ιστορία πίσω από τ' όνομα Dragon Slave. :worshippy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Good god! No more please! I beg you! Lina destroyed my life (amongst with my posessions) when she fireballed my studio!! (Απεγνωσμένος παραγωγός, όταν έμαθε τα νέα)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και το όνομα αυτής όπως έκχει προς το παρόν κυκλοφορήσει: Slayers Revolution. Και υπάρχει και ένα hint ότι ο Xellos θα είναι ο main chatracter ... Περισσότερα στος 20 Μαϊου όταν κυκλοφορήσει το διμηνιαίο Dragon Magazine, που απ'ότι φαίνεται θα έχει κάποιες ανακοινώσεις σχετικά με την νέα σειρά.

 

Source:

 

New Slayers...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Και το πρώτο επεισόδιο βγήκε και κυκλοφορεί μόνο σε raw. Για υπότιτλους περιμένουμε. Please somebody????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..