Jump to content

The Animals of Farthing Wood (1993-1995)


RaspK
 Share

Recommended Posts

post-65-1166948114_thumb.jpg

Μια παραγωγή του BBC που μου έχει μείνει. Μια παραγωγή βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Colin Dann. Μια παραγωγή που αδυμονώ να ξαναδώ, κι αυτήν τη φορά ολόκληρη, με τη σειρά που της αξίζει, με την ησυχία μου, ένα-ένα τα επεισόδια!

 

Τα Ζώα του Δάσους Φάρδινγκ είναι η ιστορία των ζώων ενός δάσους που προσπαθούν να βρουν νέα πατρίδα όταν το δάσος τους καταστρέφεται από τους εκσκαφείς και τα φορτηγά που το ισοπεδώνουν. Μόνη τους λύση είναι να βρει το, ανά ζευγάρια κατά είδος, σα νέα κιβωτός, καραβάνι τους το μόνο πρόσφορο έδαφος για όλους: το Πάρκο των Λευκών Ελαφιών.

 

Θυμίζοντας εν μέρει τη Φάρμα των Ζώων, μόνο που εδώ έχουμε αναστροφή της εικόνας (ανθρώπινα χαρακτηριστικά σε ζώα αντί για ζώα-καρικατούρες τις ανθρωπότητας), το έργο αυτό είχε ενδιαφέρουσα πλοκή και χαρακτήρες, και θυμάμαι ακόμα πόσο είχα αγωνιστεί να συνθέσω σωστά τα κομμάτια του παζλ που τόσο σπασμωδικά και ακατάστατα προσέφερε η ΕΤ1.

 

Το έχετε δει; Ποιά είναι η εντύπωσή σας; Έχει διαβάσει κανείς τα βιβλία;

Link to comment
Share on other sites

Το θυμάμαι αυτό. Μάλιστα είχα διαβάσει τα 2 (ή είναι παραπάνω) βιβλία που βρήκα στα Ελληνικά και μου είχαν αρέσει πολύ. Πανέξυπνα παιδικά βιβλία με μια αντίληψη τόσο αληθοφανή και ώρημη που σπάνια βρίσκει κανείς σε βιβλία για παιδιά. Σε καμμιά περίπτωση δεν δείχνουν "διδακτικά" βιβλία, ούτε κάνουν κανένα κήρυγμα ή ηθικολογία, αντίθετα παρουσιάζουν εμπειρίες της ζωής της φύσης, και της ανθρώπινης ψυχής, με ένα τρόπο που επιτρέπει στον αναγνώστη να τα βιώσει κι ο ίδιος "μέσα από τις λέξεις".

Είναι πολύ ευχάριστα γραμμένα, προσεκτικά δοσμένα, και απολαυστικότατα.

Την τηλεοπτική σειρά δεν την είχα δει ολόκληρη αλλά από τα λίγα επεισόδια που είδα πρέπει να ήταν αρκετά πιστή στο πνεύμα και την υπόθεση των βιβλίων.

Link to comment
Share on other sites

:ph34r: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

 

 

Οου μαϊ Γκοντ! που το ξεθαψες αυτο ρε φιλε; Με εποιασε η λεγομενη "μαρκαδοριλα" τωρα, σκατα.....θα βαλω τα κλαματα.....

 

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....μπουχου, μπουχου, μπουχουυυυχουυυυυχουυυυυυυ......

 

η νυφίτσα μουυυυυυυυ.....

 

 

το Πάρκο των Λευκών Ελαφιών, ένα μέρος που ποτέ δεν πήγαν ανάθεμα την ΕΡΤ!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Εχμ, βασικά, κι αυτός ο κύκλος παίχτηκε, απλά σπασμωδικά, σαν το ξεψύχισμα του ίδιου του ρυθμού της προβολή των επεισοδίων να σκορπούσε το μεταθανάτιο ρόγχο του εδώ κι εκεί... Ακόμα θυμάμαι

την οχιά να ορκίζεται εκδίκηση καθώς σκοτώνει αρουραίους...

Ήταν το τέλος του πιο «καινούριου» επεισοδίου.

Edited by RaspK FOG
Link to comment
Share on other sites

εγω θυμαμε τα ποντικακια καρφομενα στο ξεραμενο δεντρο του κορακιου (ή οτι ειτανε τι στον κορακα...)

πωπω τι κλαμα ειχα ριξει....sick!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ένα είδος κορακιού είναι αυτό το κωλόπουλο που καρφώνει την τροφή του σε ξεραμένα κλαδιά λες και είναι σισ-κεμπάπ.

Ευτυχώς δεν το είχα δει αυτό το επεισόδιο και έφαγα λιγότερη φρίκη διαβάζοντας μόνο το βιβλίο. :tongue: Nature works in mysterious ways.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to The Animals of Farthing Wood (1993-1995)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..