Jump to content

ΜΥΘΟΣ #8 - ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ


mistseeker
 Share

Recommended Posts

comciart5fu4.jpg

 

ΜΥΘΟΣ #8 "Λαβύρινθος"

Σενάριο: Νεκτάριος Χρυσός - Κώστας Φραγκιαδάκης

Μολύβια-Μελάνια: Κώστας Φραγκιαδάκης.

Εκδόσεις Ψυχής Τα Λαμπυρίσματα

48 σελίδες

Τιμή θα ανακοινωθεί.

 

Το όγδοο τεύχος του "Μύθου" θα κυκλοφορήσει το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Μαρτίου, στο Comicdom Con 2007 και κατόπιν σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία των Αθηνών και της επαρχίας.

 

Το σενάριο είναι δικό μου, βασισμένο σε ιδέες και concepts του Κώστα Φραγκιαδάκη. Τα μολύβια και τα μελάνια είναι του Κώστα Φραγκιαδάκη. Όσοι πιστοί προσέλθετε! Θα βρισκόμαστε στο κιόσκι της ΨΤΛ και τις δύο μέρες, διαθέσιμοι για συζήτηση και καλή παρέα.

 

Επιφυλάσσομαι να ενημερώσω για την τελική τιμή όταν ανακοινωθεί απ'τον εκδότη μας, και να ποστάρω previews και άλλες λεπτομέρειες.

 

Θα χαρώ να βρεθούμε (και να σας γνωρίσω, όσους δεν έχω γνωρίσει από κοντά!), δεδομένου ότι δεν ανεβαίνω συχνά στην Αθήνα. Βρείτε χρόνο κι ελάτε!

 

Ν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

...θα ήθελες να αλλάξεις την γραμματοσειρά του εξώφυλλου?

Νομίζω ότι δεν εμπνέει καθόλου...

Link to comment
Share on other sites

...θα ήθελες να αλλάξεις την γραμματοσειρά του εξώφυλλου?

Νομίζω ότι δεν εμπνέει καθόλου...

 

Φυσικά, έχεις δίκιο. Αυτό όμως ήταν ένα preview. Το κανονικό εξώφυλλο είναι έγχρωμο και το logo του το δούλεψε γραφίστας.

 

Αν ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις το περιοδικό, μπορείς να το βρεις στα γνωστά comics shops, στον Παπασωτηρίου και στο Cube.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..