araquel Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 (edited) για να μη δουλευόμαστε, εγώ ένα site έχω να δώσω αυτή τη στιγμή, αλλά είπα να μην το κάνω αποκλειστικά για τον καβάφη, αλλά να είναι ανοιχτό για να προσθέσει όποιος έχει και άλλες ιστοσελίδες με αντίστοιχο περιεχόμενο. λοιπόν, στο site αυτό, το οποίο τιτλοφορείται ως ο επίσημος δικτυακός τόπος του αρχείου καβάφη, μπορεί κάποιος να βρει, εκτός από τα ποιήματά του, και απαγγελίες αυτών, κάτι που μου άρεσε ιδιαιτέρως (και αυτός είναι και ο λόγος που παραθέτω το link αυτό). αν και δεν είναι ο πιο αγαπημένος μου ποιητής, τίποτα δεν μπορεί να "μαυρίσει" τη μέρα μου τόσο επιδέξια όσο η έλλη λαμπέτη διαβάζοντας την πόλη. υγ προς moderators: δεδομένου ότι φέρει τον χαρακτηρισμό "επίσημος δικτυακός τόπος", πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίθεται ζήτημα καταπάτησης πνευματικών δικαιωμάτων για τις απαγγελίες - για τις οποίες δεν γνωρίζω άμα υπάρχουν κατοχυρωμένα πνευματικά δικιαώματα και σε ποιον. βασισμένος σε αυτή τη λογική παρέθεσα το site εδώ. Edited March 20, 2007 by araquel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.