Jump to content

Έκθεση εικονογράφησης / κόμικς


nikosal
 Share

Recommended Posts

Ελπίζω ότι δεν σπαμάρω αν στείλω το μήνυμα και εδώ:

 

Καλλιτέχνες του φόρουμ ενωθείτε!

Η οργανωτική ομάδα του 3ου φεστιβάλ εφ Ερμούπολης σας καλεί να πάρετε μέρος στην έκθεση "Κυκλάδες 2107 μ.Χ.", στις 18 Μαΐου.

Ιδού το μήνυμα που έστειλα στο σχετικό τόπικ στην Επιστημονική Φαντασία. Περισσότερα για το φεστιβάλ, εκεί.

 

3. Έκθεση κόμικ / εικονογράφησης

 

Τα προηγούμενα δύο φεστιβάλ περιλάμβαναν δύο εκθέσεις έκαστο. Το 1ο φεστιβάλ (2005) έκθεση φωτογραφίας με θέμα "φωτογραφίζοντας τον 22ο αιώνα" και πολλές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και έκθεση των πρωτοετών του τμήματος βιομηχανικής σχεδίασης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με θέμα "ρομπότ και μέλλον". Το 2ο φεστιβάλ, είχε έκθεση ελληνικού εξωφύλλου περιοδικών εφ (από αρκετά παλιά ως εντελώς πρόσφατα) και επίσης έκθεση των πρωτοετών με θέμα "εξωγήινοι". Μπορώ να πω ότι οι δύο φοιτητές εκθέσεις, ιδιαίτερα η δεύτερη, ήταν πολύ πολύ ενδιαφέρουσες, η φωτογραφία αρκετά καλή, τα εξώφυλλα γουστόζικα, ενημερωτικά, θύμισαν σε πολύ κόσμο τα παιδιά του χρόνια. Δυστυχώς φέτος λόγω καταλήψεων δεν βλέπω ότι μπορούμε να ετοιμάσουμε κάτι με τους φοιτητές, ας... όψεται η Μαριέττα.

 

Για φέτος ετοιμάζουμε δύο εκθέσεις:

α) οι μαθητές ξανασχεδιάζουν τα εξώφυλλα ελληνικών περιοδικών εφ (μας φαίνεται αρκετά έξυπνο και ενδιαφέρον) και

β) έκθεση κόμικ / εικονογράφησης / γελοιογραφίας με θέμα "Κυκλάδες 2107 μ.Χ.". Σε αυτή τη δεύτερη έκθεση σας καλούμε -όλους τους ενδιαφερόμενους- να πάρετε μέρος. Η συμμετοχή σας μπορεί να είναι 1 ως 4 έργα μεγέθους Α4 ως Α3 έκαστο. Το πώς θα δείτε εσείς το θέμα, είναι φυσικά δική σας υπόθεση (με εικονογράφηση ή με στριπ, με 1-4 αυτόνομα θέματα ή σε συνέχειες κλπ.)

 

Πιο συγκεκριμένα, να η προκήρυξη, όπως τη διανέμουμε παντού:

 

Έκθεση κόμικς με θέμα: "Κυκλάδες 2107 μ.Χ."

Για το 3ο Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας Ερμούπολης, 18-20 Μαΐου 2007

Χώρος, αίθουσα Τέχνης "Ερμούπολη", Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ερμούπολης

Στα πλαίσια του τρίτου ετήσιου Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας Σύρου, διοργανώνεται φέτος έκθεση κόμικς με θέμα "Κυκλάδες 2107μ.Χ.". Σας καλούμε να συμμετάσχετε.

Όροι συμμετοχής: 1-4 έργα, μεγέθους Α4-Α3 Προθεσμία αποστολής έργων: 10 Μαΐου 2007 Αποστολή έργων: βλ. παρακάτω Δεκτά έργα κάθε "κομικσικής" τεχνοτροπίας, καθώς επίσης και εικονογραφήσεις & γελοιογραφίες. Κάδρο προαιρετικό, περιλαμβανομένων ιδιαίτερων κατασκευών για καδράρισμα. (Διαφορετικά επικοινωνήστε μαζί μας για άλλο concept παρουσίασης). Κάθε ενδιαφερόμενος καλλιτέχνης μπορεί να συμμετάσχει με 1 έως 4 έργα. Παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε έγκαιρα για την συμμετοχή σας και τον αριθμό έργων που επιθυμείτε να στείλετε. Μετά το τέλος της έκθεσης τα έργα θα επιστραφούν στους δημιουργούς τους.

Επικοινωνία προκειμένου να διευθετηθεί η αποστολή των έργων: Γιάννης Ξαγοράρης, τηλ.: 6977659214, e-mail: johnxag@gmail.com

ή

Σοφία Ρούσσου, τηλ.: 6932970902, e-mail: locatinta@yahoo.gr

 

Ελπίζω να έχουμε συμμετοχές από το φόρουμ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..