Nienor Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 (edited) Δε μπορώ να φτιάξω τη δική μου αυτή τη στιγμή, αλλά όποιος έχει διάθεση μπορεί να ξεκινήσει να προτείνει. Όριο δεν υπάρχει, βάλτε όσα θέλετε. Λίγη προσοχή στις σειρές μόνο, γιατί εδώ οι περισσότερες αποτελούν μία ιστορία, εν ολίγης μη βάζετε μέρη τους, τουλάχιστον μέχρι να φτιάξω σαφέστερους κανόνες -που μάλλον του Νίκου θα κρατήσω δηλαδή διότι είναι μια χαρά, αλλά πρέπει και να τους θυμηθώ. Η λίστα θα αρχίσει να συντάσεται μετά το τέλος του Μάη. Χαλαρά λίγο, δεν έχω χρόνο αυτή την εποχή -καθόλου σχεδόν βασικά. Μέχρι τότε όμως πρέπει να έχουμε μαζέψει βιβλία, πολλά βιβλία! Το τόπικ φυσικά και θα παραμείνει ανοιχτό και μετά για να ανανεώνεται. Μπορείται να αρχίσετε! Edited October 1, 2007 by Nienor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Harry Potter series - J. K. Rowling American Gods - Neil Gaiman Θα σκεφτώ και άλλα και θα σας πώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gema Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 (edited) Η σειρά "The First Americans" του William Sarabande Τα βιβλία της σειράς για όσους δε ξέρουν. Ι. Beyond the sea of ice ΙΙ. Corridor of storms ΙΙΙ. Forbidden land IV. Walkers of the wind V. The sacred stones VI. Thunder in the sky Edited April 6, 2007 by gema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Jeff Vandermeer - City of Saints and Madmen Steven Erikson - Midnight Tides Haruki Murakami - Kafka on the Shore Mark Z. Danielewski - House of Leaves 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickmarvel Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Φοβούμαι ότι έχω χάσει το τραίνο της επικαιρότητας. Όταν διάβαζα εγώ SF δεν υπήρχαν σειρές παρά σπάνια. Θα ξαναθυμηθώ την « Foundation Trilogy » του Asimov (1.Foundation, 2.Foundation and Empire, and 3.Second Foundation). Δεν ξέρω αν μ’ αυτές τις «αρχαιολογίες» βοηθάω καθόλου... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Τα βιβλία που πρότεινες πάνε στη λίστα καλύτερων βιβλίων Επιστημονικής Φαντασίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiKei Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Πολύ πρόχειρα προτείνω: Ursula Le Guin: Σειρά Earthsea (6 βιβλία νομίζω μαζί με το Tales του 2001, αν υπάρχει και επόμενο και το ξέρει κάποιος ας το πει) Σειρά Φτερόγατες (παιδικό, δεν ξέρω αν παίζει) Gene Wolfe: Σειρά The Book of New Sun (νομίζω 4) Guy Gavriel Kay: Αυτά που έχει βγάλει ο Anubis. Λόρδος Ντάνσανι: Η Κόρη του Βασιλιά της Χώρας των Ξωτικών, Οι Περιπέτειες του Δον Ροντρίγκεζ στην Κοιλάδα των Σκιών Όλον τον Τόλκιν βέβαια... και ότι αγγίζει από Φάνταζι ο Clive Barker (πχ Υφαντόκοσμος) Ερώτηση: Τον Μπόρχες και τον Κάσαρες θα τους εντάξουμε εδώ; Κι από Ελληνικά, Βάσω Χρήστου : Λαξευτές της Παλίρροιας Ανθίμη Φιαμού: Δύο ή τρία έχει, θα τα βρώ και θα τα δώσω... Ειρήνη Μαντά: Τώρα τελευταία κυκλοφόρησε, αλλά μου ξεφέυγει ο τίτλος. Keep up και καλό κουράγιο με τους κανόνες Nienor... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Λοιπόν παίρνοντας από τον Pikei θα προτείνω κι εγώ και άλλα: 1. The Lord of the Rings - J.R.R. Tolkien 2. Earthsea Saga - Ursula K. LeGuin 3. Όλο το Discworld του Terry Pratchett! 4. Dragonlance Legends (Test of the Twins, Time of the Twins, War of the Twins) - Margaret Weis, Tracy Hickman 5. Dragonlance Chronicles (Dragons of Autumn Twilight, Dragons of Winter Night, Dragons of Spring Dawning, Dragons of Summer Flame) - Margaret Weis, Tracy Hickman. Τα Dragonlance τα προτείνω επειδή έχουν έναν από τους καλύτερους χαρακτήρες ever: Raistlin Majere. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Τι ξέχασα? Μα φυσικά το εκπληκτικό Good Omens των Terry Pratchett και Neil Gaiman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Το σαραντινό ψηφιδωτό και όλα τα βιβλία της γαιοθάλασσας. Ίσως και να μην έχω διαβάσει άλλη φάνταζι... Πώς;;; Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι ανάμεσά μας; Φτιάχνοντας τη λίστα πρέπει να αποφασίσετε αν θα θελήσετε να αξιολογήσετε σειρές ως ενότητα ή μέρη. Εγώ έχω κατασταλαγμένη άποψη (μέρη, και αυτό ισχύει στην άλλη λίστα, της εφ). Καταλαβαίνω πώς πχ. το σαραντινό ψηφιδωτό μπορεί να αξιολογηθεί ενιαία (ουσιαστικά ο συγγραφέας το έγραψε με τη μια αλλά ο εκδότης το κυκλοφόρησε σε δύο τόμους) αλλά η γαιοθάλασσα; Γράφηκε σε μακρύ χρονικό διάστημα, κάθε βιβλίο έχει μια αυτονομία και υπάρχουν καλύτερες και λιγότερες καλές στιγμές. Και αν όχι τη Γαιοθάλασσα, τότε το discworld που προτάθηκε παραπάνω; Είναι δυνατό να αξιολογηθεί ως ένα έργο; Λέω απλά μια γνώμη παιδιά, δεν θα επανέλθω... Δική σας η λίστα της φάνταζι και η απόφαση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gema Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Ανθίμη Φιαμού: Δύο ή τρία έχει, θα τα βρώ και θα τα δώσω...Ειρήνη Μαντά: Τώρα τελευταία κυκλοφόρησε, αλλά μου ξεφέυγει ο τίτλος. Το "Δαιμόνιο της Γραφής" της Ειρήνης είναι τρόμου. Υποθέτω ότι η λίστα δε θα περιλαμβάνει τρόμου. Τα βιβλία της Ανθίππης είναι "Κάτω από τον ήλιο της Γκροντάρ" "Λαμπρά φεγγάρια στον ποταμό της λησμονιάς" Το καινούργιο της "Τον έφαγε το φεγγάρι" είναι τρόμου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gema Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Το σαραντινό ψηφιδωτό και όλα τα βιβλία της γαιοθάλασσας. Ίσως και να μην έχω διαβάσει άλλη φάνταζι... Πώς;;; Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι ανάμεσά μας; Φτιάχνοντας τη λίστα πρέπει να αποφασίσετε αν θα θελήσετε να αξιολογήσετε σειρές ως ενότητα ή μέρη. Εγώ έχω κατασταλαγμένη άποψη (μέρη, και αυτό ισχύει στην άλλη λίστα, της εφ). Καταλαβαίνω πώς πχ. το σαραντινό ψηφιδωτό μπορεί να αξιολογηθεί ενιαία (ουσιαστικά ο συγγραφέας το έγραψε με τη μια αλλά ο εκδότης το κυκλοφόρησε σε δύο τόμους) αλλά η γαιοθάλασσα; Γράφηκε σε μακρύ χρονικό διάστημα, κάθε βιβλίο έχει μια αυτονομία και υπάρχουν καλύτερες και λιγότερες καλές στιγμές. Και αν όχι τη Γαιοθάλασσα, τότε το discworld που προτάθηκε παραπάνω; Είναι δυνατό να αξιολογηθεί ως ένα έργο; Λέω απλά μια γνώμη παιδιά, δεν θα επανέλθω... Δική σας η λίστα της φάνταζι και η απόφαση. Για την Γιαοθάλασσα τα πρώτα είναι σίγουρα ένα σύνολο. Το τελευταίο, το πιο καινούργιο, ίσως μπορεί να μπει χωριστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gema Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Jean Aeul Earth's Children I. THE CLAN OF THE CAVE BEAR II. THE VALLEY OF HORSES III. THE MAMMOTH HUNTERS IV. THE PLAINS OF PASSAGE V. THE SHELTERS OF STONE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 (edited) R.E.Howard - Conan (βασικά τα πάντα) Tolkien - Hobit, Lord of the Rings, Silmarilion U.Le Guin - The Earthsea series M. Moorcock - Elric, Corum (την πρώτη τριλογία), Hawkmoon, Glorianna, Dreamthief's daughter G.R.R.Martin - Song of Ice and fire J. Carrey - Kushiel's dart/chosen/avatar (τριλογία) S. Erikson - Malazan book of the fallen (ως τώρα 7-λογία) F. Lieber - Lankhamar (7 βιβλία, επειδή δε θυμάμαι ποια θέλω να προτείνω θα περιμένετε λίγο) R.E. Feist - Riftwar Saga (τριλογία) Edited April 6, 2007 by Nihilio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Α, μη μου αρχίσετε από τώρα "πως να μπουν, ας μπουν έτσι και ποιος να κάνει μάνα!" αργότερα τούτα, διαφωνούμε αργότερα. Τώρα δηλώνουμε μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Και ξεκινάαααμε: J.R.R. Tolkien: Lord of the rings trilogy / Hobbit / Silmarillion Ursula LeGuin: Earthsea series Patricia McKillip: The riddle-master's game (trilogy) Roger Zelazny: Amber series (ναι, και τα δέκα :tongue:) G.R.R. Martin: Song of ice and fire (4 βιβλία so far) Jeff Vandermeer: City of saints and madmen Stephen King: The Dark Tower series (7 βιβλία) Neil Gaiman: Neverwhere Neil Gaiman: Stardust Clive Barker: Υφαντόκοσμος Clive Barker: Imajica Neil Gaiman - American Gods (μου τη δίνει όταν έχω ένα κάρο βιβλία στο κεφάλι μου, και ξαφνικά εξαφανίζονται όλα...) (χμμμ) R. E. Feist - The riftwar saga trilogy (μούμπλε μουμπλε) Jacqueline Carey - Kushiel's trilogy Καλα, τα παρατάω, αυτά επι του παρόντος :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 (edited) Moorcock - Gloriana Moorcock - Dancers at the End of Time J.R.R. Tolkien: Lord of the rings trilogy / Hobbit / Silmarillion Ursula LeGuin: Earthsea series Patricia McKillip: The riddle-master's game (trilogy) Patricia McKillip - The Cygnet and the Firebird Patricia McKillip - The Book of Atrix Wolfe Roger Zelazny: Amber series (ναι, και τα δέκα) Jeff Vandermeer: City of saints and madmen Neil Gaiman: Stardust Jean Auel - Earth's Children J.K. Rowling - Harry Potter series (devilishly....good!!) Τerry Pratchett - Discworld series Terry Pratchett - Carpet People Diana Wynne Jones - Deep Secret Diana Wynne Jones - Howl's Moving Castle Diana Wynne Jones - Witch Week Diana Wynne Jones - Charmed Lives Kate Forsyth - Witches of Eileanan (και τα 6. Αν τα βρείτε κάπου πάρτε τα. Λένε πολύ!) Τhomas Burnett Swan - The Forest of Forever Thomas Burnet Swan - Queen of the Bees Ιan McDonald - King of Morning, Queen of Day Αυτά προς το παρόν και επανέρχομαι. Edited April 7, 2007 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Feist - Riftwar Saga series LeGuin - Earthsea series Moorcock - The Warhound and the Cure to the World's Pain Rowling - Harry Potter Series Tolkien - The Hobbit Tolkien - The Lord of the Rings Tolkien - Farmer Gilles of Ham Williams - Memory, Sorrow and Thorn series Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blackcloak Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Time and the Gods- Lord Dunsany A Feast for Crows - George Martin Farmer Giles of Ham- John Tolkien Stormbringer-M. Moorcock Tales from Earthsea-Ursula le Guin Brilliance of the Moon-Lian Hearn La Caverna de Las Ideas-Joze Carlos Somoza Lankhmar-Fritz Leiber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myst Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Μια πρόχειρη λίστα : 1.Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών - Tolkien 2.Σιλμαρίλιον - Tolkien 3.Οι έμποροι των θαλασσών - Robin Hobb 4. Το έπος των Φαρσίερ - Robin Hobb 5.Το υφαντό της Φιόναβαρ - Guy Cavriel Kay 6.Ένα τραγούδι για την Αρμπόν - Guy Gavriel kay 7.Tigana- Guy Gavriel Kay 8.Το έπος των Ντρενάι - David Gemmel 9.Sword of truth - Terry Goodkind 10.Dragonlance - Margaret Weis/Terry Hickman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naurgul Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 (edited) Εδώ στο fantasy, που δεν είμαι τελείως άσχετος, θα συμμετέχω κι εγώ: The Lord of the Rings (JRR Tolkien) The Hobbit (JRR Tolkie) The Silmarillion (JRR Tolkien) The Earthsea Quartet (Le Guin) A Wizard of Earthsea The Tombs of Atuan The Farthest Shore Tehanu [*]Dragons of Automn Twilight [*]Dark Elf Trilogy - Homeland (Salvatore) [*]Sofies verden (O κόσμος της Σοφίας, από τον Jostein Gaarder... μετράει σαν fantasy καν;) [*]Ο Τελευταίος Πειρασμός (του Καζαντζάκη... όμοιως με παραπάνω: μετράει;) Έτσι που τα βλέπω τώρα, δύσκολα θα μπορούσα να πω ότι ασχολούμαι με το fantasy, τόσα λίγα βιβλία ουσιαστικά που έχω διαβάσει. Edited April 14, 2007 by Guardian of the RuneRing #1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 (edited) J.R.R. Tolkien: Lord of the rings trilogy / Hobbit / Silmarillion Raymond Feist: RiftWar Saga και SerpentWar Saga Robert Jordan: The Wheel of Time J.K. Rowling: Harry Potter Edited April 16, 2007 by Arachnida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Ας αρχισει η λιστα μου... Ελρικ(κυριως το Stormbringer θα ξεχωριζα απο τους τομους)-Μουρκοκ Κορουμ-Μουρκοκ Χωκμουν-Μουρκοκ Ο αιωνιος προμαχος-Μουρκοκ Σιλμαριλλιον-Τολκιν Αρχοντας των δακτυλιδιων-Τολκιν Γαιοθαλλασα(η τετραλογια)-Λεγκεν Λανκμαρ-Λαιμπερ Ιστοριες απο την ετοιμοθανατη γη-Βανς Η κορη του βασιλια της χωρας των ξωτικων-Ντανσανυ Dragonlance chronicles-Weis/Hickman(για να υπαρχει και κατι DnD) επισης ειναι πολλες σειρες τις οποιες τις εχω αφησει στη μεση και δεν θα τις αναφερω ακομη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 Neil Gaiman: Stardust. Michael Moorcock: Elric of Melnibone, μέχρι Stormbringer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faia de Wolf Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Για να δούμε... Μ. Moorkock -> Elric (στον οποίο χρωστάω το 97 της πτυχιακής μου και όλη η σειρά του "Αιώνιου προμάχου") G. G. kay -> Tingana (η πρώτη αγάπη και παντοτινή...) και The Fionavar Tapestry (το oποίο μου άρεσε περισσότερο από τον "Άρχοντα" του θείου J. J. R. που σε κάποια σημεία -και συγνώμη για την ασέβεια- σε μερικά σημεία μου φαίνεται αφάνταστα βαρετό κι ας το έχω διαβάσει πάνω από 4 φορές...) Jennifer Roberson -> Chronicles of the Cheysuli Ursula le Guin -> Earthsea Tolkien -> Σταθερή αξία στο χρηματηστήριο Στην αναφορά στον Clive Barker να προσθέσω τα Imajica και Abarat. Και επιφυλάσσομαι να επανέλθω, γιατί το γέρικο μυαλό μου δεν βοηθάει (το αλτσχάιμερ βαράει την πόρτα, αλλά με 30% μειωμένη ακοή η γραία τί να κάνω...) Αυτό βέβαια, μπορείτε να το εκλάβετε και ως απειλή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.