Jump to content

Fruits Basket!


month
 Share

Recommended Posts

Πρόσφατα στην Ιαπωνία βγήκε και το τελευταίο τεύχος του Fruits Basket, ένα manga το οποίο κυκλοφωρούσε τα τελευταία 4 χρόνια. Μιλαει για την ζωή μιας κοπέλας που περιπλέκεται όταν συναντάει μια οικογένεια που όταν τα αγκαλιάζει ένα άτομο του αντίθετου φύλου, μετατρέπονται σε ένα απο τα... ζώα του κινέζικου ζωδιακού κύκλου.

 

Το κόμικ είναι γεμάτο με χαρούμενες, και συγκινητικές σκηνές, και μια δώση παράνοιας.

Εδώ έχω ένα τεστ για το πιος χαρακτήρας είσαι απο το κόμικ.

http://guru.theotaku.com/view.php?action=retrieve&id=119

Link to comment
Share on other sites

honda.jpg

 

Η πρωταγονήστρια, Honda Tooru, έχει χάσει σχετικά πρόσφατα την μάνα της, όταν ξεκινάει η ιστορία. Για να μην γίνει βάρος στην οικογένεια του παππού της, αποφασίζει να μείνει μόνη της σε μια σκηνή σε ένα μεγάλο οικόπεδο, το οποίο ανοίκει στην οικογένεια Sohma, κάτι το οποίο δεν το ξέρει. Ένας απο τους ιδιοκτήτες, ο Sohma Yuki (damn rat!) είναι συμμαθητής της, και ο πρίγκιπας του σχολίου αφού όλατα κορίτσια, και κάμποσα αγόρια, τον κυνηγάνε. Με μια περίεργη σειρά γεγονώτων, η Tooru μαθαίνει το μυστικό του συμμαθητή της και κάποιον ατόμων της οικογένειάς της· όταν τους αγκαλιάζει ένα άτομο του αντίθετου φύλου, που δεν είναι και αυτό καταραμένο, μεταμορφώνεται σε ένα απο τα ζώα του κινέζικου ζωδιακού κύκλου. Ο πανικός ξεκινάει απο εκείνο το σημείο, αφου πριν τα χωνέψει όλα αυτά, (που τα λέει ο Yuki και ο ξάδελφος του ο Shigure) στο σπίτι μπαίνει απο την οροφή (ναι την οροφή) ένα άλλο μέλος της οικογένειας, ο Sohma Kyo που είναι καταραμένος με την μορφή της γάτας.

Link to comment
Share on other sites

Και, ναι, κυρίες και κύριοι, βγήκα το κινέζικο ζώδιό μου και στη σειρά: πόντικας...

 

Η σειρά είναι πάρα πολύ καλή, αλλά να δω πότε μαζεύει κανείς λεφτός να την πάρει όλη... Κλαψ και λυγμ, δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Γενικά η σειρά είναι πολύ συγκινιτική. Η ηθοποιός που για το Anime έκανε την φωνή της Tooru, όποτε διαβάζει το manga, κατα τα λεγόμενά της, πεθαίνει στο κλάμα. Υπάρχουν βέβαια πολλές σκηνές άπλετης καφρίλας, όπου το γέλιο πέφτει σύνεφο, ειδικά με την editor του Shigure που σε κάθε εμφάνισή της φτάνει στα όρια της αυτοκτωνίας...

Link to comment
Share on other sites

Γενικά η σειρά είναι πολύ συγκινιτική. Η ηθοποιός που για το Anime έκανε την φωνή της Tooru, όποτε διαβάζει το manga, κατα τα λεγόμενά της, πεθαίνει στο κλάμα. Υπάρχουν βέβαια πολλές σκηνές άπλετης καφρίλας, όπου το γέλιο πέφτει σύνεφο, ειδικά με την editor του Shigure που σε κάθε εμφάνισή της φτάνει στα όρια της αυτοκτωνίας...

 

 

Την είχα διαβάσει αυτή τη συνέντευξη, όταν της είχε ανατεθεί ο ρόλος. :)

 

Btw, η ηθοποιός (seiyu) για την οποία μιλάμε λέγεται Horie Yui και έχει κάνει αρκετούς και διάσημους ρόλους. Είναι γλυκίτατη και πολύ αγαπητή στην Ιαπωνία και όχι μονο...

 

Ενδεικτικά μερικοί από τους ρόλους της:

 

Kanon (Tsukimiya Ayu)

Love Hina (Narusegawa Naru)

Higurashi no Naku Koro Ni Kai (Hanyuu)

Mahou Sensei Negima (Sasaki Makie)

School Rumble (Sawachika Eri)

Spiral (Rio Takeuchi - δεν μπορούσα να μην το αναφέρω. Απίθανος ρόλος και απίθανο anime :) )

 

Ως και στο Ordian έπαιζε :)

 

Edit: Στο τέστ βγήκα Honda :o :o :o.........Ε, ποτέ.....περίμενα να βγώ τρελό φίδι....

Edit 2: Δηλαδή είμαι σκύλος;?!?!;

Edited by TsukasaGr
Link to comment
Share on other sites

Στην διάρκεια του τίτλου επίσης παρελαύνουν όλα τα ζώα του κινέζικου οροσκοπίου, και είναι απίστευτα ωραίο να βλέπεις τους χαρακτήρες και τα χαρακτηριστικά του ζώου τους, πως πολλές φορές αντικρούονται και σε ορισμένες περιπτώσεις πως έχουνε διαστραφεί.

 

 

Τέλος ο τίτλος προέρχεται απο ένα παλιό παιχνίδι, όπου όλοι κάθονται σε καρέκλες και παίρνουν το όνομα απο ένα φρούτο. Και ένα παιδί φωνάζει τα φρούτα ένα ένα, και παίζουν. Για κάποιο λόγο στην Tooru πάντα δίνανε τον χαρακτηρισμό onigiri...

(Σνακ απο ρύζι για όσους δεν ξέρουν)

 

Edited by RaspK
Link to comment
Share on other sites

 

Για όσους δεν κατάλαβαν το τελευταίο, τα παιδιά έδιναν στην Touru τον «τίτλο» onigiri κι έτσι ποτέ κανένας δε φώναζε κι αυτήν να παίξουν, αφού όλοι μετά φώναζαν το εκάστοτε φρούτο, οπότε σηκωνόταν και το ανάλογο παιδί για να παίξει, αλλά όχι ο Honda, αφού τα onigiri δεν είναι φρούτα...

 

 

Αν δεν έχετε καταλάβει ακόμα τί είναι τα onigiri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Onigiri

http://www.airandangels.com/bentobox/onigiri.html

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν κατάλαβαν το τελευταίο, τα παιδιά έδιναν στην Touru τον «τίτλο» onigiri κι έτσι ποτέ κανένας δε φώναζε κι αυτήν να παίξουν, αφού όλοι μετά φώναζαν το εκάστοτε φρούτο, οπότε σηκωνόταν και το ανάλογο παιδί για να παίξει, αλλά όχι ο Honda, αφού τα onigiri δεν είναι φρούτα...

 

 

Αν δεν έχετε καταλάβει ακόμα τί είναι τα onigiri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Onigiri

http://www.airandangels.com/bentobox/onigiri.html

 

δεν ειναι "η" Honda, Rasp-san? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κεκτημένη ταχύτητα, κύριος - το πληκτρολόγιο δε χαρίζεται σε κανέναν. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα απο τα χαρακτηριστικά της σειράς είναι οι σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων, οι οποίες δεν είναι καθόλου στατικές.

(εδώ είναι ένα μικρό απόσπασμα απο το επαιτιακό που με τρία μικρά καρέ συνοψίζει τις σχέσεις των τριών χαρακτήρων που μας ενδιαφέρουν... [Ayane {μακριά μαλλιά}, Yuki {κοντά μαλλιά}, Mine {το μοναδικό θυλικό αν και οι άλλοι δύο αν φορέσουν φουστίτσα,...}])

diary02.jpg

Edited by month
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..