Oberon Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 (edited) Παιδιά, μια ερώτηση γιατί έχω κολλήσει. Πως είναι oι επίσημες Ελληνικές λέξεις για το Download και Upload? Δεν εννοώ βέβαια ούτε "κατεβάζω" η "ανεβάζω", ούτε "κάνω άπλοουντ/ντάουνλοουντ". Χρειάζομαι τους επίσημους τεχνικούς όρους. Please help! Edited September 30, 2004 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted September 30, 2004 Author Share Posted September 30, 2004 (edited) Aπαντώ στην ίδια μου την ερώτηση, αλλά δεν σβήνω το τόπικ, για την περίπτωση που και κάποιος άλλος είχε την ίδια απορία. Λοιπόν , οι επίσημες λέξεις είναι: Upload = Φόρτωση (η Ανοδική Φόρτωση) Download = Mεταφόρτωση (η Καθοδική Φόρτωση) Edited September 30, 2004 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iced-Archon Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 βασικά ώραιο θα ήταν να φτίαχναμε ένα λεξικό στο φορουμ οπου να ποσταρουμε παρόμιες περιπτώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted September 30, 2004 Author Share Posted September 30, 2004 βασικά ώραιο θα ήταν να φτίαχναμε ένα λεξικό στο φορουμ οπου να ποσταρουμε παρόμιες περιπτώσεις. Aυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα, Iced-Archon! Ο Βάρδος είχε ποστάρει κάποιες λέξεις από τα Μεσαιωνικά Ελληνικά. Αφού γράφουμε ε.φ. και μυθοπλασία, ένα τέτοιο "λεξικό" με όρους που χρησιμοποιούν συγγραφείς θα ήταν ένα πολύ καλό εργαλείο αναφοράς. Θα μπορούσα να γράψω πολλούς όρους από αστρονομία προσωπικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.