Jump to content

Lord of the Rings, the musical


Faia de Wolf
 Share

Recommended Posts

Την χρονιά προβολής της πρώτης ταινίας του LoR αναζητώντας ό,τιδήποτε μπορούσα να βρω σχετικά, έιχα πέσει σε μια ιστοσελίδα που παρουσίαζε τα μυστικά ημερολόγια του Άρχοντα. Ήταν ένα υπέροχο σατιρικό site, με αυτό το είδος σάτιρας που κάνεις κάποιος μονον όταν αγαπάει πάρα πολύ και το έχει ψάξει πάρα πολύ. Μέσα σε όλα τα άλλα, στις σελίδες ημερολογίο του Λέγκολας ανανφερόταν η αγωνια του για την συμμετοχή του στην παράσταση Silmarilion, the musical. Και να που τώρα, μερικά χρόνια μετά, ανεβαίνει στο Λονδίνο η τριλογία σε μουσικοχορευτική παράσταση, στο Theatre Roya! Με τον Malcom Storry στον ρόλο του Gandalf και τον νεαρό James Loye ως Frodo. ΓΙα περισσότερες πληροφορίες εδώ .

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που είχα χαρεί γιατί κόπηκε ο Τομ Μπομπαντίλ και τα υπόλοιπα τραγουδάκια από την ταινία!

 

Καλά να πάθω...

Link to comment
Share on other sites

Pixie, είσαι η μόνη που έχω ακούσει να το λες αυτό :o Δε σ'αρέσει ο Μπομπαντίλ?

 

Την παράσταση για να είμαι ειλικρινής, ακόμα κι αν μπορούσα δεν ξέρω αν θα την έβλεπα, όπως δεν πήγα και στη συναυλία για τους ίδιους λόγους. Όμως συνεχίζει να είναι ενδιαφέρον το τι μπορεί να κάνει η προόθηση μιας ταινίας με τον καλλιτεχνικό χώρο στη συνέχεια γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Η αντίστοιχη καναδική παραγωγή πάντως πήγε άπατη και έκλεισε με ζημία μετά από μόλις 6 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..