Jump to content

Hercules, Achiles and more.....


Guest Dune
 Share

Epic Comics - Ancient Greek Heroes  

19 members have voted

  1. 1. Θα αγοραζατε -διαβάζατε ενα τέτοιο Ελληνικο Κομικς

    • Ναι
      12
    • Οχι
      4
    • Μονο αν ήταν δωρεάν
      3


Recommended Posts

Guest Dune

Παρατηρώ παγκοσμίως μία κίνηση ανάδειξης του αρχαίου ελληνικού ηρωισμού. Το χόλλυγουντ βέβαια πάντα εκμεταλευόταν το έπος των αρχαίων ελληνικών ηρώων, όμως τώρα, πιστεύω ότι είναι μία εξαιρετικά ευνοική συγκυρία για την αρχή ενός ελληνικου ρεύματος κομικ υπερηρώων. Με το μεγάλο ατού όμως ότι αυτοί δεν θα είναι ΥΠΕΡ-ήρωες αλλά ακριβώς ήρωες υπαρκτοί, που έκαναν απλά υπεράνθρωπα, για την δική μας εποχή, κατορθώματα.

 

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσοι σκιτσογράφοι στην Ελλάδα θα ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν. Αν όμως υπάρχουν δυναμικοί σκιτσογράφοι, με λίγη τύχη, και αρκετό support από το συγγραφικο τημ που μπορουμε να φτιάξουμε εδώ στο sff ίσως δούμε μία παγκόσμια σειρά ελληνικής κατακευής με τους δικούς μας σούπερ ήρωες. Γιατί να πουλάει μόνο η Τροία και το 300; Πιστεύω ότι εμείς ξέρουμε καλύτερα να γράψουμε επικές ιστορίες, με τους δικούς μας αρχαίους ήρωες.

 

Το θέμα λοιπόν που ανοίγω εδω είναι: Με πρωτοβουλία του φορουμ μας, με ενα τημ σεναριογράφων που θα φτιάξουμε, να υποστηρίξουμε κάποιους καλούς σκιτσογράφους και να δημιουργήσουμε μία σειρά κόμικ, με κατορθώματα-ιστορίες, αρχαίων ηρώων και παλικαράδων. Υστερα, στο εκδοτικό μέρος θα δούμε πώς θα κινηθούμε, θα κάνουμε συμβούλιο τί μας συμφέρει περισσότερο.

 

Θυμάμαι στην Ελλάδα πόσο πούλαγε, τότε παλιά βέβαια, ο Μπλέκ, που ήταν και μαλακία, και πάντα αναρωτιόμουν, μα γιατί δεν υπήρχαν κόμικ με τον Ηρακλή, κανονικά όμως, όχι ιστορικά ξενέρωτα. Με λίγη τύχη η σειρά που θα δημιουργήσουμε εκτός από επιτυχία στην Ελλάδα μπορεί να μας κάνει και παγκόσμιους. Οι συγκυρίες πάνως το ευνοούν. Τί λέτε;

 

Αν αυτή η θέση είναι κατάλληλη για το τοπικ, καλώς, αλλιώς ας με ειδοποιήσει ο υπεύθυνος για οπου θα μεταφερθεί με ενα ΡΜ. Καλη σας μέρα.

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Πάντα ενδιαφερόμουν για ομαδικές προσπάθειες έκδοσης μέσω του forum. Υπάρχουν πολλά άτομα που γράφουν εδώ και σίγουρα έχουν πολλούς φίλους με παρόμοια ενδιαφέροντα. Δηλαδή υπάρχει δυναμική ικανή να στηρίξει μία προσπάθεια και ακόμα και να την κάνει undergound επιτυχία. Πρέπει, όμως πρωταρχικά να υπάρχει διάθεση για support.

Όσο για το κόμικ που αναφέρεις φωτογραφίζεις ένα πολύ αξιόλογο, τον Μύθο. Παραθέτω το link για την wikipedia http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF%8D%...B9%CE%BA%CF%82)

Επίσης και αυτό από το sff: http://community.sff.gr/lofiversion/index.php?t4450.html

Link to comment
Share on other sites

Guest Dune
Πάντα ενδιαφερόμουν για ομαδικές προσπάθειες έκδοσης μέσω του forum. Υπάρχουν πολλά άτομα που γράφουν εδώ και σίγουρα έχουν πολλούς φίλους με παρόμοια ενδιαφέροντα. Δηλαδή υπάρχει δυναμική ικανή να στηρίξει μία προσπάθεια και ακόμα και να την κάνει undergound επιτυχία. Πρέπει, όμως πρωταρχικά να υπάρχει διάθεση για support.

Όσο για το κόμικ που αναφέρεις φωτογραφίζεις ένα πολύ αξιόλογο, τον Μύθο. Παραθέτω το link για την wikipedia http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF%8D%...B9%CE%BA%CF%82)

Επίσης και αυτό από το sff: http://community.sff.gr/lofiversion/index.php?t4450.html

 

 

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Διάβασα ολα όσα μο εστειλες για το Μύθο. Πιστεύω ότι η επιτυχία θα παιχτεί αφενός στο σενάριο αφετέρου στο μαρκετιγκ. Το δεύτερο έρχεται εκ των πραγμάτων μετά το πρώτο.

 

Τίτλοι, ονόματα ηρώων, προεκτάσεις τους στην παγκόσμια οπτική και αντίληψη, ιστορίες. Ο Μυθος ο Αρκάδιος δεν είναι γνωστός οπότε αποκλείεται. Η τήρηση της αρχαίας ελληνικής ιστορίας κατα γράμμα, δεν είνα επίσης ο σκοπός ενός κόμικ. Η γεωγραφία δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Σαν να λέμε άν το κάστρο στον Αρχοντα των Δακτυλιδιών είναι στο Ταύγετο ή στο Εβερεστ. Δεν παίζει ρόλο και γι'αυτό δεν αναφέρεται.

 

Μας ενδιφέρει ο παγκόσμιος Ηρακλής ο παγκόσμιος πολεμιστής Αχιλέας, ο παγκόσμιος αυτοκράτορας Αλέξανδρος, το παγκόσμιο στάτους ανδρείας Λεωνίδας, το παγκόσμιο μπονγυμπίλντιγκ τέρας Μινώταυρος, ο παγκόσμιος πρωτοπαλαιστής Αίας. Μαζί με την παγκόσμια σεξοβόμβα Αφροδίτη, ή Ελένη, την παγκόσμια (και καράτε ίσως) αθλήτρια Άρτεμη, την παγκόσμια προσωποποίηση της σοφίας Αθηνά κλπ

 

Η συνέπεια στην ιστορία μας, αφορά μόνο τα προηγούμενα τεύχη μας και, τις παραπομπές, σαν παράδειγμα, στην πραγματική αρχαια ίστορία μας. Π.χ. ο Ηρακλής φοράει την λεοντοκεφαλή μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για ν πάρει δυνάμεις. Συχνά όμως παίρνει δυνάμεις απευθείας και με κεραυνούς που του στέλνει ο πατέρας του Δίας.

 

Τα σκίτσα του Φραγκιαδάκη είναι όμορφα ωστόσο. Πιστεύω ότι άν το αποφασίσουμε, σα φόρουμ, να κινήσουμε αυτή την ιστορία, θα πρέπει να ζητήσουμε σκίτσα, σε ελεύθερη απόδοση, ντυμένους γυμνούς, ημίγυμνους, οπλισμένους ή μή, των κυρίαρχων ΕΠΙΚ ηρώων μας, από όλους τους σκιτσογράφους που θα ενδιαφερθούν. Μία σειρά από 10-12 σκίτσα.

 

Η επονωμασία ΕΠΙΚ με λίγη τύχη μπορει να γίνει συνόνυμη του κομικ. (Θεέ μου ναί! :beerchug: )

 

Προσωπικά έχω πάρα πολλές γνώσεις για τα εκτυπωτικά, τύπωνα μάλιστα για αρκετά χρόνια και κατασκεύαζα πρίν φύγουμε για εδώ το περιοδικό METALMARE. Μπορώ να διευκολύνω με υποδείξεις και γνωστούς τόσο για την παραγωγή όσο και για την διανομή. Μόλις γυρίσουμε ελλάδα, μάλλον του χρόνου, μπορώ να διεκπεραιώσω όλη την παραγωγή και την διανομή χωρίς να ανησυχήσει ή να ασχοληθει΄κανένας άλλος πιστεύω με το καλύτερο κόστος στην αγορά.

 

Πρέπει επίσης να υπολογίσουμε και την πολύ καλή ιδέα της ΔΩΡΕΑΝ κυκλοφορίας. (με σπόνσορες) Η Δωρεάν κυκλοφορία έχει το ατού ότι τυπώνεις όσα θέλεις και διανέμονται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Τι σημαίνει αυτό; Διαπραγματευτική ισχύ. Είναι διαφορετικό να πάς και να ζητήσεις από την Vodafone να μπεί σπόνσορας όταν χρεώνεις το αντίτυπο απ'ότι όταν δεν το χρεώνεις.

 

Αν τυπώνουμε, πρώα ο Θεός να τα κάνουμε όλα τόσο όμορφα που α αξίζει να τυπωσουμε, 10000 τεμάχια, αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον 10000 μάτια θα δουν το σπονσορισιπ της Βονταφον ΣΙΓΟΥΡΑ. Αν πάμε να το παίξουμε απο την αρχή σπουδαίοι, και βγούμε στα περίπτερα, προκειμένου να πάρουμε και τα λεφτά μας σίγουρα πίσω, μπορεί

 

να πουλησουμε πολύ λίγα,

να μήν γίνουμε γνωστοί

να μήν βρούμε σπόνσορες

να χάσουμε και τα λεφτά μας σίγουρα

 

Ετσι νομίζω ότι ένα τιμ απο σεναριογράφους και σκιτσογράφους με το βλέμμα στο παγκόσμιο, μπορει να αντέξει, οικονομικά λέμε τώρα, το βάρος του πιλότου μέχρι να κλείσουμε σπόνσορα.

 

Σπόνσορας τώρα, για μία σειρά που να προωθεί παγκόσμια την ιδέα των Ελλήνων Υπερηρωων και τα ιδεώδη του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού (ναι θα τα πλασσάρουμε κι αυτά ενίοτε, αλίμονο) μπορεί, πέραν αρκετών ελληνικών πανίσχυρων εταιριών, να μπεί ακόμη και το ΥΠουργείο Πολιτισμού ή ο ΕΟΤ ! ΄Με μοχλό τους γνωστους στο παγκόσμιο Υπερήρωες, δείχνουμε παντού Ελλάδα Ελλάδα Ελλάδα. Να οι παραλίες να η κουλτούρα, να οι Έλληνες. Συμφέρει πολύ κόσμο.

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ιδέα (αν και κάπου την έχασα- μιλάμε για ήρωες στην αρχαιότητα ή ήρωες στη σύγχρονη εποχή; ) αλλά:

α) Υπάρχει ο Μύθος του Κώστα Φραγκιαδάκη (που το σενάριό του το γράφει ο Mistseeker)

β) Οι καλοί σχεδιαστές για κάτι τέτοιο δε βρίσκονται εύκολα

γ) Το σχέδιο για free press είναι καλό, αλλά η ελληνική πραγματικότητα είναι σκληρή: 10000 αντίτυπα θα σου μείνουν στα χέρια, ενώ δύσκολα κάποιος θα πληρώσει για να διαφημιστεί σε μικιμάους...

δ)

Σπόνσορας τώρα, για μία σειρά που να προωθεί παγκόσμια την ιδέα των Ελλήνων Υπερηρωων και τα ιδεώδη του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού (ναι θα τα πλασσάρουμε κι αυτά ενίοτε, αλίμονο) μπορεί, πέραν αρκετών ελληνικών πανίσχυρων εταιριών, να μπεί ακόμη και το ΥΠουργείο Πολιτισμού ή ο ΕΟΤ!
Στην επταετία ίσως, στη σύγχρονη Ελλάδα και με τις τομάτες θα μας πάρουν και οι παράγοντες θα μας "γράψουν". Ίσως βέβαια να ενδιαφέρεται να το εκδόσει ο Λιακόπουλος

ε) Marvel did it. Δείτε τη νέα σειρά Champions, καθώς και τον κλασικό ήρωά της Hercules και τον αντίπαλό του Hares.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dune
Ωραία ιδέα (αν και κάπου την έχασα- μιλάμε για ήρωες στην αρχαιότητα ή ήρωες στη σύγχρονη εποχή; ) αλλά:

α) Υπάρχει ο Μύθος του Κώστα Φραγκιαδάκη (που το σενάριό του το γράφει ο Mistseeker)

β) Οι καλοί σχεδιαστές για κάτι τέτοιο δε βρίσκονται εύκολα

γ) Το σχέδιο για free press είναι καλό, αλλά η ελληνική πραγματικότητα είναι σκληρή: 10000 αντίτυπα θα σου μείνουν στα χέρια, ενώ δύσκολα κάποιος θα πληρώσει για να διαφημιστεί σε μικιμάους...

δ) Στην επταετία ίσως, στη σύγχρονη Ελλάδα και με τις τομάτες θα μας πάρουν και οι παράγοντες θα μας "γράψουν". Ίσως βέβαια να ενδιαφέρεται να το εκδόσει ο Λιακόπουλος

ε) Marvel did it. Δείτε τη νέα σειρά Champions, καθώς και τον κλασικό ήρωά της Hercules και τον αντίπαλό του Hares.

 

Η ιδέα αφορά ΟΜΑΔΑ αρχαιων υπερηρώων και όχι μονο τον Ηρακλή, που δρουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην αρχαία εποχή

Ως προς τις επιφυλάξεις σου τώρα έχεις απόλυτο δίκιο όμως κοίταξε πώς το βλέπω

 

1) Ο Μύθος είναι out of project με το βασικο concept που έχει. Εχει για ήρωα έναν δυνατό θνητό, όχι εναν ΥΠΕΡΗΡΩΑ άθάνατο και διάσημο. Φιλοτιμη προσπάθεια όμως τον Μύθο τον Αρκάδιο δεν τον ξέρει παγκοσμίως κανείς. Αν τον γνώριζαν θα ήταν μέσω αυτού του κόμικ αν υποθέσουμε ότι γινοταν παγκόσμια γνωστός. Στην Ελλάδα τώρα το όνομά του "Μύθος" θυμίζει την μπύρα όμως πέραν αυτού το βασικο φάουλ του κονσεπτ ειναι οτι δίνει ονομα τέτοιο στον ήρωά του που το χαντακώνει. Τον λέει Μύθο πριν να γίνει Μύθος σαν κόμικ και χωρίς φυσικά να υπάρχει κανένας τέτοιος μύθος ήδη στην αρχαιότητα γνωστος στο κοινό. Δεν νομίζω ότι προσβάλουμε πουθενά τα πνευματικά τυχόν δικαιώματα του κ. Φραγκιαδάκη.

2) Το πρότζετ δεν πρόκειται να ξεκινήσει άν δεν βρεθει καλο σκίτσο. Όμως αυτό το πρόβλημα νομίζω είναι ήδη λυμένο. Ο κ. Φραγκιαδάκης ζωγραφίζει πολύ καλά. Αν παρατήσει την προσπάθεια με το Μύθο που δεν βλέπω να τον βγάζει απο΄νοσηλευτή, και να τον κάνει επαγγελματία σκιτσογράφο, νομίζω ότι κάλιστα μπορεί να συμμετάσχει στην ομάδα μας με καλύτερες προοπτικές απόδοσης των κόπων του. Πήγα στην σελίδα της Μαρβελ για τον Ηρακλή και μπορώ να πώ ότι τα σκίτσα του στέκονται επάξια, αν οχι καλύτερα απέναντί τους. Απλα ίσως χρειάζεται να γίνουν πιό εντυπωσιακά "στημενα" τα καρέ του, όμως αυτο ει΄ναι περισσότερο θέμα σεναρίου, και σεναριογράφου. Η πένα του εγώ τουλάχιστον την βρίσκω καλύτερη απο τον Ηρακλή της Μαρβελ από ενα δύο φωτογραφίες που είδα χθές δικών του σκίτσων στο Ιντερνετ.

3) Δεν είνα Μικυ Μάους. Όταν μεγάλες εταιρίες, μπύρες, αυτοκίνητα, και άλλα στάτους προιόντα ήθελαν να μπούνε σπόνσορες σε περιοδικό HEVY METAL δεν ειναι αδύνατον να θελησουν να σπονσονάρουν επικό κόμικ που απευθύνεται σε μικρους και μεγάλους. ΖΟύμε σε εποχές εθνικών θρησκευτικων και πολιτισμικών φανατισμών και ανταγωνισμών. Ενα τέτοιο κόμικ βλέπω να πουσάρει αυτά τα ένσικτα. Επειτα θα είναι δωρεάν. Μπορεί να διατίθεται στα καταστήματα Μετροπολις και ΒΙρτζιν ρεκορντς. Το επικο ιματζ είναι αμεσα συνδεδεμένο με το Μεταλ και το Ροκ οπως και με την άγρια (πασης μορφής αγριάδα) νεολαία. Τα 10000 αντίτυπα είναι το "τιράζ υπόσχεσης". Δεν θα τυπώσουμε άν δεν έχουμε σπονσορα. Τον πιλότο θα τον βγάλουμε ψηφιακά, θα κινήσουμε τον κύκλο πωλήσεων, θα κλείσουν οι συμφωνίες και μετά θα τυπώσουμε.

4) Ετσι από περιέργεια. Ποιός ειναι αυτός ο Λιακοπουλος; Με είχε φάει κι ο Ντινος στο θέμα με το Σταρ Τρεκ να μου λέει γι'αυτον.

5) Το κονσεπτ της Μαρβελ δεν έχει καποια σχέση με αυτό που λέω. Κατα τη Μαρβελ ο Ηρακλής ει΄ναι ο μόνος που επεζησε από τους αρχαίους Θεούς, συχνότατα "παίζει" σε πρόσφατες εποχές, ενα τουρλουμπούκι (στο οποίο ίσως οφείλεται και ότι δεν ειναι ευρεως γνωστός), περαν βέβαια ότι δεν έχει τη ΟΜΑΔΑ αρχαίων υπερηρώων. Φανταστείτε μάχες με εξωγήινους, ή απίθανους αιμοβόρους κατακτητές που συνοδεύονται από τέρατα με υπερφυσικές δυνάμεις τις τότε εποχής, οπου οι Υπερήρωες πρέει να σώσουν τον κόσμο κλπ κλπ

 

Το βασικο κονσεπτ του δικού μας κομικ θα είναι αρχαιοι Υπερήρωες στην ακμή της φήμης τους, οπως περίπου αυτή υφίσταται και σ'εκείνη την εποχή. Τουτέστιν δεν σκοτώνουμε πρώτα τον Αχιλλέα, και ύστερα τον κάνουμε πνεύμα, ούτε τον έχουμε τριακόσια χρόνια στην Τροία, αντίθετα τον έχουμε αρχιπολεμιστή σε Ελληνικους πολέμους δίπλα στους άλλους. Ο Ηρακλης ειναι με τη Διηάνειρα, γιατι αυτή ειναι η γήινη γυναίκα του. Θα συζητηθεί αν θα έχει και τα παιδιά του (τα οποία φυσικά κι αυτά θα έχουν υπερφυσικές δυνάμεις σαν τον μπαμπά τους) . Ο Μινόταυρός μπορει να είναι ένας σπουδαίος πολεμιστής που σκοτωσε τον Ταύρο μίας θεάς και αυτή τον μεταμόρφωσε όμως ταυτόχρονα έγινε κι ερωμένη του κλπ. Η εποχή είναι πολύ πρόσφορη τέλος για φανταστικά τέρατα, γίγαντες τιτάνες και επικές μάχες.

 

Δινουμε υπολανθάνοντες κύριους ρόλους στους Υπερήρωες που να εκφράζουν κάθε γούστο, και ροπή του αναγνωστικου κοινού σαν να πρόκειται όμως σαν μία μικροκοινωνία ανθρώπων όχι κάποιους απαραίτητα ταγμένους μόνο για να εμφανίζονται όποτε είναι να σώσουν τον κόσμο. Ο Αχιλλέας είναι ο σεξουαλικός που δεν έχει αφήσει γυναίκα για γυναίκα, ο Ηρακλης είναι ο υπερασπιστής της οικογένειας, ο Μινόταυρος ειναι αντί για εχθρός σύμμαχος των υπερηρώων και τον φωνάζουν σε δύσκολες αποστολές, ο Αίας έχει άλλες δυνάμεις ου παραπέμπουν στην τρομερή φύση του σαν ασριβαρίστα, ο Οδυσσέας κατεβάζει διαρκώς έξυπνες ιδέες, κατασκευάζει περίεργες μηχανές πολιορκητικές και μή, και όλοι μαζί ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥς ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ταυτίζονται με προβλήματα της σύγχρονης εποχής και του δικού μας αναγνώστη. Σημαντικό ρόλο σ'αυτή τη κατεύθυνση παίζε επίσης και η παρουσία συγκεκριμένων γυναικών ΥΠερηρώων ή Θεών, που εκτός του ότι θα δίνουν ευκαιρία για να προσφέρουμε και σέξ και μάλιστα θεικής έντασης (ναι, ίσως όπως Ντρουνα, θα το δούμε) κάνουν την εικονα της μικροκοινωνίας πλήρη. Καπως έτσι το φαντάζομαι φυσικά θα δουλέψουμε πανω σ'αυτο.

 

 

Από κάτω έφερα το κονσεπτ της Μαρβελ μαζί με το σκίτσο που μπρείτε να το συγκρίνετε με τα σκίτσα του κ. Φραγκιαδάκη (εμένα μου θυμίζει σουπερ ήρωα απορριπαντικού). Το champions ειναι ενα απίστευτο πολιτισμικό, χρονικό και εννοιολογικο μπέρδεμα, που δεν βρίσκω να έχει καμία σχέση με το κόμικ που συζητάμε. http://marveldirectory.com/groupsandteams/championsofla.htm

 

 

 

Hercules

hercules.gif

Real Name: Heracles ("Hercules" is the Latin form of his ancient Greek name)

Occupation: Adventurer

Identity: Publicly known; however, not all modern day Earth people believe Hercules is the actual Hercules of myth.

Legal Status: Citizen of Olympus with provisional United States citizenship due to his Avengers status

Place of Birth: Thebes, Greece

Marital Status: Formerly married to Deianeira (deceased), married to the goddess Hebe (separated).

Known Relatives: Zeus (father), Alcmena (mother, deceased), Amphitryon (foster father, deceased), Iphycles (half-brother, deceased), Neptune (Poseidon) and Pluto (uncles), Ares, Apollo, Hermes, Hephaestus (half-brothers), Venus (Aphrodite), Athena, Artemis (half-sisters)

Group Affiliation: Gods of Olympus, Avengers, Champions of Los Angeles (disbanded)

Base of Operations: Olympus. Formally Hercules is based in New York City as a member of the Avengers.

..............

 

In an alternate future of the 23rd century, Hercules is the sole survivor of the Olympians, after Zeus had decided that the time had come for them to leave this plane of existence. Hercules then left Olympus to become the father to a new race of gods.

...............

Strength Level: Hercules is of "Class 100" strength, able to lift (press) over 100 tons. (The average male Olympian god is capable of lifting about 25 tons.)

 

...................

Hercules has highly developed leg muscles, although they do not match those of the Hulk. Hercules can make a standing high jump of at least 100 feet in Earth's gravity.

..............

Before he came to live on Olympus, Hercules's favorite weapon was his large wooden club. The club was supplanted by his current weapon, his Golden Mace, which is not actually made of gold but was forged by the god Hephaestus from enchanted adamantine, the legendary substance after which Dr. Myron MacLain named his artificially created adamantlure. The Mace is therefore virtually indestructible, and has survived direct blows from Thor's hammer.

 

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Dune,

 

καταρχάς όσον αφορά το Μύθο σε παρακαλώ πρόσεξε προς εκφράζεσαι. Διάβασες μερικά πράγματα από δω κι από κει κι από όσο έχω καταλάβει δεν έχεις δει το ίδιο το κόμικ. Αν αυτά που λες αφορούν την άποψη που έχεις σχηματίσει για το κόμικ και τους δημιουργούς του από μια ματιά που έριξες τότε θα ήταν καλό να την πεις κάπου όπου θα συζητούσαμε για αυτό το συγκεκριμένο έντυπο. Τα μισόλογα του στυλ

Το πρότζετ δεν πρόκειται να ξεκινήσει άν δεν βρεθει καλο σκίτσο. Όμως αυτό το πρόβλημα νομίζω είναι ήδη λυμένο. Ο κ. Φραγκιαδάκης ζωγραφίζει πολύ καλά. Αν παρατήσει την προσπάθεια με το Μύθο που δεν βλέπω να τον βγάζει απο΄νοσηλευτή, και να τον κάνει επαγγελματία σκιτσογράφο, νομίζω ότι κάλιστα μπορεί να συμμετάσχει στην ομάδα μας με καλύτερες προοπτικές απόδοσης των κόπων του.
που δείχνουν σαν να είναι η αλήθεια κι όχι απλά η άποψη ενός ανθρώπου που δεν έχει ξεφυλίσει ούτε ένα τεύχος, καταρχάς δε με βρίσκουν σύμφωνη προσωπικά (όπου και θα μπορούσε να γίνει κάποια κουβέντα) και κατά δεύτερον αποτελούν προσβολή πράγμα που δεν είναι αποδεκτό στο χώρο που βρίσκεσαι (όπου δε θα μπορούσε να γίνει κουβέντα).

 

 

Τώρα για το πρότζεκτ το οποίο προτείνεις, προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω σε κάτι επειδή πολύ απλά είναι πιθανό (όπως λες) να πουλήσει καλά. Για να ξεκινήσεις κάτι το οποίο να καταφέρεις μελοντικά να το υποστηρίξεις και να πείσεις το κοινό να ενδιαφερθεί να το αγοράσεις, πιστεύω πως καταρχάς πρέπει να το αγαπάς πολύ και κατά δεύτερον πως χρειάζεται πολύ κουράγιο. Εσύ που ρίχνεις την ιδέα, αγνοούσες την ύπαρξη άλλων περιοδικών της ίδιας θεματολογίας (σε ένα χώρο σαν τον ελληνικό που σιγά την ενασχόληση που θέλει με το θέμα για ξέρεις τι κυκλοφορεί δηλαδή) και ακόμη χειρότερα (προσωπική μου άποψη πάντα) μας εξηγείς πως θα κάνουμε ένα κόμικ που θα πουλήσει και θα φαίνεται κάπως, κι όχι πως θα το κάνουμε να είναι όμορφο. Αν μετράει η άποψη μου κατά κάποιο τρόπο για τις σκέψεις σου, θα έλεγα να ξανασκεφτείς τα κίνητρα κι αυτό που προτείνεις, αν όχι μπορείς απλά να με αγνοήσεις και να ξεκινήσεις να συγκροτείς την ομάδα που λες.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dune

Αγαπητή Νιενορ,

 

Από την εικόνα που δίνουν τα λινκς του Αραχνιδα, φαίνεται ότι το τιραζ του Μύθου πρέπει να είναι πολύ μικρό. Πρέπει να σου πώ ότι τα κομικς, βγάζουν τυπογραφικά τεράστιο κέρδος ειδικά όταν πουλιούνται 4,5 ευρώ. Αν πουλούσε ακόμη και χίλια το μήνα ο κ. Φραγκιαδάκης θα ήταν εκατομυριούχος.

 

Νομίζω λοιπόν ότι ο κ. Φραγκιαδάκης θα προτιμούσε να ρίχνει τις δυνάμεις τον χρόνο και τον κοπο του σε κάτι που πιθανόν θα πουλήσει περισσότερο από όσο πουλάει ο ίδιος με το Μύθο τώρα. Αυτό λοιπόν μάλλον πρέπει να το αφήσεις κι εσύ σ' εκείνον να το κρίνει.

 

Πως θα μπορούσα να κρίνω το Μύθο αφού δεν έχω διαβάσει ούτε ένα τεύχος; Αν διάβαζες προσεκτικοτερα θα έβλεπες ότι το σκίτσο του έκρινα, και το κονσεπτ, πράγματα που προφανώς είναι ίδια σε ένα καρέ ή χίλια. Το σκίτσο το ανέφερα σαν καλύτερο από της Μαρβελ και με βάση αυτή την κρίση θα ήθελα να συμμετάσχει, όχι για να "κλείσουμε τον ανταγωνιστή". Δεν βλέπω τον Μύθο σαν ανταγωνιστή όπως ούτε την Μαρβελ και τις εκδόσεις που ανέφερε ο Νιχίλιο κι αυτό γιατί το κονσεπτ απέχει πάρα πολύ.

 

Επί του κονσεπτ όπως θα έβλεπες, αν διάβαζες προσεκτικότερα, ανέφερα και τις ελάχιστες κρίσεις που έκανα γιατι ήταν απαραίτητες. Πρώτον για κάθε ζήτημα τυχον πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως και για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του παροντος προτζετ.

 

Τελος για το πάθος. Αν εξηγώ πώς θα πουλήσει και θα φαίνεται καπως, αυτά θα βρεθούν εκατό ανθρωοι να σου πούν ότι είναι παρα πολύ σημαντικά για οποιαδήποτε εκδοση, ειδικά περιοδική. Γι'αυτό έβαλα και το πολ, προκειμένου να μας δείξει αν και κατα πόσο ο κόπος που ΘΑ γινει αξίζει κατ'αρχήν. Από εκεί κι ύστερα, αν δεν είχες τόση όρεξη για μάχη, θα έβλεπες πώς η διερεύνιση του πώς θα γίνει ομορφο, προφανώς αφορά ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ που θα επεξεργαστει τόσο το σκιτσο οσο και το σενάριο. Αυτοί θα συζητούν αυτά τα θέματα. Πρέπει λοιπόν πρώτα να δημιουργηθεί αυτή η ομάδα. Εσύ δεν θέλεις να συμμετάσχεις; Καλώς. Δεν είναι υποχρεωτικό.

 

Τώρα δημιουργούμε αυτές τις ομάδες κι αυτό δεν σημαίνει ότι τα κίνητρα μου είναι ταπεινά. Στο παρόν σημείο, σημαντικό είναι να δείξω ακριβώς αυτο που εσύ παρουσιάζεις τόσο ταπεινό και ασήμαντο, "πως θα πουλήσει και θα φαινεται κάπως" ! Γιατί αυτό θα είναι που θα φέρει την ομορφιά. Πιστεύω στον ενθουσιασμό ειδικά στην τέχνη. Ο ενθουσιασμός θα κάνει το έντυπο ΠΙΟ όμορφο, ΠΙΟ γρήγορο ΠΙΟ συναρπαστικό. Πιστεύω ότι ενας επαγγελματίας ή έστω με επαγγελματικές βλέψεις ενθουσιάζεται περισσότερο όταν βλέπει να υπάρχει κάποια προβλεψη έστω για μελλοντικές πωλήσεις, κάποιο σχέδιο, παρά με την αίσθηση ότι συμμετέχει σε κάτι έτσι για πλάκα. Μήν ξεχνάμε ότι απευθύνεται σαφώς πρόταση και πρός τον κ. Φραγκιαδάκη και φυσικά το σεναριογράφο του.

 

Δεν βλεπω κανένα λόγο να κάνω εδώ, ή καπου αλλού, αυτή τη στιγμή συζήτηση για το Μύθο τη Μάρβελ ή οποιονδήποτε με εντελώς διαφορετικο κόνσεπτ. Εδώ, σ'αυτό το θέμα ΤΩΡΑ μας ενδιαφέρει αν μπορουμε να δημιουργήσουμε, πως θα κάνουμε βιώσιμο και ακριβώς πως θα κάνουμε όσο πιό όμορφο και συναρπαστικο γίνεται, το δικο μας πιλοτικό Κομικ.

 

Τέλος για την ελαφρότητα μου ή την υποτιθέμενη ασχετοσύνη μου. Υπαρχουν νομίζω εδώ μέλη που ξέρουν όλα τα κόμικς απέξω κι ανακατωτά. Περιπέτειες ονόματα τα πάντα. Το κονσεπτ με ενδιαφέρει τωρα να μήν μπεί δηλαδή η όποια ομάδα σε έναν κόπο για κάτι που ήδη υπάρχει και αντιμετωπίσει εκ των υστέρων πρόβλημα πνευματικής ιδιοκτησίας. Το θέμα έχει κάμποσες αναγνώσεις ήδη. Αν υπήρχε κάτι παρόμοιο ήδη θα μας το είχαν πεί οι γνώστες.

 

Το πολ δίνει επίσης κάποιες χρήσιμες πληροφορίες. Δεν άνοιξα ενα θέμα για να χάσουμε όλοι μαζί την ώρα μας γι'αυτο και το χειρίζομαι με την δέουσα σοβαρότητα. Προφανώς δεν χρειαζεται να ξέρω εγώ τα πάντα και απορώ πώς ξεκινάς από κάτι τέτοιο για να μου μιλάς σαν να είσαι ο μπαμπάς μου. Τις πληροφορίες που δεν έχω και που ενδιαφέρουν ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ που θα συμμετάσχει, τις αναζητώ και τις παίρνω. Αν οι πληροφορίες δείξουν, μαζί με το πολ, ότι το εγχείρημα αξίζει τότε θα το κάνουμε. Οι υπευθυνότητες μου είναι απέναντι στην ομάδα δημιουργών των Αρχαίων Υπερηρώων στο χρόνο και στον κόπο τους, και νομίζω ότι αυτές τις τηρώ άψογα.

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Mόνο λίγα πραγματάκια θα ήθελα να πω.

Σίγουρα δεν έχουμε σκοπό να αποθαρύνουμε τον ενθουσιασμό κανενός. Κάτι τέτοιο θα ήταν αθέμιτο στο φόρουμ μας, ούτε βέβαια και να "θάψουμε" τις προσπάθειες που ήδη γίνονται στο χώρο των κόμικς.

 

Για υπερήρωες όμως στην αρχαία εποχή, έχω την εντύπωση πως είναι λίγο...contradiction in terms. Ποιοι είναι? Ο Ηρακλής, ο Αχιλλέας, ο Θησέας, ο Ιόλαος, ο Περσέας, ο Βελλερεφόντης, ο Ιάσωνας (όχι ο δικός μας του φόρουμ) η Αταλάντη (όχι η δικιά μας του φόρουμ :tongue:) για να έχουμε και μια γυναίκα. Α! Και την Κίρκη, να έχουμε και μια μάγισσα! (Επτά άντρες, δύο γυναίκες. Τυπική υπερηρωική ομάδα). Πώς απέκτησαν σούπερ-δυνάμεις? ΟΚ, τους τις έδωσαν οι θεοί. Και τι κάνουν μ'αυτές? ΟΚ, πολεμούν κακούς. Ποιους κακούς? Μυθολογικά τέρατα ή κακούς Σπαρτιάτες, κακούς Αθηναίους, κακούς Πέρσες, κακούς Ιλλυριούς? Γιατί όχι και κακούς Άτλαντες ή κακούς Αιγύπτιους?

Αυτά είναι τυπικά χαρακτηριστικά ενός τυπικού σουπερηρωικού κόμικ, μόνο που στη δική μας περίπτωση, πέρα από το τουρλού, είναι πολύ εύκολο το κόμικ να γίνει μια ακόμα προπαγάνδα.

 

Δεν τίθεται θέμα "πνευματικής ιδιοκτησίας" γιατί τόσο ο Ηρακλής όσο και οι υπόλοιποι, όπως και τα κλασσικά έργα είναι "public domain". Το ζήτημα όμως είναι πως με τα χρόνια έχουν υπάρξει ένα κάρο Ηρακλήδες τόσο στα κόμικς (κάθε εταιρία έχει και από έναν Ηρακλή), όσο και στην τηλεόραση, κινηματογράφο.

Μερικές εκδοχές, όπως η εκδοχή της DC Comics είναι πιο αυθεντικές από άλλες, το ίδιο και οι κινηματογραφικές εκδοχές.

Όμως έχουν υπάρξει ταινίες Ιταλικής παραγωγής, και όχι μόνο, που έκαναν ακριβώς το παραπάνω. Πήραν διάφορους μυθολογικούς χαρακτήρες και τους ένωσαν σε μια ομάδα, σχεδόν σαν υπερήρωες, και γύρισαν κάμποσες τέτοιες ταινίες - μία που θυμάμαι λέγεται Ο Ηρακλής Κατακτά την Ατλαντίδα - και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον φαιδρό και κωμικό (αν και προσωπικά τις είχα δει ευχάριστα, ομολογώ).

Τα πιο τελευταία γνωστά pastiche του είδους ήταν οι τηλεοπτικές σειρές Hercules: The Legendary Adventures και Xena:Warrior Princess που επίσης ήταν στην αρχαία εποχή, επίσης όλοι οι χαρακτήρες της μυθολογίας, Ελληνικής και μη, παρέλασαν από τις δύο σειρές, συχνά σαν ομάδα, και οι σειρές είχαν επιτυχία. Προσωπικά είχα μια σχέση αγάπης-μίσους και με τις δύο.

Από τη μία μ'άρεσαν (ειδικά η Ζήνα) τόσο για την κωμωδία όσο και για την περιπέτεια, από την άλλη όμως αυτή η φρικαλέα τραγελαφικότητα και αλλοίωση της μυθολογίας ΚΑΙ της ιστορίας με ενοχλούσε, ειδικά στον Ηρακλή. Η Ζήνα τουλάχιστον δεν ήταν μυθολογικός χαρακτήρας (παρ'όλο που το όνομα Ζήνα είναι πανάρχαιο και ανήκε σε μια θηλυκή θεότητα σχετική με το Δία).

 

Φυσικά υπάρχει και ο Hercules του Ντίσνευ και άλλες "Ερκουλοειδείς" σειρές καρτούν κλπ με τα χρόνια. Πιο κάτω δίνω ένα λινκ για τη wikipedia που αναφέρει διάφορα για τους "Ηρακλήδες" στα κόμικς και αλλού. Επαναλαμβάνω πως ο πιο αυθεντικός είναι ο Ηρακλής της DC Comics, αν και έχουν υπάρξει κάμποσοι άλλοι που δεν αναφέρει η wiki!

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Hercules_(comics)

 

Eκτός λοιπόν αν ήθελες να δημιουργήσεις καθαρά "φανταστικούς" χαρακτήρες που να τους τοποθετήσεις στην αρχαία εποχή και να γίνουν υπερήρωες με τον α ή β τρόπο (αν και τα περί εκφυλισμού σε προπαγάνδα ισχύουν και εδώ) θα έλεγα να αποφύγεις όπως ο διάβολος το λιβάνι να "ενώσεις" μυθολογικούς χαρακτήρες σε υπερηρωική ομάδα στην Αρχαία Ελλάδα.

Θα γίνει άλλος ένα τραγέλαφος, όπως τα παραπάνω, εκτός βέβαια αν δεν θέλεις κάποιον "ρεαλισμό' (όπως δεν ήθελαν στη Ζήνα και τον Ηρακλή) οπότε μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις! Από το να ενώσεις όλους τους μυθολογικούς ήρωες και ημίθεους σε μια ή περισσότερες υπεηρωικές ομάδες σαν φίλους ή και αντίπαλους, μέχρι και να βάλεις μέσα - σαν σπόνσορες ίσως - τους Ελ από το Σείριο. Εκεί πάσο!

 

Όλα τα παρπάνω δεν τα λέω ούτε ειρωνικά, ούτε για να σε αποθαρύνω. Είναι απλά η γνώμη μου έχοντας διαβάσει μερικά "εκατομμύρια" κόμικς με τα χρόνια,αλλά πάντα υπάρχει και μια πιθανότητα λάθους, με την έννοια να έχει κάποιος μια τόσο εξαίρετη και πρωτότυπη σύλληψη/άποψη/ιδέα/παρουσίαση για ένα θεωρητικά πολύ στείρο/στερεότυπο θέμα, που να γίνει επανάσταση στο χώρο των Ελληνικών κόμικς. Ειλικρινά θα τη χρειαζόμασταν!

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Guest Dune

Σαν σχηματισμο ομάδας εννοώ την ομάδα σεναριογράφων-σκιτσογράφων.

 

Το κομικ δεν θα έχει ποδοσφαιρική ομάδα από Υπερήρωες. Αυτό , και στις πιό πετυχημένες εκδόσεις του, Φανταστικ 4, και οι άλλοι υπό τον Καπταιν Αμέρικα, πάλι δεν μου άρεσε.

 

Προκειται για μιξ της αρχαίς ελληνικής ιστορίας, του μύθου, ακέραιου, με την εκάστοτε ιστορία. Πρός αποφυγήν της πλήξης οπως και του περιορισμού, σκέφτομαι την σειρά Epic Heroes με επίκεντρο την Αρχαία ελλάδα, και περιπέτειες ενός κάθε φορά.

 

Μπορουμε να αναφέρουμε όσους θέλουμε κάτω από αυτό το κόνσεπτ. Σπάνια θα υπάρχει κάτι τόσο ΕΠΙΚΟ που να χρειάζονται όλοι μαζί να δώσουν μία μάχη. Υπάρχουν άλλωστε κάποιες μάχες στην μυθολογία μας, που ενπεριέχουν συμμετοχή αρκετών.

 

Το διφορετικό είναι οι Υπερδυνάμεις, σε συνδυασμό με την καθημερινότητα. Η συνταγή πάντως αυτή δεν είναι δική μου, Ηρακλής και Ζήνα, την χρησιμοποίησαν. Όμως αυτοί γελοιοποίησαν την αρχαία ιστορία από το ντεκόρ, μέχρι τα ονόματα, και από τον φλούφη Ηρακλη μέχρι την κρυφολεσβία Ζήνα. Νομίζω πως με μερικές μετατροπές του βασικου αυτού μοντέλου, δηλαδή η καθημερινότητα των Υπερηρώων, βάζουμε τους Υπερήρωες ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ της αρχαίς ελλαδας, τους μπλέκουμε με κουλτούρες και διάφορα (που κάλλιστα παραλληλίζονται με σημερινή καθημερινότητα, σχολεία, σεξουαλικά, κλπ εχει εφαρμοστεί στο Αστεριξ) και φυσικά πλακώνονται και με τους κακούς. Κάπως έτσι

 

Μία σημειωση. Μιλάς συνέχεια "εσύ" και "εσύ". Ομδική πρόταση κάνω, κι αυτό, το δικό σου ποστ, είναι μία λαβή για ζύμωση, είναι η αρχή αυτής της δουλειάς. Δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα καταλήξει όμως πιστεύω οτι μέσα μας ξέρουμε τα βαρετά και μή σημεία των άλλων σειρών. Το θέμα, αρχαίοι Υπερήρωες δεν είναι καινουργιο οπότε εξ ορισμού θα κινηθούμε με μετατροπές και προσμήξεις.

 

Εξ άλλου, στο τιμ των σεναριογράφων πρέπει να πώ πώς ΚΑΙ εγώ θα πρέπει να επιλεχθώ από την ομάδα, με το επεισόδιο τέστ που θα βάλουμε. Αυτο είναι απαραιτητο για την εξασφάλιση του καλύτερου αποτελέσματος. Όμως δεν έχουμε φτάσει εκεί ακόμη

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά αναφέρω το "εσύ"γιατί είναι δική σου ιδέα, δική σου πρωτοβουλία, δική σου πρόταση. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει να συμμετέχω, αλλά παρέθεσα κάποιες ιδέες και αντιρήσεις και δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.

 

Θα με ενδιέφερε πολύ περισσότερο μια σειρά κόμικς με ωραίο και μοντέρνο σχέδιο, η οποία να παρουσίαζε τους πάμπολλους μύθους των αρχαίων ηρώων και θεών - στην αρχική τους εκδοχή - που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί - έως καθόλου - στους περισσότερους από μας. Τον Ηρακλή π.χ. λίγο πολύ τον έχουμε φάει στη μάπα. Υπάρχουν τόσοι άλλοι ήρωες, μύθοι και ιστορίες...

 

Όσο για τη Ζήνα δεν ήταν κρυφολεσβία ήταν ανοιχτο-αμφισεξουαλική. :tongue:

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Guest Dune
Φυσικά αναφέρω το "εσύ"γιατί είναι δική σου ιδέα, δική σου πρωτοβουλία, δική σου πρόταση. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει να συμμετέχω, αλλά παρέθεσα κάποιες ιδέες και αντιρήσεις και δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.

 

Θα με ενδιέφερε πολύ περισσότερο μια σειρά κόμικς με ωραίο και μοντέρνο σχέδιο, η οποία να παρουσίαζε τους πάμπολλους μύθους των αρχαίων ηρώων και θεών - στην αρχική τους εκδοχή - που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί - έως καθόλου - στους περισσότερους από μας. Τον Ηρακλή λίγο πολύ τον έχουμε φάει στη μάπα. Υπάρχουν τόσοι άλλοι ήρωες, μύθοι και ιστορίες...

 

Όσο για τη Ζήνα δεν ήταν κρυφολεσβία ήταν ανοιχτο-αμφισεξουαλική. :tongue:

 

χαχαχαχαχαχα Εστω, έτσι οπως πηδούσε την παρεξήγησα ίσως

 

Λοιπόν, φαντάσου το εξής: Τα κλασσικά εικονογραφημένα (δηλαδή πραγματικες ιστορίες μύθους), με σχέδιο αλά 300, πολιτισμικο ντεκόρ, διαλόγους πλήθος αλα Αστεριξ και Οβελίξ, ηρωες (δυναμεις, νεύρο, φαντασία) αλα Μπατμαν, και σέξ αλα Ντρούνα. Οι Υπερήρωες που σηκώνουν 100 τόνους είναι υπερφυσικοί και έτσι αυτό έχει γίνει τετριμμένο. Όμως οι Υπερ-ανθρωποι, όπως πολοί άλλωστε απο τους αρχαίους πολεμιστές ήταν, διαφέρει άπό οτιδήποτε υπάρχει. Υπερ σεξ, υπερ μαχες, και κυρίως υπερπροσπάθειες. Συγκρινόμενα όμως με τα μέτρα τα ανθρώπινα και την καθημερινότητα, και χωρίς μαγικά φίλτρα. Αυτό έχω φανταστεί με τον τίτλο Epic Stories, Series, Heroes (τα πρώτα δύο απλά επιτρέπουν και θεούς να πάρουν μέρος)

 

Σ'αυτό θα συμμετείχες;

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

:lol: Μάλλον όχι. Αλλά ΑΥΤΟ θα το αγόραζα σίγουρα!!
Link to comment
Share on other sites

Guest Dune
:lol: Μάλλον όχι. Αλλά ΑΥΤΟ θα το αγόραζα σίγουρα!!

 

 

Πρέπει να βάλεις την ψήφο σου στο πολ τοτε :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πάρε και τη δική μου ψήφο - αν και πιστεύω ότι θέλει πολύ δουλειά για να γίνει κάτι τέτοιο, και δεν είμαι σίγουρος ότι μια εταιρία θα πληρώσει για κάτι τέτοιο εξ αρχής...

 

Να σημειώσω εδώ ότι μ' ενδιαφέρει ένα μυθολογικά ακριβές - ει δυνατόν - έργο. Για όσα δεν αναφέρονται στη μυθολογία ή ό,τι άλλο, στα μέτρα του δυνατού σωστά. Τέλος, κι αυτό είναι το πιο ιδιαίτερο, δε με απασχολεί αν θα είναι καθαρά ελληνική μυθολογία, ειδικά αν είναι καλό, ποσώς, δε, και τσάμπα! :bleh:

Edited by RaspK FOG
Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσαμε να παραλληλίσουμε την αντιμετώπιση που θα είχε ένα τέτοιο κόμικ, με κείνο το Αρχαιοελληνικό rpg του Θωμά Μαστακούρη.

Δεν έχω στοιχεία για το πόσο επιτυχές είναι μια που δεν ασχολούμαι με τα rpg γενικά, αλλά ίσως θα μπορούσαν να βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα μια που το κοινό που παίζει rpg διαβάζει συνήθως και κόμικς διαφόρων ειδών (το ανάποδο δεν ισχύει πάντως).

Link to comment
Share on other sites

Nαι είναι διαφορετικό (αν και ο αριθμός όσων αγοράζουν κόμικς στα Αγγλικά είναι μεγαλύτερος, υπολογίζοντας και όσους παίρνουν σταθερά έστω και ένα τίτλο το μήνα), όμως αναρωτιόμουν για την *αντιμετώπιση* ενός τέτοιου εγχειρήματος, που άπτεται στο πώς αντιμετωπίζει ο Έλληνας αναγνώστης ένα Ελληνοπρεπές κόμικ, από Έλληνες δημιουργούς. Αντικατέστησε τη λέξη "κόμικ" με "έργο του φανταστικού", βιβλίο, rpg, κλπ, και πιθανά να βρεθούν κάποιες ομοιότητες.

Ακόμα και με τα προβλήματα που είχαν τα Ηρωικά Έπη, όπως είπες, η αντιμετώπιση επί της "ουσίας του αντικειμένου" ήταν θετική ή αρνητική?

 

Κοινώς, ο Έλληνας αναγνώστης/κομιξάς/rpgάς πώς αντιμετωπίζει ένα Ελληνικό δημιούργημα φαντασίας, με Ελληνικό θέμα?

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Κοινώς, ο Έλληνας αναγνώστης/κομιξάς/rpgάς πώς αντιμετωπίζει ένα Ελληνικό δημιούργημα φαντασίας, με Ελληνικό θέμα?

Για σκέψου μία πώς αντιμετωπίστηκε το Ύψιλον και θα πάρεις μια εικόνα.

 

Περιέργεια.

Κάποιους φανατικούς υποστηρικτές (μάντεψε ποιος γνωστός μας υποστηρίζει φανατικά Ηρωϊκά Έπη, Υπερβορέα και Δρακοφοίνικα...

Άτομα που θα αγοράζουν απο αλλυλεγγύη.

Σχόλια για φασισμό/προπαγάνδα κτλ

Και μια πλειοψηφία που θα το αγνοήσει, αγοράζοντας The amazingly spectacular X-team and their Superbataunt/Dungeons & Dragons/Lord of the Rings...

Link to comment
Share on other sites

Nαι, μόνο που το Ύψιλον κατηγορήθηκε για διάφορα - ας μην πάμε εκεί όμως - είτε δίκαια, είτε άδικα και απέκτησε κάποια "φήμη" ακόμα και σε όσους δεν το είχαν διαβάσει ποτέ. Και όταν έλεγα για Ελληνικό θέμα σίγουρα δεν εννοούσα "ελληνοκεντρικό".

Πριν χρόνια ας πούμε είχαν βγει αρχαιοελληνικά έργα σε μορφή κόμικς που θύμιζαν αρκετά τον Αστερίξ στο στυλ, και είχαν επιτυχία. Ως ένα βαθμό. Πιθανά σήμερα να είχαν περισσότερη με πιο σωστό μάρκετινγκ και διανομή.

Κατανοώ βέβαια αυτό που λες, αλλά αναρωτιέμαι αν ένα Ελληνικό κόμικ με γαμάτο σχέδιο και θέμα τη μυθολογία, ή έστω ένα όπως το περιέγραψε πιο πάνω ο Dune, τι αντιμετώπιση θα είχε σήμερα από ένα ευρύτερο κοινό.

Υποθέτω βέβαια πως αυτό εξαρτάται προς ποιο κοινό θα απευθύνεται...

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς εκείνα που ήταν βασισμένα στη μυθολογία του... Κόλλησα τώρα. (ο συγγραφέας των Παιδιών του Πειραιά και άλλων έργων)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dune
Nαι, μόνο που το Ύψιλον κατηγορήθηκε για διάφορα - ας μην πάμε εκεί όμως - είτε δίκαια, είτε άδικα και απέκτησε κάποια "φήμη" ακόμα και σε όσους δεν το είχαν διαβάσει ποτέ. Και όταν έλεγα για Ελληνικό θέμα σίγουρα δεν εννοούσα "ελληνοκεντρικό".

Πριν χρόνια ας πούμε είχαν βγει αρχαιοελληνικά έργα σε μορφή κόμικς που θύμιζαν αρκετά τον Αστερίξ στο στυλ, και είχαν επιτυχία. Ως ένα βαθμό. Πιθανά σήμερα να είχαν περισσότερη με πιο σωστό μάρκετινγκ και διανομή.

Κατανοώ βέβαια αυτό που λες, αλλά αναρωτιέμαι αν ένα Ελληνικό κόμικ με γαμάτο σχέδιο και θέμα τη μυθολογία, ή έστω ένα όπως το περιέγραψε πιο πάνω ο Dune, τι αντιμετώπιση θα είχε σήμερα από ένα ευρύτερο κοινό.

Υποθέτω βέβαια πως αυτό εξαρτάται προς ποιο κοινό θα απευθύνεται...

 

 

Νομίζω ότι πρέπει να ξεφύγουμε και από τις σκέψεις Ελληνικό κόμικ, απο Ελληνες δημιουργούς κλπ. Αν η προκατάληψη (και κυρίως ο φθόνος που έχει σχεδόν κάθε έλληνας για κάθε έλληνα) και ο ανταγωνισμός είναι τόσα που να νομιζουμε οτι αποτελεί πρόβλημα, θα τα σκεφτούμε όταν έρθει η ώρα. Δεν μας εμποδίζει κανείς, με τις κατάλληλες συμβολαιογραφικές συμβάσεις, αν το κρίνουμε, να παρουσιάσουμε το έντυπο οποιασδήποτε εθνικότητας. Θα κάνουμε μάλιστα διαγωνισμό για τα κατάλληλα ψευδώνυμα των καλλιτεχνών, μεταξύ μας.

 

Σ'αυτή τη φάση μας απασχολεί νομίζω μόνο αυτό να πούμε, παίρνοντας το στα χέρια μας "Είναι καλό" . Εγώ προσωπικά είμαι πολύ αυστηρός με τα δικά μου γραπτά οπότε δεν θα το πώ εύκολα κι ας γράφω ενδεχομένως κι εγώ στο τημ. Αν το πώ, έχω εμπιστοσύνη ότι μεγάλο μέρος του κοινού θα το πεί επίσης. ΤΟ πώς βέβαια θα κινηθούμε ύστερα, στην αγορά, είναι θέμα άλλου συμβουλίου, το οποίο φυσικά δεν θα το κάνουμε σε ένα οπεν φόρουμ, να μας βλέπουν όλοι. :rolleyes:

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Τώρα σχετικά με το κομικ που σχεδιάζουμε, πρέπει να ξεφύγουμε νομίζω από την νοοτροπία, "ποιος θα μας εκδώσει". Ένα κομικ 48σελιδο ακομη και 64σέλιδο στα 5000 τεμάχια κοστίζει 1000-1500 ευρώ. Ας μπούμε στην θέση του εκδότη λοιπόν. Αν εμείς δεν κάνουμε κουράγιο να το τυπώσουμε, γιατί να το τυπώσει αυτός;

 

Τα κομικ δεν είναι ίδιο με το βιβλιο. Ένα καλό μυθιστόρημα ο συγγραφέας του το ξέρει ότι είναι καλό όταν το έχει στα χέρια του. Και λοιπόν; Θα βγει ο συγγραφέας να κάνει τον πλασιέ για να στήσει δίκτυο κλπ κλπ και να ασχοληθεί με χίλια άλλα πράγματα ώστε ένα χρόνο μετά να γίνει εκατομμυριούχος; Είναι μία ερώτηση.

 

Το κομικ αντίθετα έχει αυτοματοποιημένες διαδικασίες κυκλοφορίας. Είτε το πουλάς οπότε τα νούμερα είναι στάνταρτ, μέσω του πρακτορείου διανομής τύπου, είτε, το διανέμεις δωρεάν, που πάλι σχεδόν κανείς δεν θα σου πεί όχι, να το διανέμεις δηλαδή στο μαγαζί του. Μία τρίτη περίπτωση επίσης είναι να το δίνεις σε συνέχειες σε ένα ήδη γνωστό περιοδικό. Κάτι που, άμα είναι καλό, μπορει επίσης να γίνει, σε περίπτωση που το τημ που θα το δημιουργήσουμε κρίνουμε ότι, στο συγκεκριμένο χρονικό σημείο, κάτι τέτοιο μας συμφέρει.

α) 5000 τεμάχια είναι υπερβολή. Υπολόγησε 2000 για αρχή και επεκτεινόμαστε στην πορεία

β) Αυτοματοποιημένες διαδικασίες; Είσαι σίγουρος; Πρώτα πρώτα οι διανομείς τύπου και 50% προμήθεια σου κρατάνε και διανομή δεν κάνουν καλή. Και έστω ότι φτάνει το τεύχος στα περίπτερα, θα εξασφαλήσει τον "χώρο" στο ράφι με τα περιοδικά για να το αγοράσει κάποιος; Μάλλον όχι, για αυτό και χρειάζεται είτε διαφήμηση είτε κυκλοφορία σε βιβλιοπωλεία και κομιξάδικα (που κρατάνε προμήθεια μόνο 30% και δύσκολα επιστρέφουν απούλητο στοκ).

Το γνωστό περιοδικό είναι μεν μια λύση, αλλά μιλάμε πλέον για strip των 3-4 σελίδων στην καλύτερη, με editorial έλεγχο τρίτου, με ότι καλλιτεχνικούς (και οικονομικούς) περιορισμούς συνεπάγεται αυτό.

 

Επαναλαμβάνω: φρόντισε να αποκτήσεις ενημέρωση για το τι παίζει στις ελληνικές εκδόσεις πριν καταστρώσεις κάποιο έτοιμο σχέδιο, θα σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

α) 5000 τεμάχια είναι υπερβολή. Υπολόγησε 2000 για αρχή και επεκτεινόμαστε στην πορεία

β) Αυτοματοποιημένες διαδικασίες; Είσαι σίγουρος; Πρώτα πρώτα οι διανομείς τύπου και 50% προμήθεια σου κρατάνε και διανομή δεν κάνουν καλή. Και έστω ότι φτάνει το τεύχος στα περίπτερα, θα εξασφαλήσει τον "χώρο" στο ράφι με τα περιοδικά για να το αγοράσει κάποιος; Μάλλον όχι, για αυτό και χρειάζεται είτε διαφήμηση είτε κυκλοφορία σε βιβλιοπωλεία και κομιξάδικα (που κρατάνε προμήθεια μόνο 30% και δύσκολα επιστρέφουν απούλητο στοκ).

Το γνωστό περιοδικό είναι μεν μια λύση, αλλά μιλάμε πλέον για strip των 3-4 σελίδων στην καλύτερη, με editorial έλεγχο τρίτου, με ότι καλλιτεχνικούς (και οικονομικούς) περιορισμούς συνεπάγεται αυτό.

 

Επαναλαμβάνω: φρόντισε να αποκτήσεις ενημέρωση για το τι παίζει στις ελληνικές εκδόσεις πριν καταστρώσεις κάποιο έτοιμο σχέδιο, θα σε βοηθήσει.

 

Λοιπόν ακριβώς έτσι είναι με το πρακτορείο διανομής. Ο χώρος στο ράφι είναι υπόθεση του περιπτερά, ο οποίος ενεργεί κι αυτός σαν επιχειρηματίας. Δηλαδή ότι πιστεύει ότι θα το π ουλήσει το βγάζει στη μόστρα. Τα βιβλιοπωλεία τώρα και τα κομιξάδικα όπως καταλαβαίνεις θα μοιράσουν ευχαρίστως ενα ΔΩΡΕΑΝ τεύχος.

 

Το προβλημα απλοποιείται ως εξής: Ποιό είναι πιό ευκολο να πουλήσεις κάμποσα κομμάτια για να πληρωθούν έξοδα και παράγοντες του κομικ Ή να το φτιάξεις τόσο ωραίο ωστε, να βρείς σπόνσορα, να πληρώσει αυτός τα έξοδα και ενα σταθερό πλέον ποσό για τους παράγοντες του κόμικ;

 

Αν κάνεις τους υπολογισμούς, σε συνθήκες πώλησης και συνθήκες σπονσορσιπ ίσως δείς ότι το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο. Θα μου πείς που να βρείς σπόνσορα. Οκ ναι, αυτό είναι ενα πρόβλημα. Όμως είναι πιό βατό, σαν πρόβλημα. Διότι πρώτα θα βρείς τον σπόνσορα κια ύστερα θα τυπώσεις. Στην πώληση πρώτα τυπώνεις κι ύστερα προσεύχεσαι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

 

Το διάσημο περιοδικό δεν θα απαιτήσει τίπότα. Αν του αρέσει. Εμείς το δίνουμε δωρεάν για να διαφημιστούμε, κι αυτός το παίρνει δωρεάν για να τέρψει τους αναγνώστες του. Αν μας αλλάξει τα φώτα εμείς δεν κάνουμε τη δουλειά μας οπότε γιατί να του το δώσουμε; Όμως αυτή είναι η τελευταία για μένα λύση όταν και άμα χρειαστουμε διαφήμιση.

 

Για την σκοπιμότητα του σπονσορα τώρα να σπονσονάρει ενα επικό κόμικ νομίζω ότι ειναι καλύτερα αυτά να τα συζητήσουμε μόνο με την ομάδα όταν με το καλό δημιουργηθεί. Πρός όφελος των συμφερόντων της ομάδας του υπό εξέλιξη περιοδικού δεν νομίζω ότι χρησιμεύει να συζητηθεί ανοικτά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..