Jump to content

Videoclubs που νοικιάζουν ανιμε στην Αθήνα?


manga4ever
 Share

Recommended Posts

Εγώ (με τον αδερφό μου) διαβάζουμε σε τακτική βάση τα εξής webcomic:
  • Order of the Stick
  • Concerned
  • Ctrl+Alt+Del

Δε διαβάζω αυτή την περίοδο κάποιο συγκεκριμένο comic, τα τελευταία που διάβασα ήταν τα Neon Genesis Evangelion και τη Γεννήτρια.

 

Ελπίζω κάποια στιγμή να βγάλω μια άκρη με τη Viz και να παραγγείλω τα Naruto και Rurouni Kenshin.

ρε παιδια κανα βιντεοκλαμπ που να νοικιαζει μανγκα στην αθηνα??

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα και καλώς ήρθες.

Μετέφερα το ποστ σου σε ξεχωριστό τόπικ στο υποφόρουμ των anime/manga.

 

Σε απάντηση στην ερώτησή σου τώρα, υποθέτω πως εννοείς αν νοικιάζουν ανιμε ταινίες, δηλαδή Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια, και όχι "manga" δηλαδή Ιαπωνικά κόμικς.

 

Γενικά μπορείς να βρεις ανιμε προς ενοικίαση σε αρκετά video clubs, αν και δεν γνωρίζω κάποιο που να έχει τεράστια ποικιλία. Σίγουρα πάντως μπορείς να βρεις και αρκετά φτηνά για αγορά (4-6 Ευρώ) σε μαγαζιά του κέντρου κοντά στην Ομόνοια, όπως στο μαγαζί που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο Μετρόπολις της Πανεπιστημίου.

 

Για video clubs τώρα, τα περισσότερα Video Blue έχουν κάμποσα ανιμε συχνά όμως ανακατεμένα με hentai. Αν είναι να τα ζητήσεις, ζήτησέ τα σαν "Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια για παιδιά" και όχι σαν ανιμε γιατί το πιθανότερο είναι είτε να μην ξέρουν τι είναι, είτε να νομίζουν πως ζητάς πορνογραφικά (εκ πείρας αυτό!)

Σε κάποια Video Blue τα ανιμε δεν τα βάζουν με τα υπόλοιπα κινούμενα σχέδια (εκτός από το Pokemon/Digimon/Yu-Gi-Oh αλλά σε άλλα σημεία, οπότε ψάξε παντού! Μην περιμένεις όμως κάποια τεράστια ποικιλία.

 

Παρακάτω σου δίνω λινκς με τα καταστήματα της αλυσίδας Video Blue για να βρεις κάποιο κοντινό σου.

 

http://www.videoblue.gr/portal/index.php?o...=4&Itemid=7

 

Γενικά πάντως ψάξε και σε άλλες μεγάλες αλυσίδες video club, όπως τα VideoSeven

 

http://www.videoseven.gr/site.php?&PHP...=shops.xml&

 

Αν κάποιος γνωρίζει και άλλα video clubs με anime, ας το πει στον φίλο.

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Στην Καλλιθέα σίγουρα έχει το Videopolis επί της Δημοσθένους - πέραν αυτού δεν μπορώ να πω παρά μόνο για το Μοσχάτο, που σίγουρα έχουν κάποια το Video Johnny και το Μέδουσα. Γενικά ψάξε στις μεγάλες αλυσίδες, αλλά δεν ξέρω αν έχουν αρκετά τα 24ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..