Jump to content

Monster


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Το monster είναι μια σειρά 74 επεισοδίων, βασισμένη στο ομόνυμο Sheinen του Urasawa Naoki.

 

Υπόθεση:

1989, Δυτική Γερμανία. Ένας κορυφαίος νευροχειρούργος, ο Tenzo Tenma (ναι, είναι Ιάπωνας μετανάστης) σώζει τη ζωή ενός αγοριού, γιου πολιτικού πρόσφυγα - πρώην πολιτικού της Αν. Γερμανίας που έχει δεχτεί μια σφαίρα στο κεφάλι κατά τη δολοφονία των γονιών τους από άγνωστους δράστες. Το αγόρι, μαζί με τη δίδυμη αδερφή του, εξαφανίζονται μυστηριωδώς.

Χρόνια αργότερα ο γιατρός ανακαλύπτει ότι το αγόρι που έσωσε είναι ένα τέρας, υπεύθυνο για μια σειρά από άγνωστους φόνους και σύντομα βρίσκεται κατηγορούμενος για αυτούς. Έτσι ξεκινά μια καταδίωξη που οδηγεί σε καλά κρυμμένα μυστικά του ψυχρού πολέμου.

 

Γιατί αξίζει να το δείτε:

Τεράστια και δαιδαλώδης πλοκή με πάρα πολλούς χαρακτήρες και side stories.

Πραγματικά ενήλικη (και όχι "ενήλικη") πλοκή.

Περιβάλλον, χαρακτήρες και σχέδιο μη-συνηθισμένο σε anime.

Πετυχημένα cliffhangers.

Ρεαλισμός.

 

Γιατί να μην το δείτε:

Πολύ αργό.

Πολύ μπερδεμένο.

Το τέλος αφήνει αρκετά ερωτήματα αναπάντητα.

 

Τελική άποψη:

Μου πήρε 4 μήνες να το δω, εξαιτίας κυρίως της βραδύτητας με την οποία εξελίσσεται. Μόνο από τη μέση και μετά έκατσα να το δω εντατικά, αφού η πλοκή είχε αρχίσει να μπαίνει σε μια σειρά και να αποκτά κάποιες γενικές κατευθύνσεις. Η δουλειά στους χαρακτήρες είναι πολύ καλή, ιδίως μετά τα 20 πρώτα επεισόδια, αφήνοντάς τους χώρο να εξελιχθούν, ενώ, όσα περισσότερα στοιχεία μπαίνουν στην υπόθεση τόσο περισσότερο ενδιαφέρουσα γίνεται η σειρά, ενώ ενδιαφέρον έχουν τόσο οι θρησκευτικές αναφορές όσο και η όλη ιδέα με τον συγγραφέα παιδικών βιβλίων.

Όσοι αντέχουν αργές αρχές και θέλουν να δουν μια καλή αστυνομικη σειρά ας την προτιμήσουν. Όσοι θέλουν να δουν κάτι σα Naruto ή Bleach ας μην προσπαθήσουν καν...

 

ΥΓ: ετοιμάζεται χολυγουντιανό remake: http://www.imdb.com/title/tt0469469/

Edited by Nihilio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..