RaspK Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Θέλοντας να βελτιώσω κάποια πράγματα που έχω μάθει μόνος μου, αλλά και θέλοντας να βγάλω και κάτι καλό για το κέφι μας, ζητάω τη βοήθειά σας, ειδικά από το moderation team, αλλά και από τα υπόλοιπα μέλη, για να κάνω μερικές "shopped" φωτογραφίες, όπου θα βάλω το εκάστοτε μέλος στη θέση κάποιου ρόλου από τις ταινίες. Αν όλα βουν καλώς, θα καταφέρω να έχω τουλάχιστον μία πειραγμένη φωτογραφία κάθε κύριου χαρακτήρα που βλέπουμε το πρόσωπό του, ει δυνατόν με όλο το moderation team και όσα μέλη θέλουν και μπορούν, και πιθανώς να χρησιμοποιήσω και κάποιους δευτεραγωνιστικούς ρόλους. Οι χαρακτήρες που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι είτε άνθρωποι είτε όσο πιο ανθρωποειδείς γίνεται, και ειδικά ως προς το πρόσωπο. Να πω εδώ, επίσης, ότι δε φέρω καμία ευθύνη αν δε συμφωνείτε με την επιλογή μου για το χαρακτήρα με τον οποίο θα σας ταιριάξω, καθότι διατηρώ τον τελευταίο λόγο σε αυτό, καθώς και ότι, αν θεωρείται ότι σας προσβάλει μία εικόνα, θα την βγάλω άμεσα από το forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Εγώ, ως γνωστή ψωνάρα, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συμμετέχω. Αφού ξέρεις πως έχω τρεις τόνους φωτογραφιών, βρες με στο MSN, και ζήτα μου. :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Εγω-για οσους δεν ξερουν-ειμαι το αντιθετο.Εχω λιγες φωτογραφιες-λεγε με και ελαχιστες!Αλλα φαση εχει η ιδεα...Μπορει να στειλω απο βδομαδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Κι εγώ το ίδιο με το Χείρωνα. Σε μια βδομαδούλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Κάτι έχω από φωτογραφίες... Πάντως RAsp θέλω lightsaber και Sith μάλιστα!!! MSN me κάποια στιγμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted September 17, 2007 Author Share Posted September 17, 2007 Ευχαρίστως! Όπως έχω ήδη δείξει σε μερικούς φίλους, έχω ήδη βρει τρόπο να βάλω lightsabre σε φωτογραφία, και χωρίς plug-ins, μάλιστα (το ενδιαφέρον είναι ότι μετά από λίγες μέρες ένα παιδί εξήγησε σ' ένα forum την ίδια ακριβώς τεχνική! ). Ιδού και η εικόνα πάνω στην οποία πειραματίστηκα: Όσο μεγαλύτερη η ανάλυση και η ποιότητα της εικόνας, btw, τόσο καλύτερο το πιθανό τελικό αποτέλεσμα. Εγώ θα δω τι θα μπορέσω να κάνω με τα DVD, αν και δυστυχώς δεν έχω HD-DVD ή Bluray για να έχω καλύτερη πιστότητα και από εκεί... ΥΓ.: Για το αστείο της υπόθεσης, ο όλος σαματάς ξεκίνησε όταν βλέπαμε τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει μια φίλη από ένα πάρτυ και, βλέποντας όλοι μας αυτή μου τη φωτογραφία (κι έχοντας ξεραθεί στα γέλια, επειδή κάναμε αυτήν τη φιγούρα όσο χορεύαμε), είπα ότι μοιάζουμε να κρατάμε lightsabres, οπότε καρφώθηκε με τη μία στη φίλη μου να φτιάξει την εικόνα με κολλάζ - όταν μου την έδειξε, πολύ απλά μ' έπιασε η τρέλα να καθήσω να την βελτιώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.