Jump to content

the Snowflake Process


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει, ειδικά αν γράφεται κάποιο μεγάλο μυθιστόρημα.

 

Είναι αρκετά χρήσιμο, αν και μπορεί να σε παρασύρει, ώστε να το παρακάνεις. Βέβαια, ίσως και να μην μπορείς να το "παρακάνεις" --όσο πιο πολλά ξέρεις για τους χαρακτήρες, τον κόσμο, και την πλοκή σου, τόσο το καλύτερο, ακόμα κι αν δεν τα χρησιμοποιήσεις όλα ποτέ μέσα στην ιστορία σου.

 

 

Προσωπικά, συνήθως, λειτουργώ με μια πολύ παρόμοια μέθοδο. Αρχίζω να γράφω έχοντας επικεντρωθεί σε κάτι... και μετά, επεκτείνομαι, κάνοντας ερωτήσεις. Κατ'αρχήν, μόνο για τους συγγενείς ενός χαρακτήρα να κάνεις ερωτήσεις, μπορείς να βγάλεις τα άπειρα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Πολύ καλό link. Μπράβο Κώστα. (+10 points :p)

 

Τώρα που το θυμήθηκα έχω να σας πω ένα link για ένα πρόγραμμα που αν και είναι για script-writing δουλεύει με την ίδια περίπου λογική στο κομμάτι του story-line editing και αν και όχι πολύ καλό σαν δυνατότητες είναι αρκετά καλό για software, αν σκεφτεί κανείς ότι δεν κυκλοφορούνε και πολλά. (τώρα μπορείτε να πάρετε ανάσα :p)

 

Λέγεται Writers Cafe αλλά το link θα πρέπει να το ψάξετε στο google γιατί τώρα δεν ευκολύνομαι. :chinese:

 

 

-- Στέφανος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..