Jump to content

Comicdom Con Athens 2008


chatzikostis_g
 Share

Recommended Posts

Χωρίς πολλά - πολλά, σας ανακοινώνω ότι το Comicdom Con Athens 2008, θα διεξαχθεί στις 5 και 6 Απριλίου του 2008, στην Ελληνοαμερικανική Ένωση.

 

 

Περισσότερες λεπτομέρειες, σύντομα…

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ( Από το forum comicart.gr )

ComicdomCon Athens 2008

 

 

 

Η Comicdom Press και η Ελληνοαμερικανική Ένωση συνδιοργανώνουν, στις 5 και 6 Απριλίου, το ComicdomCon Athens 2008. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί, για τρίτη συνεχή χρονιά, στο κεντρικό κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (Μασσαλίας 22).

 

Το πρόγραμμα του ComicdomCon Athens 2008 θα περιλαμβάνει:

 

• Παρουσία διεθνώς καταξιωμένων δημιουργών. Μέχρι στιγμής, έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους, ο David Lloyd, σχεδιαστής του πασίγνωστου comic του Alan Moore, V FOR VENDETTA, και ο Mark Buckingham, σχεδιαστής των FABLES και HELLBLAZER, καθώς και inker του Chris Bachalo στα GENERATION X και DEATH.

 

• Έκθεση πρωτότυπων έργων του Will Eisner. Μέσα από πρωτότυπα έργα που διατρέχουν την καριέρα του θεμελιωτή των αμερικανικών comics, η συγκεκριμένη έκθεση δίνει στο ελληνικό κοινό τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την εξελικτική πορεία του σπουδαίου αυτού δημιουργού. Η έκθεση θα συνοδεύεται από επεξηγηματικό υλικό, ενώ κατά τη διάρκεια του διημέρου θα πραγματοποιηθεί αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του Will Eisner, που θα περιλαμβάνει μια σειρά από ομιλίες, προβολές και panel discussions, με τη συμμετοχή των καλεσμένων μας.

 

• Sketch event του Φιλανθρωπικού Οργανισμού Draw The World Together. Μετά την επιτυχία του συγκεκριμένου event τα δύο προηγούμενα χρόνια, το Draw The World Together επιστρέφει, με στόχο ξεπεράσει τα ρεκόρ εισπράξεων που έθεσε το ελληνικό κοινό του ComicdomCon Athens. Το event θα τιμήσουν με τη συμμετοχή τους, οι σημαντικότεροι Έλληνες καλλιτέχνες, ενώ τη συμμετοχή τους έχουν επιβεβαιώσει και οι καλεσμένοι μας, David Lloyd και Mark Buckingham.

 

Και όπως κάθε χρόνο:

 

• Workshops για την τεχνική του σεναρίου και της εικονογράφησης.

 

• Παρουσιάσεις νέων τίτλων από ελληνικές εκδοτικές comics.

 

• Bazaar ελληνικών καταστημάτων comics και εκδοτικών εταιριών.

 

• Προβολές (περισσότερα νέα σύντομα).

 

• Παρουσία ελληνικών fanzines

 

and last but not least…

 

• Απονομή των Comicdom Awards 2007.

 

 

Τόσο η λίστα των καλεσμένων, όσο και το περιεχόμενο του προγράμματος του ComicdomCon Athens 2008 βρίσκονται ακόμη υπό διαμόρφωση. Για όλες τις εξελίξεις, θα σας κρατάμε άμεσα ενήμερους.

_________________

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχετε το πλήρες πρόγραμμα, βάλε το στις Ανακοινώσεις και Νέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..