Jump to content

Creepshow (1982)


DinoHajiyorgi
 Share

Recommended Posts

Το Creepshow του Στήβεν Κινγκ είναι μια κλασσική ταινία ανθολογίας τρόμου, σε σκηνοθεσία του Τζορτζ Ρομέρο. Το σενάριο, φυσικά, του ιδίου του Κινγκ.

post-1004-1201299179_thumb.jpg

Θεωρείται σαν μια αναπάντεχη επιτυχία που έσπασε τα ταμεία όταν βγήκε στις αίθουσες τον Νοέμβριο του 1982. Κέρδισε, τότε, πάνω από 21 εκατομμύρια δολάρια και παραμένει πολύ δημοφιλής από τους λάτρεις του τρόμου. Αποτελείται από πέντε μικρές ιστορίες, “Father’s Day”, “The Lonesome Death of Jordy Verrill”, “Something to Tide You Over”, The Crate” και το “They’re Creeping Up on You!”. Δύο από αυτές οι ιστορίες (The Crate και The Lonesome Death of Jordy Verrill με τον γνήσιο τίτλο Weeds) προσαρμόστηκαν για την ταινία από δύο δημοσιευμένα διηγήματα τρόμου του Στήβεν Κινγκ. Οι ιστορίες είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους με σύντομες σκηνές σε κινούμενα σχέδια. Σαν πρόλογο και επίλογο στο έργο έχουμε την ιστορία ενός αγοριού, τον Μπίλι (που τον παίζει ο Τζο Κινγκ, γιος του Στήβεν) που τιμωρείται από τον πατέρα του επειδή διαβάζει κόμικς τρόμου. Η ταινία είναι ένας φόρος τιμής στα κόμικς τρόμου της E.C. της δεκαετίας του 1950 Tales from the Crypt, The Vault of Horror και The Haunt of Fear.

post-1004-1201299290_thumb.jpg

Το Father’s Day (Η Γιορτή του Πατέρα) γράφτηκε από τον Κινγκ ειδικά για την ταινία. Ο Νάθαν Γκράνθαμ έχει σκοτωθεί εδώ και χρόνια από την κόρη του Μπεντέλια όταν του έσπασε το κεφάλι με ένα μαρμάρινο σταχτοδοχείο. Δεν τον άντεχε γενικώς, αλλά στην περίπτωση δεν τον άντεχε να απαιτεί ανυπόμονα να του φέρουν την τούρτα των γενεθλίων του. Στην ιστορία, όταν οι συγγενείς μαζεύονται για το ετήσιο δείπνο την ημέρα των γενεθλίων του πατέρα, ο Νάθαν επιστρέφει από τον τάφο για να εκδικηθεί.

post-1004-1201299376_thumb.jpgpost-1004-1201299513_thumb.jpg

post-1004-1201299542_thumb.jpgpost-1004-1201299589_thumb.jpg

Στο Μοναχικός Θάνατος του Τζόρντι Βέριλ ένας διανοητικά καθυστερημένος βλάχος της υπαίθρου νομίζει πως ένας μετεωρίτης που έπεσε μια νύχτα στην αυλή του θα του διασφαλίσει αρκετά λεφτά για να ξεπληρώσει ένα δάνειο στην τράπεζα. Ανταυτού βρίσκεται κυριευμένος από έναν εξωγήινο μύκητα που κατέφθασε μαζί με τον μετεωρίτη. Ο ίδιος ο Στήβεν Κινγκ παίζει τον καταδικασμένο πρωταγωνιστή σε αυτή την κάπως χιουμοριστική ιστορία.

post-1004-1201299669_thumb.jpgpost-1004-1201299696_thumb.jpg

post-1004-1201299709_thumb.jpg

Το Something to Tide You Over, επίσης γραμμένο ειδικά για την ταινία από τον Κινγκ, μας παρουσιάζει την οικτρή μοίρα μιας άπιστης συζύγου και του εραστή της από τον αδίστακτο άντρα της, που τον παίζει ο Λέσλι Νίλσεν. Τους θάβει ως τον λαιμό στην παραλία και περιμένει την παλίρροια για να τους πνίξει ενώ τους βιντεοσκοπεί. Καμιά φορά όμως το κύμα έχει τον τρόπο να ξεβράζει κάποια πράγματα…

post-1004-1201299772_thumb.jpgpost-1004-1201299817_thumb.jpg

post-1004-1201299862_thumb.jpg

 

Συνεχίζεται

Link to comment
Share on other sites

Στο Crate, σε μια αγωνιώδη και αιματηρή ιστορία, ένα μυστηριώδες, φονικό πλάσμα ελευθερώνεται κατά λάθος από το κιβώτιο που το περιέχει. Ένας καθηγητής κολεγίου βλέπει στο τέρας την ευκαιρία να ξεφορτωθεί την ανυπόφορη του γυναίκα, την Γουίλμα, που την παίζει η Αντριέν Μπαρμπό.

post-1004-1201300467_thumb.jpgpost-1004-1201300512_thumb.jpg

Το τέρας στο κιβώτιο είχε πάρει από τον Ρομέρο το παρατσούκλι Φλάφι.

post-1004-1201300581_thumb.jpg

They’re Creeping Up On You! Δηλαδή…Σκαρφαλώνουν Πάνω Σου. Ένας ανελέητος, μίζερος και απάνθρωπος επιχειρηματίας σιχαίνεται τα μικρόβια και τα έντομα και γι αυτό τον λόγο ζει σε ένα ειδικά αποστειρωμένο διαμέρισμα. Η σήψη του ίδιου όμως είναι τέτοια που σαν θεία τιμωρία πέφτει πάνω του σε απανωτά κύματα από κατσαρίδες.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8lRGZ65pYD4

 

Στον επίλογο της ταινίας, ο πατέρας του αγοριού αρχίζει να νιώθει πόνους στον σβέρκο, προκαλούμενους από τον τιμωρημένο γιο του που τρυπάει με βελόνα μια κούκλα του βουντού που είχε παραγγείλει από τις διαφημίσεις του κόμικς.

 

Τα ειδικά εφέ είναι του μοναδικού Τομ Σαβίνι.

post-1004-1201300639_thumb.jpg

Το καθεαυτό κόμικς που κυκλοφόρησε συνοδευτικά καλλιτέχνησε ο καταπληκτικός Μπέρνι Ράϊτσον.

post-1004-1201300812_thumb.jpg

Edited by DinoHajiyorgi
Link to comment
Share on other sites

Ωραία παρουσίαση.

Εγώ έχω στη συλλογή μου με DVD το Creepshow 2 (πακέτο με τα τρία Children of the Corn σε προσφορά) και αναρρωτιέμαι αν αξίζει να το δω σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία παρουσίαση.

Εγώ έχω στη συλλογή μου με DVD το Creepshow 2 (πακέτο με τα τρία Children of the Corn σε προσφορά) και αναρρωτιέμαι αν αξίζει να το δω σύντομα.

Να δεις σύντομα αυτό που έχεις ή το πρώτο έργο; Το 1 είναι έτη φωτός ανώτερο του 2.

Link to comment
Share on other sites

Να δεις σύντομα αυτό που έχεις ή το πρώτο έργο; Το 1 είναι έτη φωτός ανώτερο του 2.

Αυτό που έχω. Το πρώτο θα το δω κάποια στιγμή, απλά γενικά αργώ να δω ταινίες.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Creepshow (1982)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..