Jump to content

Spawn: Godslayer Vol 1


euthimis
 Share

Recommended Posts

Spawn: Godslayer Vol 1

 

 

Σενάριο: Βrian Holguin

 

Μολύβια: Philip Tan με Jeff De Los Santos

 

Χρώμα: Ian Hannin

 

Εξώφυλλο: Jay Anacleto

 

Εναλλακτικό εξώφυλλο: Γιάννης Ρουμπούλιας

 

Έγχρωμο 56 σελίδες

 

Τιμή: 6,50 €

 

Eκδόσεις Comicworld

 

"Στον κόσμο του Ούρ, μέσα από τις Ομίχλες του Χάους, αναδύεται ο Θεοκτόνος, κυνηγός και εκτελεστής των Παλιών Θεών."

 

Ο μύθος του Spawn, ενός ανθρώπου που αντάλλαξε την ψυχή του για να καταφέρει να αντικρίσει έστω και μια τελευταία φορά την αγαπημένη του, έχει πλέον πάρει μυθικές διαστάσεις, με μια από τις εκφάνσεις του να είναι ο Spawn Godslayer. Ένας Spawn διαφορετικός, από έναν φανταστικό κόσμο, όπου δεν υπάρχει κόλαση και παράδεισος, παρά μυριάδες θεοί που κυβερνούν μεγάλα και μικρά βασίλεια. Μετά την καταστροφή της Ένδρα-Λα, την σφαγή της θεάς Llyra και της ιέρειας της και συνάμα αιώνιας αγαπημένης του, Νέυα, ο Μπάϊρν συνεχίζει την δραματική αποστολή του. Για μια ακόμη φορά καλείται από τον σκοτεινό αφέντη του, αυτή τη φορά να δολοφονήσει τον θεό του Ούμπερ, τον βασιλιά του χειμώνα, Ούρσρεκ. Συγχρόνως η Νέυα εμφανίζεται μυστηριωδώς στο σκοτεινό κάστρο όπου κατοικεί ο Μπάϊρν, ξυπνώντας μέσα του τις θαμμένες αναμνήσεις του και δίνοντας του την ελπίδα πως όλα μπορούν να αλλάξουν…

 

 

Το Spawn: Godslayer Vol. 1 είναι η συνέχεια του επιτυχημένου one-shot της Todd McFarlane Productions, Spawn Godslayer, που κυκλοφόρησε στην χώρα μας από τις εκδόσεις Comicworld τον Μάρτιο του 2006. Στο πρώτο τόμο της σειράς περιλαμβάνονται τα 2 πρώτα τεύχη της original έκδοσης που κυκλοφόρησαν το 2007 στην Αμερική και gallery με εναλλακτικά εξώφυλλα και παρουσίαση μέρους του artwork του Spawn Godslayer!

 

To Spawn Godslayer Vol. 1 κυκλοφορεί σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία από την Δευτέρα 11/2/2008!

 

 

GSVol1AnacCoverFinalweb(1).jpg

 

 

GSVol1RubusCoverFinalweb(1).jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..