Darkchilde Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 (edited) Full Metal Panic: Σειρά 26 επεισοδίων. Mecha, Action, Comedy. Full Metal Panic Fumoffu: Σειρά 13 επεισοδίων + unaired episode(s). Οι τρελλές φάσεις στο σχολείο της Chidori που κατά κόρον προκαλούνται από τον Sagara! Full Metal Panic TSR: (The Second Raid) H δεύτερη σειρά 13 επεισοδίων. Mecha, Action, Comedy. Η Kaname Chidori είναι μία 16χρονη μαθήτρια, η οποία όμως είναι Whispered. Μέσα της όπως και μέσα σε άλλους Whispered κρύβονται τα μυστικά της λεγόμενης Black Technology. Και φυσικά πάρα πολλοί ψάχνουν Whispered για να τους χρησιμοποιήσουν. Για προστασία της Chidori η οργάνωση Mithril στέλνει τον Sagara Sosouke στο ίδιο σχολείο με την Chidori, κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι. Η πρώτη σειρά ήταν αρκετά συμπαθητική, και ο χαρακτήρας του Sagara Sosouke μαζί με τον κακό της υπόθεσης τον Gauron ίσως να είναι οι καλύτερα μελετημένοι και σκιαγραφημένοι χαρακτήρες. Το Fumoffu είναι School Comedy. Απλά οι τρελλές φάσεις με τον Sagara στο σχολείο κι έξω από αυτό. Πολύ γέλιο, απίστευτες καταστάσεις... Και φυσικά υπάρχει επεισόδιο που εξηγεί γιατί ονομάστηκε Fumoffu... Full Metal Panic TSR: Τα πρώτα 2-3 επεισόδια έχω δεί ακόμα. Θα επανέλθω μόλις το δώ όλο. Περισσότερες Πληροφορίες για τις σειρές: ANIDB: Full Metal Panic Full Metal Panic Fumoffu Full Metal Panic The Second Raid ANN: Full Metal Panic Full Metal Panic Fumoffu Full Metal Panic: The Second Raid Edited February 27, 2008 by Darkchilde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Ο Gauron, κατ' εμέ, είναι από τους χειρότερους κακούς ever. Απίστευτα εκνευριστικός και χωρίς ιδιαίτερο βάθος (άσε που έχει - κυριολεκτικά- τον απέθαντο) Καλύτερη από τις τρεις σαιζόν θεωρώ την TSR (που μόνο comedy δεν είναι), ενώ περιμένω και τη μεταφορά σε anime του FMP: Omega Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roriconfan Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Τι είναι αυτό το FMP Omega; Παιχνίδι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Όχι, είναι η αντίστοιχη σειρά νουβελών/manga που συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το FMP: Sigma (στο οποίο βασίστηκε το anime FMP: tSR). Επειδή το anime δε στηρίζεται σε manga, αλλά σε serialized διηγήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.