Jump to content

Full metal panic


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Full Metal Panic: Σειρά 26 επεισοδίων. Mecha, Action, Comedy.

Full Metal Panic Fumoffu: Σειρά 13 επεισοδίων + unaired episode(s). Οι τρελλές φάσεις στο σχολείο της Chidori που κατά κόρον προκαλούνται από τον Sagara!

Full Metal Panic TSR: (The Second Raid) H δεύτερη σειρά 13 επεισοδίων. Mecha, Action, Comedy.

 

Η Kaname Chidori είναι μία 16χρονη μαθήτρια, η οποία όμως είναι Whispered. Μέσα της όπως και μέσα σε άλλους Whispered κρύβονται τα μυστικά της λεγόμενης Black Technology. Και φυσικά πάρα πολλοί ψάχνουν Whispered για να τους χρησιμοποιήσουν. Για προστασία της Chidori η οργάνωση Mithril στέλνει τον Sagara Sosouke στο ίδιο σχολείο με την Chidori, κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι.

 

Η πρώτη σειρά ήταν αρκετά συμπαθητική, και ο χαρακτήρας του Sagara Sosouke μαζί με τον κακό της υπόθεσης τον Gauron ίσως να είναι οι καλύτερα μελετημένοι και σκιαγραφημένοι χαρακτήρες.

Το Fumoffu είναι School Comedy. Απλά οι τρελλές φάσεις με τον Sagara στο σχολείο κι έξω από αυτό. Πολύ γέλιο, απίστευτες καταστάσεις... Και φυσικά υπάρχει επεισόδιο που εξηγεί γιατί ονομάστηκε Fumoffu...

Full Metal Panic TSR: Τα πρώτα 2-3 επεισόδια έχω δεί ακόμα. Θα επανέλθω μόλις το δώ όλο.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για τις σειρές:

 

ANIDB:

Full Metal Panic

Full Metal Panic Fumoffu

Full Metal Panic The Second Raid

 

ANN:

Full Metal Panic

Full Metal Panic Fumoffu

Full Metal Panic: The Second Raid

Edited by Darkchilde
Link to comment
Share on other sites

Ο Gauron, κατ' εμέ, είναι από τους χειρότερους κακούς ever. Απίστευτα εκνευριστικός και χωρίς ιδιαίτερο βάθος (άσε που έχει - κυριολεκτικά- τον απέθαντο)

 

Καλύτερη από τις τρεις σαιζόν θεωρώ την TSR (που μόνο comedy δεν είναι), ενώ περιμένω και τη μεταφορά σε anime του FMP: Omega

Link to comment
Share on other sites

Όχι, είναι η αντίστοιχη σειρά νουβελών/manga που συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το FMP: Sigma (στο οποίο βασίστηκε το anime FMP: tSR).

Επειδή το anime δε στηρίζεται σε manga, αλλά σε serialized διηγήματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..