Jump to content

Ilana Yahav


Faia de Wolf
 Share

Recommended Posts

Μπορεί ήδη να την γνωρίζεται από τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο κι εγώ απλώς ν ακομίζω γλαύκας, αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο...

http://www.sandfantasy.com/

Link to comment
Share on other sites

Καλά, δεν το συζητώ: θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που είχα δει δουλειά της - απλά απίστευτη! :asmile:

Link to comment
Share on other sites

Wow!! Δεν μπορώ παρά να σχολιάσω! Μιλάμε τόσο για πρωτότυπη - και πολύ όμορφη - δουλειά, πρωτότυπη με την αληθινή σημασία της λέξης, όσο και για νέο είδος τέχνης κατά κάποιο τρόπο! Απίστευτη πραγματικά!

 

Αναρωτιόμουν τι μου θύμιζε που είχα διαβάσει και τελικά...θυμάστε έναν "γλύπτη φωτός" ή κάτι τέτοιο από ένα βιβλίο του Ασίμωφ? Έχω παρόμοια αίσθηση και με τη δουλειά της Ilana Yahav!

 

Σίγουρα δεν την ήξερα και thanks για το τόπικ, Faia. :)

Link to comment
Share on other sites

Ούτε κι εγώ την ήξερα, αν και γενικά έχω δει animation με άμμο. Είναι μαγευτικά αυτά που φτιάχνει.

Link to comment
Share on other sites

Wow! Δεν φανταζόμουν ότι γίνονται τέτοια πράγματα με άμμο! Απλά καταπληκτικό και απολαυστικότατο να το βλέπεις! Όντως, όπως λέει ο Διονύσης, είναι κατά κάποιον τρόπο ένα ξεχωριστό είδος τέχνης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..