Jump to content

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Jack_Mordino
 Share

Recommended Posts

To Assault Squad είναι σετ κανόνων για tabletop μάχες μεταξύ συμμοριών ή/και squads. Τη στιγμή που γράφω αυτά βρίσκεται στην έκδοση 2.3 και μέχρι τώρα έχει αποσπάσει αρκετά κολακευτικά σχόλια από όσους έχουν έρθει σε επαφή μαζί του (μέχρι στιγμής πάνω από 2000 άτομα)

 

Το topic αυτό είναι μια ανοιχτή πρόσκληση για όσους θέλουν να προσφέρουν ή να δημιουργήσουν artwork για το παιχνίδι μιας και οι Jodorowsky-Gimenez θα με κυνηγήσουν σε λίγο (προς στιγμήν το artwork στο rulebook είναι -παράνομα- δικό τους). Σημασία έχει να γουστάρετε να φτιάξετε εικόνες δραματικές και όχι μελοδραματικές, και αν υπάρχουν στοιχεία δυστοπίας τότε ακόμα καλύτερα. Αν κάποιος θεωρεί οτι μπορεί να πιάσει καλά το κατάλληλο feeiling και μπορεί να κάνει επαγγελματική δουλειά μπορούμε να συζητήσουμε και για εργασία επι πληρωμή.

Για να δείτε την παρούσα δουλειά επισκεφθείτε:

 

Assault Squad

Όποιος ενδιαφέρεται ας απαντήσει στο thread η ακόμα καλύτερα ας στείλει e-mail.

 

Jack

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να βοηθήσω... Πάντως χρειάζεται συνεννόηση και συνεργασία.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ που θέλεις να βοηθήσεις. Αυτό που ενδιαφέρει εμένα κυρίως είναι να υπάρχει το δραματικό και ρεαλιστικό στοιχείο στις εικόνες (αντί για το μελοδραματικό και ηρωικό). Μεγάλο μέρος του appeal της όλης υπόθεσης είναι το στοιχείο της δυστοπίας οπότε αυτό πρέπει να τονίζεται. Πέραν από αυτό, είσαι ελε΄΄υθερος να φτιάξεις ότι θέλεις... Α, και σημειωτέον, το Background του παιχνιδιού το οποίο γράφω τώρα αφορά έναν έρημο πλανήτη-φυλακή ο οποίος όμως για έναν άγνωστο λόγο έχει εγκαταλειφθεί από τους δεσμοφύλακες και οι εναπομείναντες φυλακισμένοι έχουν βγει έξω και προσπαθούν να επιβιώσουν. Αν σου φέρνει έμπνευση αυτό το σενάριο κάνε οίτι νομίζεις (κοι όποιος άλλος θέλει να κάνει κάτι στις παραπάνω γραμμές ας το κάνει).

 

όπως και να έχει, thanks,

 

Μάριος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..