Darkchilde Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Δύο βιβλία μέχρι στιγμής έχουν βγεί : Skulduggery Pleasant Skulduggery Pleasant: Playing with Fire Το πρώτο το διάβασα, και το διάβασα σχεδόν μονορούφι. Το δεύτερο το περιμένω. Η υπόθεση του πρώτου βιβλίου ως εξής: Ο συγγραφέας Gordon Edgley πεθαίνει και αφήνει στην 12χρονη ανηψιά του την Stephanie τα περιουσιακά του στοιχεία. Αλλά ήταν ο θάνατός του από φυσικά αίτια; Όταν η Stephanie γνωρίζει τον Skulduggery Pleasant τα πράγματα περιπλέκονται, και η Stephanie μπαίνει σε έναν κόσμο μαγείας, ζωντανών σκελετών και άλλων θαυμάτων. Αν και τα πρώτα κεφάλαια μπορούσαν να ήταν γραμμένα καλύτερα, σε βάζουν μέσα στην ιστορία και σου κινούν το ενδιαφέρον για να συνεχίσεις το βιβλίο. Και πραγματικά το βιβλίο απογειώνεται όσο προχωράει η ιστορία. Και οι χαρακτήρες είναι καλογραμμένοι και δεν μπορείς παρά να τους συμπαθήσεις, ακόμα και να τους αγαπήσεις. Τα καλύτερα σημεία του βιβλίου είναι οι περιγραφές των μαχών, που είναι αρκετά αληθοφανείς. Είναι εφηβικό βιβλίο από τα καλά βιβλία που διαβάζονται ευχάριστα απ'όλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Και νομίζω ότι έχει μεταφραστεί και στα ελληνικά. Το πρώτο τουλάχιστον. Είχα δει κάπου τη διαφήμιση και μου είχε φανεί αρκετά ενδιαφέρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopamine Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Μωρέ τί την νοιάζει απο τί πήγε ο Θείος; Κράτα τα φράγκα Στέφι! Εγώ ακόμα περιμένω το Συνδρομο του Χαους, όταν έρθει ίσως να τσεκάρω και την Στέφι.Δύσκολη η εφηβεία, όταν έχεις να κάνεις και με σκελετούς όμως.. ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ: 12χρονο+Ζωντανος Σκελετός= 1ο σταδιο εφηβικης ανορεξιας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 Αν κράτησε τα φράγκα θα το μάθετε στο βιβλίο... (Όπως και από τι πήγε ο Θείος. ) Περιμένω να έρθει το Νο. 2 από Amazon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 Και όχι μόνο το Νο. 2 Playing with Fire αλλά και το NO. 3 The Faceless Ones, και τώρα θα περιμένουμε το Νο. 4 πότε θα βγεί. Ενδιαφέρουσα σειρά, και όσο πάει όλο και περισσότερα βγαίνουν στην φόρα για τον αγαπημένο μας σκελετό. Το Νο. 2 ήταν καλό απλά, όχι τόσο ενδιαφέρον όσο το πρώτο, θα έλεγα ότι κάτι έλειπε στο Νο. 2. Το Νο. 3 βέβαια μας αποζημίωσε, και ελπίζω το 4 να βγεί σύντομα... (Ναι μας έχει αφήσει με ένα μικρό χαμό!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.