Jump to content

Skulduggery Pleasant


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Δύο βιβλία μέχρι στιγμής έχουν βγεί :

 

Skulduggery Pleasant

Skulduggery Pleasant: Playing with Fire

 

Το πρώτο το διάβασα, και το διάβασα σχεδόν μονορούφι. Το δεύτερο το περιμένω.

 

Η υπόθεση του πρώτου βιβλίου ως εξής: Ο συγγραφέας Gordon Edgley πεθαίνει και αφήνει στην 12χρονη ανηψιά του την Stephanie τα περιουσιακά του στοιχεία. Αλλά ήταν ο θάνατός του από φυσικά αίτια; Όταν η Stephanie γνωρίζει τον Skulduggery Pleasant τα πράγματα περιπλέκονται, και η Stephanie μπαίνει σε έναν κόσμο μαγείας, ζωντανών σκελετών και άλλων θαυμάτων.

 

Αν και τα πρώτα κεφάλαια μπορούσαν να ήταν γραμμένα καλύτερα, σε βάζουν μέσα στην ιστορία και σου κινούν το ενδιαφέρον για να συνεχίσεις το βιβλίο. Και πραγματικά το βιβλίο απογειώνεται όσο προχωράει η ιστορία. Και οι χαρακτήρες είναι καλογραμμένοι και δεν μπορείς παρά να τους συμπαθήσεις, ακόμα και να τους αγαπήσεις. Τα καλύτερα σημεία του βιβλίου είναι οι περιγραφές των μαχών, που είναι αρκετά αληθοφανείς.

 

Είναι εφηβικό βιβλίο από τα καλά βιβλία που διαβάζονται ευχάριστα απ'όλους.

Link to comment
Share on other sites

Και νομίζω ότι έχει μεταφραστεί και στα ελληνικά. Το πρώτο τουλάχιστον. Είχα δει κάπου τη διαφήμιση και μου είχε φανεί αρκετά ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ τί την νοιάζει απο τί πήγε ο Θείος; Κράτα τα φράγκα Στέφι!

 

Εγώ ακόμα περιμένω το Συνδρομο του Χαους, όταν έρθει ίσως να τσεκάρω και την Στέφι.Δύσκολη η εφηβεία, όταν έχεις να κάνεις και με σκελετούς όμως..

 

ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ: 12χρονο+Ζωντανος Σκελετός= 1ο σταδιο εφηβικης ανορεξιας;

Link to comment
Share on other sites

Αν κράτησε τα φράγκα θα το μάθετε στο βιβλίο... (Όπως και από τι πήγε ο Θείος. )

 

Περιμένω να έρθει το Νο. 2 από Amazon.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Και όχι μόνο το Νο. 2 Playing with Fire αλλά και το NO. 3 The Faceless Ones, και τώρα θα περιμένουμε το Νο. 4 πότε θα βγεί.

 

Ενδιαφέρουσα σειρά, και όσο πάει όλο και περισσότερα βγαίνουν στην φόρα για τον αγαπημένο μας σκελετό. Το Νο. 2 ήταν καλό απλά, όχι τόσο ενδιαφέρον όσο το πρώτο, θα έλεγα ότι κάτι έλειπε στο Νο. 2. Το Νο. 3 βέβαια μας αποζημίωσε, και ελπίζω το 4 να βγεί σύντομα... (Ναι μας έχει αφήσει με ένα μικρό χαμό!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..