Jump to content

Ironman (2008)


DinoHajiyorgi
 Share

Recommended Posts

Τι λέει η ραχοκοκαλιά σας εδώ;

post-1004-1203032999_thumb.jpg

post-1004-1203033013_thumb.jpg

post-1004-1203033024_thumb.jpgpost-1004-1203033045_thumb.jpg

post-1004-1203033066_thumb.jpg

post-1004-1203033078_thumb.jpg

post-1004-1203033090_thumb.jpg

post-1004-1203033101_thumb.jpg

post-1004-1203033112_thumb.jpg

Ο φαλακρός με το μούσι στην άκρη είναι ο Τζεφ Μπρίτζες!!

Link to comment
Share on other sites

Γούσταρα με τα πρώτα νέα, αλλά θα περιμένω να δω. Το πιο πιθανό είναι ότι θα απογοητευτεί πολύς κόσμος: το μούσι του δεν είναι όπως πρέπει, ποιος είναι αυτός ο φλώρος, δε φορούσε τέτοιο νούμερο φανέλα, η χαζοξανθιά έχει κάνει προσθετική, ή/και διάφορα άλλα σε παρόμοιο βεληνεκές. Dum spiro spero.

Edited by RaspK
Link to comment
Share on other sites

Είδα το τρέιλερ. Μετα συγχωρήσεως, αλλά αμερικλανιά με την κακή την έννοια.

 

Σκηνή απο το τρέιλερ: Ο Σταρκ κλεισμένος σε μπουντρούμι, απο κάτι Ταλιμπάν, Μουτζαχεντίν, θα σας γελάσω. Ο Σταρκ\Μαγκάιβερ μαστορεύει παλιοσίδερα απο άχρηστο εξοπλισμό που όλως τυχαίως υπάρχουν στο μπουντρούμι, μαζί με οξυγονοκόλληση. Ο Σταρκ κάνει χαλκομανία την πόρτα και κάνει ηρωική έξοδο με την βοήθεια της στολής που εν τέλει έφτιαξε (!!) και φαίνεται στην φωτο Νο4 του Ντίνου.

Ναι, όταν ο μέσος άνθρωπος αλλάζει μια λάμπα, στον ίδιο χρόνο ο Σταρκ κατασκευάζει υπερτεχνολογικά Βεεμώθ απο σκουπίδια.. (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα απο το τρέιλερ)

 

Στο οπτικό κομμάτι βέβαια είναι εντυπωσιακότατη. Αλλά πια αυτό δεν λέει και τίποτα.

 

Υ.Γ. Τι είναι αυτός ο Δον Ροντρίγκεζ στις φωτογραφίες?! Που είναι το νταλικερίσιο μουστάκι? Το ξίφος και το τριαντάφυλλο του λοίπουν για να δέσει.

Edited by Sileon
Link to comment
Share on other sites

Και ας μην ξεχνάμε επίσης ότι ο Stark είναι αλκοολικός κάτι το οποίο "ξεχάσανε" στην ταινία. Υπήρχε ολόκληρη ιστορία γύρω από τον αλκοολισμό του Tony Stark, και κάποιοι διαφορετικοί Iron Man γεννηθήκανε λόγω της αυτοκαταστροφικής μανίας που διακατέχει τον Tony Stark μερικές φορές, ιδίως μετά από δύσκολα συμβάντα.

 

Και η στολή του είχε πάρει μερικά χρόνια να την φτιάξει και μετά απλά την βελτίωνε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση, στην Αμερική, να παρουσιαστεί στο νεαρό κοινό σούπερ-ήρωας που να είναι αλκοολικός. Όσο αυτοκαταστροφικό και να παρουσιάζεται, δημιουργεί μια "γκλαμουράτη", "ελκυστική" εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Είδα το τρέιλερ. Μετα συγχωρήσεως, αλλά αμερικλανιά με την κακή την έννοια.

 

Σκηνή απο το τρέιλερ: Ο Σταρκ κλεισμένος σε μπουντρούμι, απο κάτι Ταλιμπάν, Μουτζαχεντίν, θα σας γελάσω. Ο Σταρκ\Μαγκάιβερ μαστορεύει παλιοσίδερα απο άχρηστο εξοπλισμό που όλως τυχαίως υπάρχουν στο μπουντρούμι, μαζί με οξυγονοκόλληση. Ο Σταρκ κάνει χαλκομανία την πόρτα και κάνει ηρωική έξοδο με την βοήθεια της στολής που εν τέλει έφτιαξε (!!) και φαίνεται στην φωτο Νο4 του Ντίνου.

Ναι, όταν ο μέσος άνθρωπος αλλάζει μια λάμπα, στον ίδιο χρόνο ο Σταρκ κατασκευάζει υπερτεχνολογικά Βεεμώθ απο σκουπίδια.. (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα απο το τρέιλερ)

Ναι. Το αστείο όμως είναι ότι αυτό έγραψε ο Stan Lee ως origin (αν και αυτοί που τον αιχμαλώτησαν ήταν Κινέζοι κατάσκοποι νομίζω - Mandarin και τα σχετικά)

Link to comment
Share on other sites

Του αναθέτουν να φτιάξει κάποιο όπλο νομίζω, γι'αυτό έχει πρόσβαση σε υλικά.

Link to comment
Share on other sites

The last two got it right; στο story (ναι, αρχικά ήταν ο Mandarin που τον έβαλε στο λούκι) τον βουτάνε και του λένε να τους κάνει δουλειά. Αυτός αρχίζει να στιβάζει και να φτιάχνει και να τους έχει σαν άλλη Πηνελόπη («Θα πάρει λίγο ακόμα - η καλή δουλειά αργεί να γίνει, δεν το ξέρετε;»), ώσπου τους βγαίνει με την τελείως ντούκα πανοπλία (εξ ου και τ' όνομα "Iron Man"). Αυτό του πήρε καιρό.

 

Δεν πιστεύω ότι οι Αμερικανοί κάνουν φρικτές ταινίες - τα trailers τους, όμως... Απλά συγκρίνετε The Fountain και Baran με τα trailer που έβγαλαν στις ΗΠΑ. :atongue:

Edited by RaspK
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Άφαντο το φιλμάκι στο forum? :aunsure: Πείτε απόψεις!

 

edit by araquel: τα προηγούμενα ποστ μεταφέρθηκαν από άλλο νήμα εκ των υστέρων και ενώθηκαν με το παρόν τόπικ, του οποίου πρώτο ποστ αποτελούσε αυτό εδώ (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. οι υπόλοιποι απλώς αγνοήστε το ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι σας και συνεχίστε την ανάγνωση).

Edited by araquel
Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα ότι είχαμε κάπου ένα topic γι΄αυτό...

 

Τέλος πάντων, το είδα και ήταν καλύτερο απ'ότι περίμενα. Αλλά δεν έχω κάτι να πώ. Απλά μία καλή μεταφορά του ήρωα.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μια από τα ίδια.Πέρασα καλά 2 ώρες στο σινεμά.Κλισεδιάρικο σενάριο αλλά με καλή ερμηνεία,χιούμορ και φυσικά εφφέ!Ευτυχώς άρεσε και στην παρέα μου που επέμενε να πάμε σε πιο "ποιοτική" ταινία.

Τη σκηνή μετά τη δήλωση του Ironman δεν είδα όμως.Πάντως πιστεύω ότι το τέλος του ήταν σαφώς καλύτερο από τα παλιότερα του είδους.Και η φάση είναι ότι προώθησαν την ταινία με το τραγούδι των BS που είχε γραφτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην συνδέεται άμεσα με των γνωστό ήρωα για να γλιτώσουν copyright θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την υποψία ότι το τραγούδι των BS είναι 4 χρόνια πιο παλιό από τον υπερήρωα (το ντεμπούτο των Sabbath ήταν το 1960, η χρυσή εποχή της Μάρβελ ξεκινά το 1964).

 

Για την ταινία είχα γράψει και αλλού και ήταν πράγματι απολαυστικότατη.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την υποψία ότι το τραγούδι των BS είναι 4 χρόνια πιο παλιό από τον υπερήρωα (το ντεμπούτο των Sabbath ήταν το 1960, η χρυσή εποχή της Μάρβελ ξεκινά το 1964).

 

Για την ταινία είχα γράψει και αλλού και ήταν πράγματι απολαυστικότατη.

Το Iron Man βγήκε πρώτη φορά το 1970, με το 2ο τους δίσκο, αλλά δε σχετίζεται με αυτόν τον ήρωα.

 

Ο Iron Man βγήκε πρώτη φορά το 1963.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή μεταφορά του ήρωα, από τη Marvel. Μ'άρεσε πολύ η ερμηνεία του Robert Downey Jr. Θα έλεγα ότι η ταινία εν μέρη εκφράζει την αυτοκριτική των Αμερικάνων για την βιομηχανία όπλων. Η καλύτερη σκηνή είναι όταν ο πρωταγωνιστής την πατάει από δικιά του βόμβα. Και η υπόκρουση BS.

 

Αν και δεν ήταν από τους αγαπημένους μου ήρωες, καθώς είναι παιδί και εκφραστής της Αμερικανικής ιδεολογίας κατά τον ψυχρό πόλεμο - Η απάντηση της βιομηχανίας και της επιστήμης στην κόκκινη απειλή. Κρατάω από το χαρακτήρα ότι αποτέλεσε την χάρτινη προσωποποίηση του Howard Hughes.

 

...Lee based this playboy's personality on Howard Hughes explaining, "Howard Hughes was one of the most colorful men of our time. He was an inventor, an adventurer, a multi-billionaire, a ladies' man and finally a nutcase"....Tony Stark's real-life model Howard Hughes was an archetype of American individualism as well as a significant defense contractor who helped develop new weapons technologies...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aπ'τις καλύτερες μεταφορές σούπερηρώων, με πολύ καλούς πρωταγωνιστές(και ο Μπριτζες 'έγραψε').

Η μόνη ένστανση είναι όταν τον είχαν στη σπηλιά και έφτιαξε τη στολή. αν θυμάμαι καλά η ιστορία δεν πάει έτσι, αλλά τεσπα.

 

Σημείωση: Ένας απ'τους σωματοφύλακες του Τόνυ σταρκ, ο πιο γεματούλης, είναι και ο σκηνοθέτης της ταινίας.

Αναμένουμε το Νο2

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πολύ καλή ερμηνεία από τον Jeff Bridges (που είναι και αγνώριστος) και από την Gwyneth. Ο πρωταγωνιστής όμως δε μου γέμισε και πολύ το μάτι... Τα εφέ ήταν καλούλικα, το επιστημονικό κομμάτι λίγο αφελές αλλά η ταινία είχε ένα κωμικό στοιχείο που δε θυμάμαι να το είδα σε άλλες παρόμοιες υπερηρωϊκές ταινίες και που, τελικά, το χώνεψα και μου άρεσε.

Χρόνος που ξοδεύτηκε ευχάριστα.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ironman (2008)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..