Jump to content

Man Booker 2008


kitsos
 Share

Recommended Posts

Επελέγησαν οι συγγραφείς για το Man Booker 2008

 

Η εξάδα των συγγραφέων που επελέγησαν ως υποψήφιοι για το Man Booker Prize 2008 ανακοινώθηκε χθες στη Βρετανία. Στη λίστα περιλαμβάνονται δύο πρωτοεμφανιζόμενοι, ένα μόνο πολύ γνωστό όνομα (Σεμπάστιαν Μπάρι) και μία μόνο γυναίκα (Λίντα Γκραντ). Δεν αποτελεί έκπληξη ο αποκλεισμός άλλων μεγάλων ονομάτων, όπως του Σάλμαν Ρούσντι (ο οποίος «σάρωσε» φέτος σε βραβεία δημοτικότητας) ή του Τζον Μπέργκερ, ωστόσο δεν απεφεύχθη ο σχολιασμός.

 

Το Man Booker δίνεται για μυθιστορήματα και όχι για σύνολο έργου, οπότε η λίστα των συγγραφέων αναφέρεται σε συγκεκριμένο βιβλίο. Πρωτοεμφανιζόμενος ο Aravind Adiga για το βιβλίο «The White Tiger», ο δημοφιλής Σεμπάστιαν Μπάρι για το «The Secret Sculpture», ο Amitav Gosh για το «Sea of Poppies», η Λίντα Γκραντ για το «The Clothes on Their Backs», ο Philip Hensher για το «The Northern Clemency» και ο πρωτοεμφανιζόμενος Steve Toltz για το «A Fraction of the Whole». Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής είναι ο Michael Portillo, ο οποίος δήλωσε ότι κοινό γνώρισμα όλων αυτών των διαφορετικών σε ύφος μυθιστορημάτων είναι ότι είναι όλα τους πολύ «διαβαστερά και προσιτά».

 

Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 14 Οκτωβρίου και θα παραλάβει χρηματικό έπαθλο 50.000 στερλινών.

 

Πηγή: Καθημερινή (10-9-2008)

 

 

Έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά τα βιβλία; Αν ναι ποια η γνώμη σας γιατί ... "είναι πολλά τα λεφτά Άρη".

Edited by kitsos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..