The Blackcloak Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Twelve dragons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 errr...diabasa merikes selides...looks good pantos.(paradoxically) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Εμένα δε μου άρεσε και τόσο... Εκτός του ότι μαγκίζει και το στυλ του σχεδίου αλλάζει συνεζώς όσο προχωράει, είναι γεμάτο χαζά κλισέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Εκτός από το σκιτσάκι που είχε πλάκα, ήταν μεγάλη πατάτα. Και το νόημα της ιστορίας: (1) Όταν το παίζεις μαλάκας, θα τον φας. (2) Οι κακοί ποτέ δεν αποτετοιώνουνε τις όμορφες κορασίδες. (3) Όταν εμφανίζεσαι απομηχανής θεός, πάντα νικάς, όσο γελοίος κι αν είσαι. Έλεος, δηλαδή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 To σκίτσο είναι πράγματι αρκετά καλό. Μακράν απέχει από επαγγελματικό βέβαια, ειδικά στα backgrounds, αλλά είναι πάνω από το μέσο όρο σκίτσου για fan comic book. Είναι εμφανές πως ο/η καλλιτέχνης έχει πολύ μεγαλύτερη εξάσκηση στη σχεδίαση χαρακτήρων παρά στη σχεδίαση τοπίων και κλειστών χώρων. Αν και δεν το έχω διαβάσει όλο η ιστορία φαίνεται μάλλον ενδιαφέρουσα αν κάποιος δεν κάνει το λάθος να δει αυτό το κόμικ σαν "σοβαρό" φάντασυ. Η "διάθεσή" του είναι μάλλον σατιρική χιουμοριστική, οπότε κάτω από αυτό το φως, δείχνει καλοφτιαγμένη με δικό της στυλ. Blackcloak, ευχαριστώ που έβαλες αυτό το λινκ. Σαν (επίδοξος) σχεδιαστής μ'αρέσει πολύ να βλέπω τέτοιες δουλειές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drowvarius Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Όσο διάβασα μου άρεσε πολύ. Δεν είναι καθόλου άσχημο και σε κάποια σημεία έχει μία σχετική πλάκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.