Jump to content

12 Dragons


The Blackcloak
 Share

Recommended Posts

Εμένα δε μου άρεσε και τόσο... Εκτός του ότι μαγκίζει και το στυλ του σχεδίου αλλάζει συνεζώς όσο προχωράει, είναι γεμάτο χαζά κλισέ. :o

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το σκιτσάκι που είχε πλάκα, ήταν μεγάλη πατάτα.

 

Και το νόημα της ιστορίας: (1) Όταν το παίζεις μαλάκας, θα τον φας. (2) Οι κακοί ποτέ δεν αποτετοιώνουνε τις όμορφες κορασίδες. (3) Όταν εμφανίζεσαι απομηχανής θεός, πάντα νικάς, όσο γελοίος κι αν είσαι.

 

Έλεος, δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

To σκίτσο είναι πράγματι αρκετά καλό. Μακράν απέχει από επαγγελματικό βέβαια, ειδικά στα backgrounds, αλλά είναι πάνω από το μέσο όρο σκίτσου για fan comic book. Είναι εμφανές πως ο/η καλλιτέχνης έχει πολύ μεγαλύτερη εξάσκηση στη σχεδίαση χαρακτήρων παρά στη σχεδίαση τοπίων και κλειστών χώρων.

Αν και δεν το έχω διαβάσει όλο η ιστορία φαίνεται μάλλον ενδιαφέρουσα αν κάποιος δεν κάνει το λάθος να δει αυτό το κόμικ σαν "σοβαρό" φάντασυ. Η "διάθεσή" του είναι μάλλον σατιρική χιουμοριστική, οπότε κάτω από αυτό το φως, δείχνει καλοφτιαγμένη με δικό της στυλ.

 

Blackcloak, ευχαριστώ που έβαλες αυτό το λινκ. Σαν (επίδοξος) σχεδιαστής μ'αρέσει πολύ να βλέπω τέτοιες δουλειές. :thmbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όσο διάβασα μου άρεσε πολύ. Δεν είναι καθόλου άσχημο και σε κάποια σημεία έχει μία σχετική πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..